Planowanie trasy | SC Ciechocinek

ELuk

Pionier e-mobilności
Ale co w tym złego ? To moja 1 sza trasa wiec troche przejęty jestem :)
Pytaj, tu nikt Ci krzywdy nie zrobi.
Moja wypowiedź była ogólna w kontekście tego, że Ktoś w ogóle musi takie pytanie zadać.
Jeździłem wiele po EU zachodniej i tam nie ma takich dylematów, więc stąd moja uwaga.
To kwestia infrastruktury…
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Jako, że jestem stałym bywalcem Ciechocinka (średnio 1-2 na tydzień od pół roku), to dodam od siebie - teraz nie ma źle, jedynie w niedziele zdarza mi się dzielenie mocy (bo więcej aut niż 2), w tygodniu jest spoko. Przy dzieleniu - uważaj na kolejność słupków. Porąbali tam montaż i tam nie stajemy na "co drugim", bo właśnie będzie nam dzielić. Trzeba patrzeć na numerację - zdarzało już mi się kogoś podjeżdżającego informować, żeby stawał obok mnie (no bo po co mamy oboje mieć po 70kW). Natomiast w okolicach świąt i wakacji - jest tam dramat, auto nieraz mnie informowało, żeby tam nie jechać, bo jest oczekiwanie (raz na żywo jak już się sam ładowałem to widziałem 4 auta ładowane i 4 w kolejce). Kiedyś trafiłem tam na ziomków z serwisu Tesli (odnawiali malowanie kostki) to mówili, że ponoć centrala zdaje sobie z tego sprawę, natomiast tam jest ciasnawo z miejscem, żeby rozbudować, ale ponoć myśleli o dołożeniu 1-2 v3 (co IMO już by tam sporo dało).
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Jak ludzie przesiadali się z bryczek ciągnących przez konie na pierwsze samochody to nikt nie zabraniał używania konia. I moim zdaniem tak też powinno być. Niech będzie to proces który sam się dokona (lub nie). Dlatego zabronienie poruszania się spaliniakami uważam za chybiony. Każdy niech sam dokona wyboru, a okoliczności cena beznyny, oleju, serwis, koszty samochodu, itd. same zweryfikują myślenie obywatela czym jeździć.
 

Piotr

Posiadacz elektryka
Czyli jak coś to po prostu stawać obok kogoś, ok.
W Ciechocinku tak. Na innych stacjach V2 musisz patrzeć na oznaczenie. SuC są parami i podłączenie do takiej pary 2 samochodów powoduje podzielenie mocy na pół. Pary poznasz po numerach 1A i 1B; 2A i 2B... itd.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak ludzie przesiadali się z bryczek ciągnących przez konie na pierwsze samochody to nikt nie zabraniał używania konia. I moim zdaniem tak też powinno być. Niech będzie to proces który sam się dokona (lub nie). Dlatego zabronienie poruszania się spaliniakami uważam za chybiony. Każdy niech sam dokona wyboru, a okoliczności cena beznyny, oleju, serwis, koszty samochodu, itd. same zweryfikują myślenie obywatela czym jeździć.
Ale nie zabraniaja poruszania sie spaliniakami… nie w centrach miast.
W 2035 nie beda sprzedawac spaliniakow.
Jezdzic bedziemy nimi jeszcze 15-30lat.
W tym czasie w indiach dalej beda palic smieci i ludzi :)
 

Maruda

Zadomawiam się
Ja zawsze w środku dnia miałem pecha z Ciechocinkiem w wakacje (rano było ok)... na szczęście obok (wcześniej) jest greenway a akurat "zbierałem" kW na roaming zagraniczny... Na szczęście Navi wcześniej informuje o obłożeniu i raz mnie przekierowało do greenway (ale tu jak wiemy część jest w Navi a części nie widzi Tesla - "jeszcze"). Generalnie to większość Orlenów widzi z obcych stacji chyba... ale tam jeszcze nie ładowałem. Dobrze ze w przeglądarce Tesli śmiga mapa greenway bo widać czy stacja wolna czy wpadamy na czas dzielenia...
 
Top