Planowanie trasy w ABRP

Michal

Moderator
Wejdź w ustawienia ABRP i dodaj CCS, a nie tylko Tesla CCS.
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ok to jeszcze pytanie odnośnie pobierania prądu. On 156 ma wpisane przy 110, czy przy 140 on to podniesie procentowo czy ma w bazie ile taki samochód pobiera? Bo kiedy daje 140% to twierdzi, że z Lubina do Szczecina dojadę na 10% (300km) jadąc 168km/h co nie wydaje mi się realne. Ciekawi mnie z jaką najszybszą prędkością mogę przejechać te trasę bez ładowania startując ze 100%.
 

Michal

Moderator
Ok to jeszcze pytanie odnośnie pobierania prądu. On 156 ma wpisane przy 110, czy przy 140 on to podniesie procentowo czy ma w bazie ile taki samochód pobiera? Bo kiedy daje 140% to twierdzi, że z Lubina do Szczecina dojadę na 10% (300km) jadąc 168km/h co nie wydaje mi się realne. Ciekawi mnie z jaką najszybszą prędkością mogę przejechać te trasę bez ładowania startując ze 100%.
ABRP ma pobór zależy od prędkości. Ta wartość przy 110 kmh jest tylko referencyjna, żebyś mógł sobie wpisać więcej lub mniej jeśli tak ci wychodzi z doświadczenia. Ich system dobiera zawsze prędkość do ograniczeń - jedzie zgodnie z ograniczeniem. Czyli w PL nie ma znaczenia czy masz ustawione 140 kmh czy 200 kmh, bo i tak policzy 140.
Na tej trasie masz cały czas Skę, a nie autostradę, więc on tam liczy, że będziesz jechał 120 kmh.
Mi pokazie, że mają TM3 LR dojadę na miejsce mając 38%, więc pewnie ustawiłeś TM3 RWD.
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ustawiłem T3P.

Czyli jadąc 120 dojadę mając 23% baterii.

Jak sprawdzić ile zostanie jadąc 140? Można wpisać tak jak mówisz z doświadczenia, to ile pobiera z doświadczenia stara T3P przy 120/130/140/150? Ktoś wie? To sobie posprawdzam. Chcę sobie porównać po prostu.

Skoro ABRP nie ma w bazie konsumpcji przy tych prędkościach to muszę kupić samochód, sam sprawdzić? :) . Nie ma jakiejś bazy danych?
 

Attachments

  • IMG_2531.png
    IMG_2531.png
    669,7 KB · Liczba wyświetleń: 26
  • IMG_2530.png
    IMG_2530.png
    224,3 KB · Liczba wyświetleń: 22

Michal

Moderator
ABRP ma w bazie zużycie zależne od prędkości. Możesz zmienić referencyjny pobór przy 110 kmh i to wpłynie na te ich wartości z bazy przy innych prędkościach ale nie wiem jak.
Nie da się w ABRP ustawić prędkości większej niż dopuszczalna, więc po Sce zawsze będzie ustawiał 120 kmh, a po autostradzie 140 kmh.
Jeszcze jedna kwestia, to darmowy ABRP nie pokazuje ruchu na drogach, czyli zakłada, że jedziesz pusta drogą.
 

chris89

Posiadacz elektryka
ABRP ma w bazie zużycie zależne od prędkości. Możesz zmienić referencyjny pobór przy 110 kmh i to wpłynie na te ich wartości z bazy przy innych prędkościach ale nie wiem jak.
Nie da się w ABRP ustawić prędkości większej niż dopuszczalna, więc po Sce zawsze będzie ustawiał 120 kmh, a po autostradzie 140 kmh.
Jeszcze jedna kwestia, to darmowy ABRP nie pokazuje ruchu na drogach, czyli zakłada, że jedziesz pusta drogą.

Raczej można, czas się skrócił o 30 minut, a bateria przy dojeździe zamiast 28% będzie miała 15% w co wątpię. Przy 130% jest, że dojadę na 11%. 120 limit x 130% to 156 km/h. Jakoś jednak nie chce mi się wierzyć by brała pod uwagę zużycie przy 156 km/h bo pewnie ledwo z 250 na całej baterii zrobi z taką prędkością, nie mówiąc o 90->11 na 300 km.
 

Attachments

  • IMG_2535.jpeg
    IMG_2535.jpeg
    558,5 KB · Liczba wyświetleń: 31
  • IMG_2534.jpeg
    IMG_2534.jpeg
    544,1 KB · Liczba wyświetleń: 30

nabrU

Moderator
Nie ma co (myślę) zakładać nowego tematu: ABRP wyszło właśnie w wersji 5.0:

1718996048118.png
 

nabrU

Moderator
Top