Model 3 performance właśnie dropnął

gizmen

Nowy na Forum
Jakie opony macie ostatecznie? Michelin czy Pirelli?
U mnie Pirelli
A tu właśnie się pozytywnie zaskoczyłem - mimo 20" jest bardzo podobnie do 18" w LR które testowałem. Dam jestem zdziwiony.

Cztery wrzucone wyniki są od 72% do 66%.
Ja tam samo jestem super zaskoczony. Jechalem ostatnio trasa ktora ma duzo nie rownosci, ktora pokonywalem wielokrotnie passatem na 18stkach w trybie komfort. Musze przyznac ze TM3P lepiej tlumi nierownosci. Faktycznie bardziej czuc wieksze dziury. Ale nadal to sa 20stki z ustportowionym zawieszeniem a i tak lepiej wybiera niz passat wow.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Bonus 15000 punktów + 20000 kilometrów ważne trzy lata - PETARDA !! ;)
Kurde, faktycznie!
Też mam 15000 punktów! :D

Ogólnie wrażenia z jazdy są takie, że już nie jeżdżę starą trójką ;)

Nowa jest lepsza pod prawie każdym względem, w zakrętach trzyma się super.
Zmniejszyli podsterowność, także jestem pod wrażeniem.

Poza tym udało mi się dzisiaj jadąc po mieście(normalnie, 60-90kmh) osiągnąć 13kWh!
Wcześniej w starej 3 16kWh to był wyczyn
 

Art79mod

Zadomawiam się
Odebrałem dziś. Jest ogień nie ma co. W porównaniu do 3ki RWD z 2022 r. - na pewno wyciszenie i zawieszenie. Zawieszenie coś pośrodku mojej z 2022 a HighLandem LongRange którym jeździłem na testach. Audio oceniam nieco gorzej pod względem czystości jakości dźwięku. Słyszę też opony głównie przy większych prędkościach takie bardziej buczenie. No i mam też wrażenie mrowienia czy też jazdy jak po „gruzie” przy większej prędkości. Muszę dać do sprawdzenia wyważenie kół bo może coś to pomoże - jestem może nieco przewrażliwiony co do wibracji z kół.
Trzymanie drogi super ale da się zarzucić tyłem przy wychodzeniu z zakrętu. Ogólnie pod każdym względem jest lepiej niż poprzednia. Zużycie ok 16-17 kWh/100 przez około 200 km testowania.
 

Attachments

  • IMG_0288.jpeg
    IMG_0288.jpeg
    1,4 MB · Liczba wyświetleń: 33

eimi

Pionier e-mobilności
Odebrałem dziś. Jest ogień nie ma co. W porównaniu do 3ki RWD z 2022 r. - na pewno wyciszenie i zawieszenie. Zawieszenie coś pośrodku mojej z 2022 a HighLandem LongRange którym jeździłem na testach. Audio oceniam nieco gorzej pod względem czystości jakości dźwięku. Słyszę też opony głównie przy większych prędkościach takie bardziej buczenie. No i mam też wrażenie mrowienia czy też jazdy jak po „gruzie” przy większej prędkości. Muszę dać do sprawdzenia wyważenie kół bo może coś to pomoże - jestem może nieco przewrażliwiony co do wibracji z kół.
Trzymanie drogi super ale da się zarzucić tyłem przy wychodzeniu z zakrętu. Ogólnie pod każdym względem jest lepiej niż poprzednia. Zużycie ok 16-17 kWh/100 przez około 200 km testowania.
Dzięki za porównanie do 2022 RWD. W poprzedniej miałeś 18 cali? I jakie opony? Szum od opon w nowej perf większy?

Na większych dziurach/dobiciach też jest lepiej?
 

Art79mod

Zadomawiam się
Tak w poprzedniej 18”. Szum od opon bardziej w większych prędkościach. Przy jeździe w mieście jest znacznie ciszej i połowę nierówności mniej czuć. Nie jest aż tak wytłumione jak w zwykłym Highland ale na pewno coś pośrodku. Chlapacze są nisko i haczą o „leżące policjanty” jeśli są zrobione z kostki.
 
Top