Ja pier .. a ten ciągle męczy tego Qaszkaja i liczy zużycia innych jak dla siebie.
Zrozum że każdy ma inaczej a spora ilość osób na tym forum założyła sobie PV na starych zasadach i ewentualnie ją dostosowuje/rozbudowuje do swoich potrzeb. Ty chyba tego nie masz i stąd jest największy problem .. że nie dość że kupić samochód to jeszcze kolejna inwestycja w PV i to na nowych zasadach.
Swoją droga ciekawe czy ten QQ zasponsorowałby mi kolację jak wczoraj moja Tesla? Wybrałem się do Łodzi spotkać z kumplem i pojechaliśmy na Pietrynę wieczorkiem na kolację/ piwko. Zaparkowałem na parkingu płatnym 15PLN w sumie i doładowałem się na darmowym słupku dokładnie 30kW .. zamiast doładowywać się na powrót na płatnym GW. Sałatka z kurczakiem 45PLN i piwo bezalkoholowe 10PLN czyli z parkingiem 70PLN i w tym 30kW, które na GW kosztowałoby trochę więcej.
Bezcenne chwile ze znajomym za darmo .. oczywiście dojazd tam z Wawy też za darmo z PV z magazynu. ;-)
Mi się opłacało.
PS. Na powrocie przed samą Warszawą zepsuł mi humor tylko taki jeden w Alfie z kończynką .. miałem 7% i nie mogłem jechać już szybciej i muszę przyznać że od 140 odchodził ode mnie delikatnie szybciej .. ale TM3LR jakby przy tej ilości baterii nie miała już takiego kopa jak zwykle ... czy faktycznie przy niskim stanie baterii trochę mocy już jest odejmowane? Jakieś obserwacje?
Zrozum że każdy ma inaczej a spora ilość osób na tym forum założyła sobie PV na starych zasadach i ewentualnie ją dostosowuje/rozbudowuje do swoich potrzeb. Ty chyba tego nie masz i stąd jest największy problem .. że nie dość że kupić samochód to jeszcze kolejna inwestycja w PV i to na nowych zasadach.
Swoją droga ciekawe czy ten QQ zasponsorowałby mi kolację jak wczoraj moja Tesla? Wybrałem się do Łodzi spotkać z kumplem i pojechaliśmy na Pietrynę wieczorkiem na kolację/ piwko. Zaparkowałem na parkingu płatnym 15PLN w sumie i doładowałem się na darmowym słupku dokładnie 30kW .. zamiast doładowywać się na powrót na płatnym GW. Sałatka z kurczakiem 45PLN i piwo bezalkoholowe 10PLN czyli z parkingiem 70PLN i w tym 30kW, które na GW kosztowałoby trochę więcej.
Bezcenne chwile ze znajomym za darmo .. oczywiście dojazd tam z Wawy też za darmo z PV z magazynu. ;-)
Mi się opłacało.
PS. Na powrocie przed samą Warszawą zepsuł mi humor tylko taki jeden w Alfie z kończynką .. miałem 7% i nie mogłem jechać już szybciej i muszę przyznać że od 140 odchodził ode mnie delikatnie szybciej .. ale TM3LR jakby przy tej ilości baterii nie miała już takiego kopa jak zwykle ... czy faktycznie przy niskim stanie baterii trochę mocy już jest odejmowane? Jakieś obserwacje?