W chwili gdy ja odbieralem swoja TM3P (grudzien 2020) a kolega tego samego dnia swoja TM3 LR byly roznice takie:
- ja dostalem baterie Panasonica 82 kWh, on LG 77kWh
- ja dostalem swiatla matrycowe, on zwykle
- u mnie kola 20", u niego 18"
- hamulce Brembo
- lotka na bagazniku i aluminiowe nakladki na pedaly
- tryb track czyli przede wszystkim mozliwosc wlaczenia napedu na tyl (odlaczenia FWD) --> zabawa zima
- te 10mm siedzenia nizej robi spora roznice (jezeli ktos lubi oczywiscie) --> mam 2 TM3 i roznica wbrew pozorom w jezdzie jest duuza
Jak na to, ze roznica pomiedzy modelami w NO wynosila 20k PLN przy zakupie - smiem twierdzic ze to byla swietna okazja.
Pewnie wiekszosc tej kasy zwroci sie przy sprzedazy auta i tak a co sie czlowiek przez ten czas nabawi (3,5s do setki) to jego.
Do tego jest nutka "ekskluzywnosci" - LR jezdzi po ulicach od zatrzesienia a Perf. jest raptem kilka