krzyss

Pionier e-mobilności
Ja naprawdę nie wiem jak oni to liczą, bo ja płacę za znaczącą większość produktów i usług ~50% więcej niż 1-2 lata temu... CHyba tylko umowy długoterminowe zostały na podobnym poziomie, ale to jest jakiś śmieszny procent wydatków.
Kreatywna księgowość?
Lokomotywy staniały :)
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Sprawdziłem papiery - te rzekome 140-145, to bym zapłacił, ale gdybym kupił wersje 39 kWh.
I to rok wcześniej, bo już w końcówce 2021 mógłby być z tym problem.
Tyle jest realności w Twoich wyliczeniach.....
Jesteś taki transparentny to podaj wyliczenia!
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Podałem, masz nawet kwoty z cennika.
Daleko odbiegają od Twoich.
Ale 2021 to był jeszcze czas, gdy od cennika urywało się kilka(naście) procent nawet. Za mniej niż 170 k brutto można było kupić e-Niro w wersji L + pakiet technologiczny.
Mniejsza zresztą o cenę zakupu tego konkretnego Soula, każdy może chcieć dowolne pieniądze za wszystko, co sprzedaje. Potencjalni kupujący muszą sobie odpowiedzieć na pytanie czy są skłonni tyle zapłacić.
 

Trapp

Zadomawiam się
Najnizsza cena z 2021 jaką widzialem na Soula 64kwh M to 122 Tpln przed uruchomieniem doplat (demówka w Krakowie z przebiegiem 15km). Demo z Lublina (350km) najpierw 130 pozniej 144 tpln. Eh, pomarzyc mozna o takich cenach...
Nowki sztuki mozna bylo "wyrwac" za 150 tpln po rabacie eco drivers minus 18tpln doplaty i auta byly dostepne od ręki...
 
Last edited:

mALEK

Posiadacz elektryka
Ale 2021 to był jeszcze czas, gdy od cennika urywało się kilka(naście) procent nawet. Za mniej niż 170 k brutto można było kupić e-Niro w wersji L + pakiet technologiczny.
Mniejsza zresztą o cenę zakupu tego konkretnego Soula, każdy może chcieć dowolne pieniądze za wszystko, co sprzedaje. Potencjalni kupujący muszą sobie odpowiedzieć na pytanie czy są skłonni tyle zapłacić.


;)
 
Top