Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

kaktus

Posiadacz elektryka
Akurat dzisiaj przejeżdżałem w pobliżu więc z ciekawości zajrzałem czy coś się na zewnątrz zmieniło ale żadnych zmian nie zauważyłem.
w środku też pusto dalej stoi ten jeden Y srebrny i tyle. W zeszłą środę mieli tam sprzątanie trenu i trawę kosiła jakaś ekipa. Tyle zmian. Ja tam nie wierzę w ten serwis za miesiąc - tam się nic nie dzieje w żadnym temacie :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Przed startem Katowic cała ekipa była w Warszawie i potem ciach 😉.
Może jednak do końca roku ruszy. 🤔😀
W Katowicach to nie było ciach, było wiadomo od 5 miesięcy kiedy ruszają.
 

TomRS

Posiadacz elektryka
Ja mam otwarte dwa tematy serwisowe. Pierwszy to wymiana opon na nowe, wolne od wad. Czekam i czekam, już dwa razy miałem wyznaczoną konkretną datę w Warszawie i w sumie tylko pytanie dzień wcześniej czy opony dla mnie są na miejscu uratowało mnie przed niepotrzebną stratą dnia. Aktualnie termin na 11 października. Wiem, że u Niemców są podobne problemy, nie ma po prostu tych opon jeszcze. No ale jakaś informacja bez dopytywania ciągłego by się przydała. Drugi temat serwisowy,to skrzypiący fotel kierowcy, chimerycznie działająca prawa rolka (dwuklik), oraz co najważniejsze dla mnie aktualnie, to montaż haka, żebym mógł rower ze sobą zabrać. Termin wyznaczony i potwierdzony na dziś pomiędzy 12.45 a 14.45. Mija 14.45, więc grzecznie pytam przez aplikację czy serwisant dziś dotrze. „Będzie do Pana dzwonił„ ale kiedy, bo w sumie to powinien tu już być. Po kilku minutach dostaję informację, „Zadzwoni w ciągu 30 minut”. Dzwoni po kilku minutach, z krótkiej rozmowy dowiaduję się, że nie ma dla mnie części i może w czwartek. Noż ****a …. Przez aplikację zadaję pytanie, czy o braku części dla mnie dowiedzieli się dopiero dziś o 15 ? Odpowiedzi już nie dostaję … Ciekaw jestem tego czwartku …
 

adamq

Zadomawiam się
Ja mam otwarte dwa tematy serwisowe. Pierwszy to wymiana opon na nowe, wolne od wad. Czekam i czekam, już dwa razy miałem wyznaczoną konkretną datę w Warszawie i w sumie tylko pytanie dzień wcześniej czy opony dla mnie są na miejscu uratowało mnie przed niepotrzebną stratą dnia. Aktualnie termin na 11 października. Wiem, że u Niemców są podobne problemy, nie ma po prostu tych opon jeszcze. No ale jakaś informacja bez dopytywania ciągłego by się przydała. Drugi temat serwisowy,to skrzypiący fotel kierowcy, chimerycznie działająca prawa rolka (dwuklik), oraz co najważniejsze dla mnie aktualnie, to montaż haka, żebym mógł rower ze sobą zabrać. Termin wyznaczony i potwierdzony na dziś pomiędzy 12.45 a 14.45. Mija 14.45, więc grzecznie pytam przez aplikację czy serwisant dziś dotrze. „Będzie do Pana dzwonił„ ale kiedy, bo w sumie to powinien tu już być. Po kilku minutach dostaję informację, „Zadzwoni w ciągu 30 minut”. Dzwoni po kilku minutach, z krótkiej rozmowy dowiaduję się, że nie ma dla mnie części i może w czwartek. Noż ****a …. Przez aplikację zadaję pytanie, czy o braku części dla mnie dowiedzieli się dopiero dziś o 15 ? Odpowiedzi już nie dostaję … Ciekaw jestem tego czwartku …
Mnie też mieli wymieniać opony, powiedzieli, że już są, więc pojechałem. Finalnie... Nie wymienili. Zobaczę co będzie na zimówkach.

Co do rolki na kierownicy - pojawiła się nowa rewizja kierownicy (poznasz ją po nowym symbolu przycisku kamery). W moim przypadku był problem ze skrzypieniem plastiku na dole koła kierownicy oraz z ową rolką - serwisant mobilny wymienił bez problemu kierownice na nową.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Mnie też mieli wymieniać opony, powiedzieli, że już są, więc pojechałem. Finalnie... Nie wymienili. Zobaczę co będzie na zimówkach.

Co do rolki na kierownicy - pojawiła się nowa rewizja kierownicy (poznasz ją po nowym symbolu przycisku kamery). W moim przypadku był problem ze skrzypieniem plastiku na dole koła kierownicy oraz z ową rolką - serwisant mobilny wymienił bez problemu kierownice na nową.
Masz fotkę jak wygląda różnica?
 
Top