Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

elektryczna droga

Zadomawiam się
Szczerze powiedziawszy dziwie się że w takim mieście jak Kraków nie ma jeszcze salonu, Katowice wiadomo bo obsługuje Śląsk
Tutaj prawdopodobna lokalizacja salonu i serwisu w Katowicach: https://maps.app.goo.gl/EAceVxNx7ee1C7Jv5. Ma on powstać w miejscu salonu Land Rover.

Dodatkowo, prawdopodobnie w 24/25 roku ma powstać salon i serwis w Krakowie i Gdańsku.

Tesla podobno jest również w trakcie szkolenia nowych techników mobilnych, których liczba obecnie planowana jest na 16 na całą Polskę. Na Kraków ma być dedykowana osoba + 2 osoby dojeżdżające kilka dni w tygodniu z innych lokalizacji (tak jak obecnie dojeżdża osoba ze Śląska).
 

slaveq

Pionier e-mobilności
To zaledwie 80 km wiec spokojnie Katowice obsłużą Kraków. Przy takiej skali dzialania to lepiej otwierac Poznań, Gdańsk i Wrocław niz dublować Kraków
Też mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.
 

inter

Pionier e-mobilności
Też mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.
Spokojnie, za jakis czas będzie tyle salonów, co w NIemczech ;)
 

kubatar

Posiadacz elektryka
Też mi się tak wydaje, chociaż Kraków mógłby obsługiwać te wszystkie Rzeszowy i Tarnowy. Chociaż nie wiem czy tam sprzedaż Tesli jest jakaś wysoka.
Uśmiechnąłem sie pod nosem. Potencjał wschodniej małopolski i podkarpacia na auta 200k to pewnie jedna laweta miesiecznie 🙂
Lubelszczyznę i podkarpacie obsłużą Ząbki chociaz tam też siła nabywcza nie powala
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Uśmiechnąłem sie pod nosem. Potencjał wschodniej małopolski i podkarpacia na auta 200k to pewnie jedna laweta miesiecznie 🙂
Lubelszczyznę i podkarpacie obsłużą Ząbki chociaz tam też siła nabywcza nie powala
Ja tam bym nie ryzykował takie stwierdzenia, dużo dobrych aut jeździ po tych terenach ale wydaje mi się, że tam bardziej konserwatyzm jest blokerem, coś w stylu „EV=komunism,depopulacja”.
 

kubatar

Posiadacz elektryka
Znam i raczej model typu pasek lub golf w tedeku stopniowo wypierany przez toyote w hybrydzie.
Sprzedaż nowych elektrykow to głównie biznes w leasingu (zreszta jak większość aut) a siła rzeczy biznesu jest najwiecej w wielkomiejskich ośrodkach.
 
Last edited:
Top