Jobski

Fachowiec
Wątpię żeby dostał Smarta gratis, pierwsze słyszę żeby komuś kolor zmieniali.
Do mnie i kilku innych osób jedzie (a właściwie jeszcze płynie) pomarańczowy zamówiony w czerwcu 2022.
 

PabloPN

Posiadacz elektryka
Koniecznosc zmiany koloru to prawda... jesli auto nie bylo wyprodukowane przed kwietniem to dealer kontaktowal sie z klientem i informowal ze trzeba zmienic kolor na bezplatny czarny lub inny z doplata... i niestety to nie byl zart prima aprilisowy... jak dla mnie zenada najwyzszych lotow... po 7 miesiacach czekania czlowiek dowiaduje sie ze albo doplaci do innego koloru albo bedzie mial kolor ktory moze mu sie nie podobac...
Oczywiscie rozumiem zakonczenie dystrybucji koloru orange delight ale robi sie to po zakonczeniu wszystkich zamowien albo nie każe sie doplacac do innego koloru... producent moglby juz to wziasc na siebie...
 

electricar

Zadomawiam się
Wątpię żeby dostał Smarta gratis, pierwsze słyszę żeby komuś kolor zmieniali.
Do mnie i kilku innych osób jedzie (a właściwie jeszcze płynie) pomarańczowy zamówiony w czerwcu 2022.
A mój tak napłynął ( zamowienie z czerwiec 2022) że dalej go nie ma nawet w planie produkcyjnym. Więc czekam juz cierpliwie aż będzie nowy model niro i rocznik 2024. Bo obecny już się zestarzał.

Druga sprawa obniżki cen tesli widzieli Panowie?? Za ok 250k tesla 3 w performance 500kuni :D lepsze niro na wypasie za 230 czy tesla na wypasie ??
 
Last edited:

Jobski

Fachowiec
Czyli załapałem się na ostatnie pomarańczki.
Porównywanie 3 z Niro jest bez sensu, co najwyżej można z Y.
 

Jobski

Fachowiec
Jeżeli oczekiwaniem jest zakup elektryka to tak, jeżeli oczekiwaniem jest zakup auta praktycznego to nie. ;)
 

Ryś

Zadomawiam się
Koniecznosc zmiany koloru to prawda... jesli auto nie bylo wyprodukowane przed kwietniem to dealer kontaktowal sie z klientem i informowal ze trzeba zmienic kolor na bezplatny czarny lub inny z doplata... i niestety to nie byl zart prima aprilisowy... jak dla mnie zenada najwyzszych lotow... po 7 miesiacach czekania czlowiek dowiaduje sie ze albo doplaci do innego koloru albo bedzie mial kolor ktory moze mu sie nie podobac...
Żenujące!
To producent zmienił zasady więc powinien poczuwać się do tego aby zaproponować zmianę koloru na inny bez obciążania zamawiającego!
Oczywiscie rozumiem zakonczenie dystrybucji koloru orange delight ale robi sie to po zakonczeniu wszystkich zamowien albo nie każe sie doplacac do innego koloru... producent moglby juz to wziasc na siebie...
Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu. Miałem otrzymać samochód w grudniu - teraz pewnie czekałbym dalej ze świadomością, że muszę jeszcze dopłacić do koloru!!!
Postępowanie marki KIA jest poniżej poziomu krytyki. Chyba za bardzo uwierzyli w siebie i zaczęli lekceważyć klientów.
W moim mniemaniu, i zapewne wielu innych, powrót do tej marki będzie bardzo wątpliwy...
 

Jobski

Fachowiec
Czytaj ze zrozumieniem chłopie, akceptacja zmiana koloru na obecnie podstawowy czarny nie wymaga dopłaty.
Wina wcale nie musi być po stronie Kia, gdyż oni nie są producentem lakieru tylko zapewne mają jakiegoś dostawcę, który nagle im powiedział, że nie dostarczy więcej tego lakieru.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Czytaj ze zrozumieniem chłopie, akceptacja zmiana koloru na obecnie podstawowy czarny nie wymaga dopłaty.
Na czarny to bym nie zmienił, nawet jakby mi dopłacali.
Powinna być darmowa zmiana na DOWOLNY kolor.
Ich zmiany, ich opóźnienia, ich problem, ich strata.
To nie powinny być problemy dla klienta.
 
Last edited:
Top