Nowy cennik Ionity od 28.05.2024

nabrU

Moderator

nabrU

Moderator

STMS

Pionier e-mobilności
Ja nie wiem, czy ja piszę niewyraźnie, czy może ktoś tu tak bardzo chce zareklamować swój link do refferali, że cała logika uchodzi bokiem.
Więc jeszcze raz, powoli:
Jeśli jeździmy po Europie samochodem elektrycznym, to niezależnie czy ładujemy się na SuC, czy na Ionity, komfort ładowania i ogólnej podróży jest bardzo zbliżony. Kropka.
Ale skoro przy wyjaśnieniu i braku innych argumentów teraz doczepiłeś się ceny, no to proszę bardzo. SuC miały tanie ładowanie, a teraz Ionity dorównało. I tak, można brać fakturę.
SuCIonity (50zł)
DE0,41-0,50€0,39€
FR0,32-0,38€0,33€
NOK3,90-4,55NOK3,00NOK
CZ10,50-12,00CZK12,00CZK
*Wyklikałem po kilka lokalizacji w aplikacji Tesli i wziąłem szerszy zakres.

Teraz czekam na doczepkę o kwotę abonamentu, bo przecież abonamenty w Tesli nie istnieją...ekhm premium connectivity

widać w jakie bajki wierzysz i do tego sam sobie dopowiadasz historyjki

1. Norwegia - 10 sek i masz ceny ... skąd od 3,9 się wzięło ... z wyobraźni chyba 🤣

2. jaka reklama linka ? ... tak cie to boli .... nie klikaj i masz pokój, poza tym teraz referele nic nie dają a mi się nie chce tego edytować
widać skończyły się argumenty to zaczęły się wymysły

pisałem wcześniej porównaj ceny bez abonamentu i z FV na polskim NIP - Ionity nie wystawia FV z polskim NIP - mnie nie interesują rachunki bez VAT tylko prawidłowa FV VAT - skoro tego nie ogarniasz to przynajmniej się nie ośmieszaj ...

mam płacić rocznie 600 zł abonamentu abonamentu bo to bo nigdy nie wiem czy za tydzień gdzieś nie pojadę i czy zużyje więcej niż 400 kWh aby mi ten abonament się zwrócił ... faktycznie wygodne jak cholera
 

Attachments

  • IMG_1169.jpeg
    IMG_1169.jpeg
    454,3 KB · Liczba wyświetleń: 16
  • IMG_1168.png
    IMG_1168.png
    614 KB · Liczba wyświetleń: 16

STMS

Pionier e-mobilności
Teraz czekam na doczepkę o kwotę abonamentu, bo przecież abonamenty w Tesli nie istnieją...ekhm premium connectivity

tu jak widać pojechałeś po całości i pokazałeś swoją inteligencję 5 latka ... skoro nie umiesz odróżnić dobrowolnej łączności GSM która NIE JEST WYMAGANA od abonamentu za ładowanie ... dzieci to potrafią odróżnić ... Ty jeszcze tego nie potrafisz jak widać

idąc twoim tropem myślenia można również przywołać obowiązkowe OBOWIĄZKOWE ! płatne przeglądy w innych markach i napisać, że podwyższają ceny ładowania ... absurd ? ... tak ale w twoim stylu i inteligencji 🤪
 

Makus

Pionier e-mobilności
mam płacić rocznie 600 zł abonamentu abonamentu bo to bo nigdy nie wiem czy za tydzień gdzieś nie pojadę i czy zużyje więcej niż 400 kWh aby mi ten abonament się zwrócił ... faktycznie wygodne jak cholera
Nie, możesz uruchamiać abonament na czas wyjazdu i potem z niego rezygnować. Różnica w cenie zwraca się już przy pierwszym pełnym ładowaniu jeśli dobrze kojarzę (granica jest około 80kWh? Więc 2 ładowania od połowy do pełna wiekszosci obencych modeli). Tak, nie jest to w żadnym stopniu niewygodne, nie musisz pisać listu z rezygnacją, itp.
 
Last edited:

Halisep

Posiadacz elektryka
jaka reklama linka ? ... tak cie to boli .... nie klikaj i masz pokój, poza tym teraz referele nic nie dają a mi się nie chce tego edytować
widać skończyły się argumenty to zaczęły się wymysły
Bo aż nie chce mi się wierzyć, że ktoś nie mając żadnego interesu w tym, będzie tak zawzięcie wynosić Teslę na piedestał, a przy okazji, tak dla zasady, gnoić wszystko co Teslą nie jest. I to pomimo fajnych i zrównoważonych opinii innych, bardziej doświadczonych użytkowników różnych różnistych EV, jak np nabrU.
tu jak widać pojechałeś po całości i pokazałeś swoją inteligencję 5 latka ...
... absurd ? ... tak ale w twoim stylu i inteligencji 🤪
Ehh, kultura. Fajna wizytówka z kim mam do czynienia.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Nie, możesz uruchamiać abonament na czas wyjazdu i potem z niego rezygnować. Różnica w cenie zwraca się już przy pierwszym pełnym ładowaniu jeśli dobrze kojarzę (granica jest około 80kWh? Więc 2 ładowania od połowy do pełna wiekszosci obencych modeli). Tak, nie jest to w żadnym stopniu niewygodne, nie musisz pisać listu z rezygnacją, itp.
W stosunku do Tesli zwróci się po 400 kWh dlatego nie ma sensu ten abonament
 

STMS

Pionier e-mobilności
Bo aż nie chce mi się wierzyć, że ktoś nie mając żadnego interesu w tym, będzie tak zawzięcie wynosić Teslę na piedestał, a przy okazji, tak dla zasady, gnoić wszystko co Teslą nie jest. I to pomimo fajnych i zrównoważonych opinii innych, bardziej doświadczonych użytkowników różnych różnistych EV, jak np nabrU.


Ehh, kultura. Fajna wizytówka z kim mam do czynienia.
Widać skończyły się argumenty i wyobraźnia dla ionity to wycieczki osobiste zacząłeś
 

nabrU

Moderator
A może by tak zerknąć do postu #32, a nie kontynuować napieprzanie się (chyba za gorąco macie w PL)
 
Top