OSTROŻNIE z Autopilotem

tenOr

Posiadacz elektryka
IMi się wydaje ze Tesla nie lubi pachołków, a ten odcinek o którym mówisz to właśnie prawy pas wydzielony pachołkami. Mi tez tam stawała dęba, nagle z 80-90 próbowała zejść do 50-60 nie wiadomo po co.
Zareczam ci ze nie bylo pacholkow,bo to głównie na odcinkach oddanych do użytku się działo. Jestem na 90% pewny ze u mnie były to miejsca tuż przed nieistniejącymi już objazdami, itp
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Zareczam ci ze nie bylo pacholkow,bo to głównie na odcinkach oddanych do użytku się działo. Jestem na 90% pewny ze u mnie były to miejsca tuż przed nieistniejącymi już objazdami, itp
To akurat tam moja cięła gładko bez niespodzianek :/
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Dzięki ! Właśnie przejrzałem ta liste alertow i niestety ten APP_w073 już nie jest widoczny. Będę próbował zgłosić ten incydent poprzez moje konto. Teraz tez się dowiedziałem, ze można tuż po zdarzeniu użyć komendy głosowej: Say "Report", "Feedback", or "Bug report" followed by brief comments. Model 3 takes a snapshot of its systems, including your current location, vehicle diagnostic data, and screen captures of the touchscreen.
Chyba jeszcze możesz zglosic poprzez przytrzymanie ikony samochodu w lewym dolnym rogu…,
 

3skowy

Zadomawiam się
Z autopilotem bywa różnie.

Odebrałem samochód w czwartek. Od tamtego czasu zrobiłem już ponad 2 000km.

Ciechocinek zjazd na supercharger - wczoraj jadę się podładować. Totalnie pusta droga, bo godzina około 2:00. Autopilot włączony, 59km/h (lekko powyżej limitu). No i nagle dość gwałtowny fikoł, tak jak tam leci droga - pomimo tego, że miałem ręce na kierownicy to nie miałem szans. Samochód poleciał w prawo i obtarł obie prawe felgi o chodnik. Poczułem aż jak się odbija od krawężnika.

Zawsze czułem, że autopilot nie dostosowuje prędkości do warunków, ale miałem nadzieję, że pomimo tego mało ludzkiego zachowania będzie w stanie je kontrolować. Okazuje się, że nie do końca.

Nie mam pojęcia dlaczego samochód zwalnia jak wyprzedza tira na autostradzie, który jedzie pasem obok, ale nie potrafi zwolnić na zakręcie...
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Nie zwalnia na zakręcie bo nie ma tam tira😉
A tak na serio to tez miałem hamowanie na s3 po zajechaniu z a2 w kierunku Gorzowa pod wiaduktem. Ze 120 do 50. Trzeba być czujnym…
 

Jerzy AS

Nowy na Forum
Nie mam pojęcia dlaczego samochód zwalnia jak wyprzedza tira na autostradzie

U mnie działa w miarę poprawnie tzw. przyspieszanie przy wyprzedzaniu (za pierwszym razem byłem tym mocno zaskoczony): "When following a vehicle with Traffic-Aware Cruise Control active, engaging the turn signal (to indicate a move into the passing lane) accelerates Model 3 towards the vehicle ahead".
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Z autopilotem bywa różnie.

Odebrałem samochód w czwartek. Od tamtego czasu zrobiłem już ponad 2 000km.

Ciechocinek zjazd na supercharger - wczoraj jadę się podładować. Totalnie pusta droga, bo godzina około 2:00. Autopilot włączony, 59km/h (lekko powyżej limitu). No i nagle dość gwałtowny fikoł, tak jak tam leci droga - pomimo tego, że miałem ręce na kierownicy to nie miałem szans. Samochód poleciał w prawo i obtarł obie prawe felgi o chodnik. Poczułem aż jak się odbija od krawężnika.

Zawsze czułem, że autopilot nie dostosowuje prędkości do warunków, ale miałem nadzieję, że pomimo tego mało ludzkiego zachowania będzie w stanie je kontrolować. Okazuje się, że nie do końca.

Nie mam pojęcia dlaczego samochód zwalnia jak wyprzedza tira na autostradzie, który jedzie pasem obok, ale nie potrafi zwolnić na zakręcie...
Z ciekawości masz jeszcze radar czy już wykastrowali go u Ciebie? Zobacz czy na autopilocie możesz ustawić odległość od poprzedzającego pojazdy na wartość „1”
 

Michal

Moderator
Autopilot, to system do jazdy autostradami i drogami szybkiego ruchu. Zjazdy z autostrady i jazda innymi drogami wymaga ciągłej kontroli.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
U mnie działa w miarę poprawnie tzw. przyspieszanie przy wyprzedzaniu (za pierwszym razem byłem tym mocno zaskoczony): "When following a vehicle with Traffic-Aware Cruise Control active, engaging the turn signal (to indicate a move into the passing lane) accelerates Model 3 towards the vehicle ahead".
To u mnie to zdecydowanie nie działa, moze za późno wbijam kierunkowskaz ale w Oplu to działało o niebo lepiej. Tutaj mam wrażenie jakbym kilka sekund jeszcze zwalniał, przejeżdżam na drugi pas i z gracja parowozu nabiera predkosci.
 
Top