Niemiła niespodzianka na SC Białystok

KrzysztofFly

Moderator
To powinno być rozwiązane systemowo, a nie że akurat ochroniarz nie wpuścił i radź sobie sam. Całe szczęście, że @cooler trafił na całodobowego lidla, ja wyczytałem w regulaminie, że ładowarki działają w godzinach otwarcia sklepów. Widzę, że na szczęście są całodobowe.
Tak było, jak były darmowe 😉
 

bragyou

Posiadacz elektryka
Swoją drogą pojechałem na SC BST i tu nie miła niespodzianka - max 70kW, podobnie jak w Poznaniu. Ząbki, czy Lućmierz nakrywają te SC :D
 

cooler

Pionier e-mobilności
Swoją drogą pojechałem na SC BST i tu nie miła niespodzianka - max 70kW, podobnie jak w Poznaniu. Ząbki, czy Lućmierz nakrywają te SC :D
Musieli coś popsuć z mocą albo musiałeś źle trafić - może było bez przygotowania baterii? Wtedy zimą są takie żałosne moce ładowania, przynajmniej na początku.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Musieli coś popsuć z mocą albo musiałeś źle trafić - może było bez przygotowania baterii? Wtedy zimą są takie żałosne moce ładowania, przynajmniej na początku.
Oni ostatnio tak maja, moje wizyty na suc:
- Poznan 36kW -24 minuty ladowalem 18kWh !!!
- Zabki 76kW
- Lucmierz 101kW a podjechalem rozgrzany i pusty na V3

Ogolnie albo tesla przyciela lacza na stacjach albo dzieje sie cos zlego.
Na Ionity prawie zawsze mam 180kW mimo ze podjezdzam z bateria przygotowana na 20stopni.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
No to jeszcze lepiej, w niektóre święta w ciągu dnia też była Galeria alfa zamknięta - z ładowania nici.

Dziki wschód normalnie.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Oni ostatnio tak maja, moje wizyty na suc:
- Poznan 36kW -24 minuty ladowalem 18kWh !!!
- Zabki 76kW
- Lucmierz 101kW a podjechalem rozgrzany i pusty na V3

Ogolnie albo tesla przyciela lacza na stacjach albo dzieje sie cos zlego.
Na Ionity prawie zawsze mam 180kW mimo ze podjezdzam z bateria przygotowana na 20stopni.
Ząbki potwierdzam z testów w grudniu 70-80 kW to był max mimo nagrzanej baterii
 

cooler

Pionier e-mobilności
Oni ostatnio tak maja, moje wizyty na suc:
- Poznan 36kW -24 minuty ladowalem 18kWh !!!
- Zabki 76kW
- Lucmierz 101kW a podjechalem rozgrzany i pusty na V3

Ogolnie albo tesla przyciela lacza na stacjach albo dzieje sie cos zlego.
Na Ionity prawie zawsze mam 180kW mimo ze podjezdzam z bateria przygotowana na 20stopni.
Aż sprawdziłem moje statsy z tych miejsc:
Wczoraj Lućmierz:
Peak 240kW, do 47% 100kW

Poniedziałek 27 stycznia Ząbki:
Peak 145kW (ale zaczynałem od 21%), wykres wyglądał jakby brakowało im mocy na wszytkie słupki, przy 38% gwałtowny spadek z 140 na 93kW:
1738312861450.png

Więc to co piszesz ma sens w Ząbkach - wygląda jakby brakowało mocy.
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
25.01 w sobotę ładowałem się w Ząbkach z minimalnym przygotowaniem baterii (dojazd 10km) i nie było żadnego problemu z mocą. Jeśli coś się dzieje to w tym tygodniu dopiero.
Spodziewam się że ograniczenia mocy są wtedy gdy jest dużo samochodów lub dynamiczne ceny u dystrybutora są niekorzystne (część odpuści i pojedzie dalej, co oszczędzi Tesli kosztów)
Jeżeli ktoś wie jak to działa w Tesli to zapraszam by się podzielił.
 
Top