CyanAppl16
Zadomawiam się
Tak, właśnie dlatego myślę, że nie ma co tak przeliczać tego leasingu tylko się zdecydowaćJak w końcu kupisz to auto, to stwierdzisz że zmarnowałeś za dużo czasu swego życia na czekanie…
👍✌️
Tak, właśnie dlatego myślę, że nie ma co tak przeliczać tego leasingu tylko się zdecydowaćJak w końcu kupisz to auto, to stwierdzisz że zmarnowałeś za dużo czasu swego życia na czekanie…
👍✌️
Wydaje mi się musiałeś mieć zasłoniętą mapę opcjami menu. Wystarczy je schować ruchem w dół.5. Nawigacja - wcisnąłem mikrofon na kierownicy i kazałem się prowadzić do salonu Tesli - mapa nie pokazywała trasy, były tylko komunikaty głosowe, ale to pewnie moja nieznajomość systemu.
Tsm3 waży praktycznie tyle samo co insignia w diesluCześć,
Wczoraj miałem próbną jazdę TM3 HL Long Range. Byłem pewny, że mogę kupić to auto w ciemno bez kazdy próbnej i byłem na 100% zdecydowany, jednak kilka rzeczy mi się nie spodobało. Może ktoś sprostuje moje negatywne spostrzeżenia.
Najpierw napiszę co mi się podobało:
1. Zawieszenie - dużo lepsze od mojego altualnego auta.
2. Wyciszenie kabiny - jak dla mnie super, również lepiej od mojego aktualnego auta.
Ogólnie auto bardzo mi się podoba.
3. Przyspieszenie
Co mi się nie podobało:
1. Jakość wyświetlacza - rozdzielczość z kamer. O ile sama rozdzielczość wyświetlacza jest ok, o tyle obraz z kamer wydawał mi się dość nieostry, nieostra jest też wizualizacja 3d z mapą odległości od przedmiotów, ale może jestem za wybredny i przyzwyczajony do rozdzielczosci 4k.
2. Masa auta - ruszając czuje się, że auto jest ciężkie.
3. Brak dźwigni kierunkowskazów - to pewnie kwestia przyzwyczajenia.
4. Twardy środkowy fotel z tyłu.
5. Nawigacja - wcisnąłem mikrofon na kierownicy i kazałem się prowadzić do salonu Tesli - mapa nie pokazywała trasy, były tylko komunikaty głosowe, ale to pewnie moja nieznajomość systemu.
bo tak są liczone emisje w opracowaniach "naukowych". średnia emisja w branży na kilogram produkowanego auta razy masa auta. to samo z emisjami z opon i hamulców, jedyną zmienną jest masa. zamiast szukać opracowań producenta per fabryka lub per pojazd bierze się średnią dla całej branży. i potem wychodzą kwiatki że po 50tys km powinieneś stracić więcej gumy z opony niż waży cała oponaJak czytam tych ekspertów od ekologii, jak to elektryki ciężkie i zużywają opony, to albo moja Trojka ma je z diamentu, bo od 2019 jeszcze letnie i zimowe laczki nie były wymieniane. Dopiero teraz i to z racji lat będą.
O, klockach nie wspomnę. Więcej łupieżu chyba kierowcy zostawiają jak pyłu z klocków?
No widzisz, a w mojej zimówki z tyłu wymienione w drugim sezonie. Wprawdzie dlatego, że żona rozcięła bok na krawężniku, ale można medialnie sprzedaćalbo moja Trojka ma je z diamentu, bo od 2019 jeszcze letnie i zimowe laczki nie były wymieniane.
To już jest nasza tajemnica. Nie interesuj sięŻonę? Jak się sprzedaje medialnie żonę? . Filmiki kręcicie?