Moje wrażenia z jazdy próbnej

Halisep

Posiadacz elektryka
Ja od 10 lat jezdze VW i jestem zadwolony, ale tez troche znudzony ta marka, szukam czegos nowego :)
Przy Twoim budżecie jest z czego wybierać. Nawet wszelkie EQE SUV, iX50 czy inne e-trony spokojnie się załapią. Więc jeździj, jeździj i dawaj tutaj znać.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Przy Twoim budżecie jest z czego wybierać. Nawet wszelkie EQE SUV, iX50 czy inne e-trony spokojnie się załapią. Więc jeździj, jeździj i dawaj tutaj znać.
Zaczynam w polowie lipca :) Budzet moze mam i duzy, ale i tak wole wydac mniej niz wiecej :) Mercedes mi sie z zewnatrz podoba, ale wnetrze totalnie nie, chyba ze na zywo wyglada lepiej...
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Od Y odstrasza mnie trochę hałas w kabinie przy prędkościach autostradowych. Nie podoba mi się też kształt przednich reflektorów, ale z koleji bagażnik super, jest filtr hepa, ale znowu brak klimatyzacji chociaż dwustrefowej, gorsze zawieszenie niż TM3 i TMS.
Jak to brak klimatyzacji w Y? Przecież jeżdżę tym od ponad roku i mam klimę, jak najbardziej dwustrefową (taka sama jak w TM3).
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Jak to brak klimatyzacji w Y? Przecież jeżdżę tym od ponad roku i mam klimę, jak najbardziej dwustrefową (taka sama jak w TM3).
Mi sie wydaje ze w TM3 jest jednostrefowa, moze w TMY jest jednak dwustrefowa.

1719724990075.png
To jest z instrukcji TM3 i widzę tylko jedno miejsce regulacji siły nawiewu przy 13.
 

Michal

Moderator
Mi sie wydaje ze w TM3 jest jednostrefowa, moze w TMY jest jednak dwustrefowa.

View attachment 18871
To jest z instrukcji TM3 i widzę tylko jedno miejsce regulacji siły nawiewu przy 13.
Siłę nawiewu reguluje się w jednym miejscu ale już temperaturę w dwóch. Przy czym nie wiem, czy druga temperatura do regulacji nie pojawia się tylko jak ktoś faktycznie siedzi na siedzeniu pasażera.
Nawiew na tył włącza się automatycznie tylko jak czujniki siedzeń kogoś wykryją.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U mnie tył zaskakuje jak mam przedłużki pasów i otworzę tylne drzwi

Off . Zauważyłem bo może nie było, że już nie wystarczy wsadzić w gniazdo pasów samą klamrę aby po wyjsciu i ponownym wejsciu ,auto było gotowe do jazdy z automatu .
Tak wsadzona "oszustka" musi być wyjeta i ponownie włożona aby samochod sam wybrał kierunek itp.
Kiedyś chyba tak nie było ?
 

inter

Pionier e-mobilności
Mi sie wydaje ze w TM3 jest jednostrefowa, moze w TMY jest jednak dwustrefowa.

View attachment 18871
To jest z instrukcji TM3 i widzę tylko jedno miejsce regulacji siły nawiewu przy 13.
Tak to wygląda, ale jest 2 strefowa. Mozna ustawiać taka sama temperaturę, lub włączyć dzielenie i wtedy masz różne temperatury dla 2 stref. Poprostu masz inaczej mieszane powietrze.
Dodatkowo w Tm3HL, możesz wyłaczyć nawiew dla pasażera.
Nie wiem w jakich markach, ale czy mają dwa niezależne wentylatory.
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Mi sie wydaje ze w TM3 jest jednostrefowa, moze w TMY jest jednak dwustrefowa.

View attachment 18871
To jest z instrukcji TM3 i widzę tylko jedno miejsce regulacji siły nawiewu przy 13.
Lepiej zawierz osobom, które mają te samochody.
 
Top