skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Zadziwia mnie cierpliwość z jaką odpowiadacie temu dzieciakowi. Po tym jak co ileś wypowiedzi rzuca fochem daję max 16 lat, nawet jeśli nie realnie to mentalnie. Rozumiem, że nie chcecie stracić tak dzielnego, choć kompletnie niedouczonego, obrońcy EV na FB 🤣
No ja mam zacięcie edukacyjne na przykład :) Ale aż boję się tej jego obrony na FB, bo jak tu leci po kolei ze wszystkimi mitami, to jak ta obrona tam musi wyglądać?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak mam sie obronić jak nie mam FB ?? To niesprawiedliwe .

Ten "dzieciak" ( wniosek po analizie treści wypowiedzi ), powinien jakiś Hyde Park znaleźć i tam głosić swe prawdy , dla tych co FB nie lubią .
 

kalotz

Zadomawiam się
Nadal jednak jest ponad 15 tysiecy punktów tankowania ice w stosunku do niecałych 3000 punktów ładowania. Ale tak, proporcjonalnie na każdy punkt ładowania wychodzi mniej pojazdów niż na punkt tankowania
 
Last edited:

pmlody

Pionier e-mobilności
Nadal jednak jest ponad 14 tysiecy punktów tankowania ice w stosunku do niecałych 3000 punktów ładowania
I? Na stacji ładowania nigdy nie czekałem, na benzynowej czekam zawsze. I to nie 3 minuty. Po 15 to norma.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Nadal jednak jest ponad 14 tysiecy punktów tankowania ice w stosunku do niecałych 3000 punktów ładowania
Zakładając, że przynajmniej 80-90 % obecnych posiadaczy EV ma możliwość ładowania w domu to punktów ładowania jest kilkadziesiąt tysięcy.

Zresztą co chcesz tu udowodnić? Praktykom, którzy razem elektrykami zrobili już z powodzeniem miliony kilometrów, że elektryki są złe? Mendzisz tylko mądrościami od internetowych znawców, którzy elektryka to widzieli co najwyżej jak ich w korku buspasem mijał.
 

Michal

Moderator
Zapomniałeś o punktach ładowania w domach i garażach około 90% użytkowników EV, czyli będzie tego jakieś 36 000 więcej niż napisałeś ;)
Ja osobiście mam też taki punkt ładowania u taty, teściów i w kilku ulubionych hotelach rozsianych po Polsce. Na moim przykładzie można powiedzieć, że punktów ładowania EV jest około 3x więcej niż samych EV, co daje około 120 000 + te 3 000 szybkich (właściwie to około 900) o których napisałeś ;)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Nadal jednak jest ponad 15 tysiecy punktów tankowania ice w stosunku do niecałych 3000 punktów ładowania. Ale tak, proporcjonalnie na każdy punkt ładowania wychodzi mniej pojazdów niż na punkt tankowania
Zobaczymy jaki będzie pisk jak zaczną zamykać stacje benzynowe, bo zacznie spadać liczba spaliniaków, a te co zostaną będą mniej zużywać paliwa.

Ja sobie poradzę bo mogę się naładować z każdego gniazdka, a prąd mogę mieć ze słońca.
 

nabrU

Moderator
Zobaczymy jaki będzie pisk jak zaczną zamykać stacje benzynowe, bo zacznie spadać liczba spaliniaków, a te co zostaną będą mniej zużywać paliwa.

Niezły przykład z zeszłego roku z mojego podwórka: Londyn, Fulham Road stacja (już nie benzynowa ;)) Shell przed i po:


1691660919029.png


1691660770597.png
 

ELuk

Pionier e-mobilności
I znów karmicie trolla… 🤨
Dajcie sobie spokój.
Ile razy można tłumaczyć to samo…
I nie odnosząc się personalnie od niejakiego kalosza..,
Jak Ktoś ma w głowie mocz zamiast mózgu, bo jeździ 1000 km bez zatrzymania 🤣,
to i tak nie zrozumie… 😉
 
Top