Moje wrażenia z jazdy próbnej

pawcjo

Posiadacz elektryka
5. Nawigacja - wcisnąłem mikrofon na kierownicy i kazałem się prowadzić do salonu Tesli - mapa nie pokazywała trasy, były tylko komunikaty głosowe, ale to pewnie moja nieznajomość systemu.
Wydaje mi się musiałeś mieć zasłoniętą mapę opcjami menu. Wystarczy je schować ruchem w dół.
 

Michał

Zadomawiam się
Cześć,

Wczoraj miałem próbną jazdę TM3 HL Long Range. Byłem pewny, że mogę kupić to auto w ciemno bez kazdy próbnej i byłem na 100% zdecydowany, jednak kilka rzeczy mi się nie spodobało. Może ktoś sprostuje moje negatywne spostrzeżenia.

Najpierw napiszę co mi się podobało:
1. Zawieszenie - dużo lepsze od mojego altualnego auta.
2. Wyciszenie kabiny - jak dla mnie super, również lepiej od mojego aktualnego auta.
Ogólnie auto bardzo mi się podoba.
3. Przyspieszenie


Co mi się nie podobało:
1. Jakość wyświetlacza - rozdzielczość z kamer. O ile sama rozdzielczość wyświetlacza jest ok, o tyle obraz z kamer wydawał mi się dość nieostry, nieostra jest też wizualizacja 3d z mapą odległości od przedmiotów, ale może jestem za wybredny i przyzwyczajony do rozdzielczosci 4k.

2. Masa auta - ruszając czuje się, że auto jest ciężkie.

3. Brak dźwigni kierunkowskazów - to pewnie kwestia przyzwyczajenia.

4. Twardy środkowy fotel z tyłu.

5. Nawigacja - wcisnąłem mikrofon na kierownicy i kazałem się prowadzić do salonu Tesli - mapa nie pokazywała trasy, były tylko komunikaty głosowe, ale to pewnie moja nieznajomość systemu.
Tsm3 waży praktycznie tyle samo co insignia w dieslu
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak czytam tych ekspertów od ekologii, jak to elektryki ciężkie i zużywają opony, to albo moja Trojka ma je z diamentu, bo od 2019 jeszcze letnie i zimowe laczki nie były wymieniane. Dopiero teraz i to z racji lat będą.
O, klockach nie wspomnę. Więcej łupieżu chyba kierowcy zostawiają jak pyłu z klocków?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jak czytam tych ekspertów od ekologii, jak to elektryki ciężkie i zużywają opony, to albo moja Trojka ma je z diamentu, bo od 2019 jeszcze letnie i zimowe laczki nie były wymieniane. Dopiero teraz i to z racji lat będą.
O, klockach nie wspomnę. Więcej łupieżu chyba kierowcy zostawiają jak pyłu z klocków?
bo tak są liczone emisje w opracowaniach "naukowych". średnia emisja w branży na kilogram produkowanego auta razy masa auta. to samo z emisjami z opon i hamulców, jedyną zmienną jest masa. zamiast szukać opracowań producenta per fabryka lub per pojazd bierze się średnią dla całej branży. i potem wychodzą kwiatki że po 50tys km powinieneś stracić więcej gumy z opony niż waży cała opona
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
U mnie również oponki po roku prawie nietknięte a jednak gaz w podłogę prawie codziennie więc chyba dobry rezultat. Ciekaw jestem zimowych opon bo kupiłem Atlas Tires za 390 zł od sztuki 🙆🏻‍♂️ kierowałem się głównie tym aby były jak najcichsze.
 
Top