No właśnie nie wiem czy jest sens w moim przypadku dokładać do większej baterii skoro ilość miejsca w samochodzie może wykluczać długie podróże 4os. Na niektórych filmikach z YouTube z przymiarek recenzentów wygląda nieciekawie ilość miejsca z tyłu.Jestem dokladnie przed tym samym wyborem tylko ja juz bylem zdecydowany na Tesle Y.Bardzo chce miec tez samochod z dobrym przespieszeniem i testowalem juz wiekszosc elektrykow i Tesla Y LR wyszla na prowadzenie .Ale teraz na horyzoncie pojawilo sie Volvo EX30.Celuje w Twin Engine + wyposazenie PLUS.Mnie martwią jednak przed podjęciem decyzji te rzeczy :
1.Zużycie - fajnie jakby w w trasie to było w okolicach zuzycia Tesli Y ale patrząc na wydajnosc konstrukcji Volvo to mogą być mocno odstające.
2. Miejsce z tyłu - 2jka dzieci jedno 3 letnie i drugie 8 lat.W sumie one nie potrzebują jakoś sporo tego.
Osiągi i cena to na plus dla EX30 oraz to jest wkonczenie Volvo bo Tesla w srodku to pozostawia wiele do życzenia.
Dlatego to trzeba samemu przymierzyc i zobaczyc czy pasuje czy nie.No właśnie nie wiem czy jest sens w moim przypadku dokładać do większej baterii skoro ilość miejsca w samochodzie może wykluczać długie podróże 4os. Na niektórych filmikach z YouTube z przymiarek recenzentów wygląda nieciekawie ilość miejsca z tyłu.
Recenzenci nie umieją recenzować zazwyczaj.Na niektórych filmikach z YouTube z przymiarek recenzentów wygląda nieciekawie ilość miejsca z tyłu.
No to jednak chyba nie w tym samym miejscu, bo prezentacja jest na Służewcu (Tor Wyścigów Konnych).Ma być do obejrzenia w tym samym miejscu co prezentacja czyli w showroomie Volvo na Marszałkowskiej.
Zgadzam się w 100%, nie można porównywać Tesli Y z EX30 - to nie ta klasa wielkości. Jeżeli ktoś podróżuje w dwie osoby to jak najbardziej EX30 powinno wystarczyć o ile wystarczy dużo mniejszego zasięgu ale dla rodziny 2+2 jakoś tego nie widzę, a do tego 318l bagażnik...Za podstawową różnicę uznałbym raczej dwa segmenty większe auto (no dobra, 1,5 segmentu, bo podwyższone nadwozie w EX30). A to przekłada się na zupełnie inny komfort podróżowania w trasie. Za to w mieście wygodniej będzie manewrować EX30. No i jeszcze jeden "drobiazg": 150km różnicy w WLTP (czyli tak realnie to ze 120km różnicy w zasięgu).
Miejsca mniej przy wsiadaniu, jak w moim peugeocie 208. Fakt facio ma chyba z 190.Zgadzam się w 100%, nie można porównywać Tesli Y z EX30 - to nie ta klasa wielkości. Jeżeli ktoś podróżuje w dwie osoby to jak najbardziej EX30 powinno wystarczyć ale dla rodziny 2+2 nie widzę tego, do tego 318l bagażnik...
Zobaczcie sobie na filmik z YT gdzie facet pokazuje wnętrze EX30 i wsiada z tyłu:A co do jakości wykończenia Tesli to moim zdaniem środek jest super wykończony miękkimi materiałami i "wegańską" skórą a na pewno nie ma materiałów z recyclingu. Jak patrzę na te kropkowane panele w EX30 i słyszę że Tesla ma słabe materiały to mi się nóż w kieszeni otwiera...
I to się zgadza, Volvo EX30 to samochód klasy B tak jak Peugeot 208 a Tesla Y to klasa D. Dlatego to są dwa zupełnie inne światy jeżeli chodzi o pojemność i komfort podróżowania. Natomiast jak porównasz wersję EX30 z wyposażeniem podobnym do Tesli to się cenowo niebezpiecznie do siebie zbliżają mimo zasadniczo różnych rozmiarów.Miejsca mniej przy wsiadaniu, jak w moim peugeocie 208. Fakt facio ma chyba z 190.
Tylko peugeot 208, nie ma nawet 4 m. Tak samo źle, do avangera mi się wsiadało. A te auta, mają już conajmniej 4.25 cm. Te auta przy Hyundaiu ix20, to porażka z wsiadaniem do tyłu.I to się zgadza, Volvo EX30 to samochód klasy B tak jak Peugeot 208 a Tesla Y to klasa D. Dlatego to są dwa zupełnie inne światy jeżeli chodzi o pojemność i komfort podróżowania. Natomiast jak porównasz wersję EX30 z wyposażeniem podobnym do Tesli to się cenowo niebezpiecznie do siebie zbliżają mimo zasadniczo różnych rozmiarów.
Do tego Tesla jest już jakiś czas na rynku, zdążyła się sprawdzić i wyjść z chorób wieku dziecięcego a EX30 dopiero debiutuje i jednak jest jak dla mnie na ten moment kotem w worku którego nawet nie da się na ten moment pogłaskać...