Muskizmy - czyli co Elon dzisiaj powiedział

Makus

Pionier e-mobilności
Weszliśmy w nową erę dezinformacji z drzwiami, pomyślałem, że warto podzielić się niektórymi ze złotych myśli Elona. Może powstanie kronika upadku, nie wiem tylko czy Elona czy Demokracji czy „tylko” USA.

Mądrość na dziś - Elon twierdzi, że USAID, organizacja pomocowa która pomagała w wielu biednych krajach zwalczać głód, leczyć uchodźców, etc. fundowała stworzenie COVID-19.
 

Attachments

  • IMG_2511.jpeg
    IMG_2511.jpeg
    197,1 KB · Liczba wyświetleń: 172
  • IMG_2512.jpeg
    IMG_2512.jpeg
    81,3 KB · Liczba wyświetleń: 168

Bronek

Pionier e-mobilności
A wiesz, jak byłem sfrustrowany, jak na jeździe testowej Toyoty próbowałem włączyć HUDa? W końcu wydałem polecenie głosowe i o dziwo zadziałało. Do tej pory nie wiem, gdzie tam się włącza tego cholernego HUDa ;)
 

cooler

Pionier e-mobilności
W moim zawodzie też wymaga się procedur , Z jednej strony chronią przed głupotą i zaniedbaniem ale z drugiej strony czasem hamują postep i dzialanie w nietypowych sytuacjach .
Chronią dupę jak się postępuje zgodnie z nimi ale nie do końca sumienie i poczucie prfesjonalizmu .
Na marginesie śmiem sądzić że w glebi duszy Wronie bylo troche głupio iż nie poznal dogłębnie ukrytych funkcji tego samoclotu ktorym chyba nie pierwszy raz latał .
Mi było glupio jak po miesiącu od zakupu odkrylem że Tesla ma przycisk otwierania bagażnika jak wszystkie samochody :) itp ...
Głupio pewnie było, aczkolwiek żaden instruktor pytany o to nie miał ochoty śmiać się z kapitana Wrony, raczej od razu pomstował na Boeinga, bo tam nie tylko checklisty, ale wsparcie naziemne producenta nic nie bąknęło o tym bezpieczniku.
Dzięki temu że trzymali się QRC dostali bez problemów odszkodowanie a nikomu nic się nie stało. Po prostu nie było dyskusji. Właśnie po to są te procedury, aby później na spokojnie na ziemi ustalić wciśnięcia którego guzika zabrakło w QRC i tam dopisać.
 

vwir

Pionier e-mobilności

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja mu nic nie zarzucam, bo robił co kazano (napsano). Ale to jest tak jak nagle odkrywasz , że niepotrzebnie brałeś lawetę gdy wystarczylo nacisnąć przycisk wylacznika uderzeniowego .itp .
To byl tylko przykład wplywu czynnika ludzkiego ...i to takiego jak dwie strony medalu .
Z jednej ten czynnik był przyczyną zdarzenia, (ktos to wyłączył lub nie opisał ?) a z drugiej strony to czlowiek uratował sytuacje.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Problem w tym, że dzisiaj 90% producentów i produktów pozycjonuje się jako "premium". Czyli premium stało się nową przeciętnością i straciło swoje znaczenie.
Mieszkań teraz też nie sprzedają, same "apartamenty".
 

nabrU

Moderator
Ja mu nic nie zarzucam, bo robił co kazano (napsano). Ale to jest tak jak nagle odkrywasz , że niepotrzebnie brałeś lawetę gdy wystarczylo nacisnąć przycisk wylacznika uderzeniowego .itp .
To byl tylko przykład wplywu czynnika ludzkiego ...i to takiego jak dwie strony medalu .
Z jednej ten czynnik był przyczyną zdarzenia, (ktos to wyłączył lub nie opisał ?) a z drugiej strony to czlowiek uratował sytuacje.

Jak już gadamy o lotnictwie i wyciąganiu wniosków z tego co się zdarzyło, to coś by zrobili z systemem LRD w Boeingu 737Max (w kabinie pilotów pojawia się dym w razie poważnego uszkodzenia lewego silnika - np. duży ptak).
 

nabrU

Moderator
Boeing to pikuś, FAA jest do zaorania, szczególnie po katastrofie w DCA...
 
Top