No to jest

abes99

Posiadacz elektryka
Czekamy w takim razie na wieści, pierwsze wrażenia i kolejne też ;) Oby służył dzielnie...
 

planzero

Fachowiec
eh, no naiwne myślenie nasze było ;) dziś podpisana umowa leasingowa jedynie... auto będzie next week (wtorek).
ALE widzieliśmy je i już ma ksywę "szara myszka". Jeszcze oklejone było jakimś materiałem transportowym, ale wyglądało i tak doskonale :)
Szary z czarnym dachem i czarnymi felgami prezentuje się nowocześnie i całkiem bogato (mimo napisu PURE).
tapicerka ma taki sobie kolor w sumie, jakaś taka niebieskawo-szara.
No nic - czekamy dalej.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
no właśnie chciałbym wiedzieć, jak będzie wyglądać np. trasa Wrocław (nasz dom) Warszawa. Albo Wro - Berlin. Pewnie jadąc rozsądne 120 km/h przy tym mniejszym 45kw/h aku da się na dwa razy, z jednym postojem. A w sumie skoro i tak jeden postój to może i 140 można np. w DE lecieć ;)

58 kWh przy pełnej baterii prognozował dojechanie do Warszawy bez międzyładowania. Temperatury były takie sobie, kilkanaście stopni Celsjusza, ale gdy tylko rozpędziłem się do ponad 110 km/h (trzymałem 120-130 km/h), chmurka zasięgu stopniowo się kurczyła. Nie dojechałbym. Przy 45 kWh proponuję międzyładowanie w Sieradzu lub Łodzi, ewentualnie szybki postój na MOP-ie Jonas Południe, żeby nie stresować się przy Łodzi.

W drodze powrotnej warto uwzględnić, że wiatry w Polsce wieją z południowego zachodu, więc zużycie na trasie Warszawa->Wrocław może być wyższe niż na trasie Wrocław->Warszawa.

Aha, no i gratulacje! Proszę koniecznie pochwalić się zdjęciem :)
 

planzero

Fachowiec
58 kWh przy pełnej baterii prognozował dojechanie do Warszawy bez międzyładowania. Temperatury były takie sobie, kilkanaście stopni Celsjusza, ale gdy tylko rozpędziłem się do ponad 110 km/h (trzymałem 120-130 km/h), chmurka zasięgu stopniowo się kurczyła. Nie dojechałbym. Przy 45 kWh proponuję międzyładowanie w Sieradzu lub Łodzi, ewentualnie szybki postój na MOP-ie Jonas Południe, żeby nie stresować się przy Łodzi.

W drodze powrotnej warto uwzględnić, że wiatry w Polsce wieją z południowego zachodu, więc zużycie na trasie Warszawa->Wrocław może być wyższe niż na trasie Wrocław->Warszawa.

Aha, no i gratulacje! Proszę koniecznie pochwalić się zdjęciem :)
dzięki za info. 45kWh na pewno ma mniejszy zasięg choć oczywiście jest też lżejszy. Nastawiam się na testowanie, co bardziej podejdzie w praktyce: czy toczenie się max do 110, czy jednak szybsze latanie i częstsze ładowania.
ale prawda jest taka, że podróże poza miasto to my mamy 3-5 razy w roku :) pomijając podróże ok 50-70km od domu bo tych nieco więcej.
Także nie bardzo się muszę w praktyce stresować zasięgiem.

a kolor to faktycznie moonstone - moim zdaniem na tym aucie bardzo dobrze wygląda.
 

Famkot

Zadomawiam się
dzięki za info. 45kWh na pewno ma mniejszy zasięg choć oczywiście jest też lżejszy. Nastawiam się na testowanie, co bardziej podejdzie w praktyce: czy toczenie się max do 110, czy jednak szybsze latanie i częstsze ładowania.
ale prawda jest taka, że podróże poza miasto to my mamy 3-5 razy w roku :) pomijając podróże ok 50-70km od domu bo tych nieco więcej.
Także nie bardzo się muszę w praktyce stresować zasięgiem.

a kolor to faktycznie moonstone - moim zdaniem na tym aucie bardzo dobrze wygląda.
Tez mam moonstone, wyglada bdb:)
 

Famkot

Zadomawiam się
A teraz łyżka dziegciu. Od 2 dni mam powiadomienie ze usługi esim są niedostępne. Aplikacja się nie aktualizuje - wyświetla stan baterii sprzed 2 dni:/
W samochodzie wskaźnik zasiegu cały czas pokazuje 3G i pełny zasięg.
probowalem odłączania bezpiecznik 19, ale nic to nie dało. Serwis?
 

planzero

Fachowiec
nie mam pojęcia bo nawet auta nie mam :) Ale stan baterii w samym aucie jest ok i tylko appka pokazuje nieaktualny?

a jak jest z usługami on-line ogólnie? czy navi i inne sprawy działają po prostu na jakiejś karcie (tym esim) fabrycznie, czy też trzeba coś dokupić (np. jakiś pakiet w orange etc)>
 

Famkot

Zadomawiam się
nie mam pojęcia bo nawet auta nie mam :) Ale stan baterii w samym aucie jest ok i tylko appka pokazuje nieaktualny?

a jak jest z usługami on-line ogólnie? czy navi i inne sprawy działają po prostu na jakiejś karcie (tym esim) fabrycznie, czy też trzeba coś dokupić (np. jakiś pakiet w orange etc)>
Navi działa, ale chyba tylko offline. Na glowmym wyswietlaczu jest ikonka „łączności z bazą” - jeśli globus jest biały to jest ok, a jeśli szary to samochód nie łączy się z VW i dlatego nie synchronizuje baterii z apka. Nie udaje mi się również zainstalować ostatniego mini update - mam info o braku połączenia, mimo ze jest zasięg
Z tego co piszą na forach UK to problem się zdarza szerzej w samochodach VW z esim - wyglada jakby operator się przycinał. Z tego co pisza ludzie problem sam znika po jakimś czasie. Profilaktycznie umówiłem się do serwisu na lipiec, jak do tego czasu nie ustąpi to będę się szarpal.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Nie szarp się 😎, podobno padły im serwery w centrali i z tego powodu nie ma komunikacji z aplikacją, ale auto dalej działa i jeździ. Wczoraj na chwilę się pojawiło połączenie i zaktualizowało status baterii, ale na jakieś 5 minut.
 
Top