Jak nie Tesla to BYDNa 99% pod jakieś słupki AC
Jak nie Tesla to BYDNa 99% pod jakieś słupki AC
Tutaj prawdopodobna lokalizacja salonu i serwisu w Katowicach: https://maps.app.goo.gl/EAceVxNx7ee1C7Jv5. Ma on powstać w miejscu salonu Land Rover.
Dodatkowo, prawdopodobnie w 24/25 roku ma powstać salon i serwis w Krakowie i Gdańsku.
Tesla podobno jest również w trakcie szkolenia nowych techników mobilnych, których liczba obecnie planowana jest na 16 na całą Polskę. Na Kraków ma być dedykowana osoba + 2 osoby dojeżdżające kilka dni w tygodniu z innych lokalizacji (tak jak obecnie dojeżdża osoba ze Śląska).
Też mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.To zaledwie 80 km wiec spokojnie Katowice obsłużą Kraków. Przy takiej skali dzialania to lepiej otwierac Poznań, Gdańsk i Wrocław niz dublować Kraków
Spokojnie, za jakis czas będzie tyle salonów, co w NIemczechTeż mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.
Uśmiechnąłem sie pod nosem. Potencjał wschodniej małopolski i podkarpacia na auta 200k to pewnie jedna laweta miesiecznie 🙂Też mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.
Ja tam bym nie ryzykował takie stwierdzenia, dużo dobrych aut jeździ po tych terenach ale wydaje mi się, że tam bardziej konserwatyzm jest blokerem, coś w stylu „EV=komunism,depopulacja”.Uśmiechnąłem sie pod nosem. Potencjał wschodniej małopolski i podkarpacia na auta 200k to pewnie jedna laweta miesiecznie 🙂
Lubelszczyznę i podkarpacie obsłużą Ząbki chociaz tam też siła nabywcza nie powala
W Gdańsku niech najpierw supercharger zrobiaPrzy takiej skali dzialania to lepiej otwierac Poznań, Gdańsk i Wrocław niz dublować Kraków