Nasz mały Seat Mii

nabrU

Moderator

Froggy

Posiadacz elektryka
U mnie na razie pierwsze 6 tysięcy od zakupu zrobione.
Nie dowierzałem, jak pisałeś, że można poniżej 12 kWh/100 km zejść, teraz już wierzę.
Da się poniżej 10 przy moim stylu jazdy (o ile wracam z pracy najkrótszą trasą do domu - gdzie jest właściwie cały czas 50 km/h ograniczenie - jak wracam dłuższą, za to szybszą, to nadal 10 z hakiem wychodzi).
Poranne 16 kilometrów dziś ze średnią... 8,7.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
U mnie na razie pierwsze 6 tysięcy od zakupu zrobione.
Nie dowierzałem, jak pisałeś, że można poniżej 12 kWh/100 km zejść, teraz już wierzę.
Da się poniżej 10 przy moim stylu jazdy (o ile wracam z pracy najkrótszą trasą do domu - gdzie jest właściwie cały czas 50 km/h ograniczenie - jak wracam dłuższą, za to szybszą, to nadal 10 z hakiem wychodzi).
Poranne 16 kilometrów dziś ze średnią... 8,7.
Małe lekkie auto, nic dziwnego. Y LR przy średniej 50 robi 11:
1748608220022.png
 

nabrU

Moderator
Poranne 16 kilometrów dziś ze średnią... 8,7.

Mój rekord w lecie w mieście to 6,8 (y)więc musisz jeszcze popracować ;). Idzie lato więc będzie tylko coraz lepiej
 

Froggy

Posiadacz elektryka
Mój rekord w lecie w mieście to 6,8 (y)więc musisz jeszcze popracować ;). Idzie lato więc będzie tylko coraz lepiej
Chyba styl jazdy, ani mój, ani małżonki (która też czasami "maluchem" jeździ) nie pozwoli aż na takie oszczędności 🤪
Do tego ja mieszkam w okolicy Lublina, gdzie jest non-stop górka-dołek, a nie w płaskiej Anglii, więc może gdybym się gdzieś na Mazowsze wyniósł, to miałbym szansę poniżej 8 zejść, ale chyba nie przy tych przewyższeniach, które codziennie pokonuję.
Za to w te cieplejsze dni sprawdziłem w końcu, ile klima zżera na postoju - od 0,4 do 0,7 kW w trybie Eco i do 1,2 kW w trybie Normal, tak więc dramatu nie ma, po zimowych doświadczeniach z prądożernym ogrzewaniem spodziewałem się gorszych wartości.
 
Top