Nowy hit sprzedaży?

rookie

Zadomawiam się
Tutaj kolejna recenzja.

Wychodzi na to, że z tyłu jest znośnie z miejscem przy 4 os max.180cm. powyżej już będzie bardzo ciężko
Ps przy obniżkach Tesli M3 ceny zrównują sie z cenami ex30 w wersji Plus...a to daje do myślenia.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tutaj kolejna recenzja.

Wychodzi na to, że z tyłu jest znośnie z miejscem przy 4 os max.180cm. powyżej już będzie bardzo ciężko
Ps przy obniżkach Tesli M3 ceny zrównują sie z cenami ex30 w wersji Plus...a to daje do myślenia.
Tylko TM3, ma wciąż lepsze wyposażenie :)
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tylko TM3, ma wciąż lepsze wyposażenie :)
Tylko to są samochodu dla dwóch różnych klientów. Volvo ma szereg innych zalet nad TM3 a przede wszystkim jeśli ktoś nie chce tak dużego samochodu to nie weźmie TM3 nawet gdyby była tańsza.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tylko to są samochodu dla dwóch różnych klientów. Volvo ma szereg innych zalet nad TM3 a przede wszystkim jeśli ktoś nie chce tak dużego samochodu to nie weźmie TM3 nawet gdyby była tańsza.
Dokładnie tak, też się zastanawiałem nad samochodem do 4.40, ale po jeżdzie stwierdziłem że TM3 bedzie jednak wymiarowo OK. Większe już mi do garażu nie wjedzie na szerokość :(. Mam ix20 który ma 4.10, i jest więcej miejsca, jak w tym EX30.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ja siedziałem w EX30 i nie zauważyłem jakichś wybitnych problemów z miejscem z tyłu, siadając za sobą miałem około 4 cm między kolanem a oparciem fotela, niewiele mniej niż w moim Niro. 'Problem' jest raczej spowodowany tym że można bardzo daleko odsunąć fotel kierowcy (osoby ponad 2 metry wzrostu mogą usiąść naprawdę wygodnie) co automatycznie zmniejsza ilość miejsca za fotelem. Czyli podsumowując jest możliwość zwiększenia komfortu z przodu kosztem tylnej kanapy ale to nie oznacza że jest tam bardzo ciasno.
 
Top