Podstawowy model 244.990 - kolejna podwyżka

ELuk

Pionier e-mobilności
A tak wygląda jedna z najładniejszych c114 jakie widziałem.. a widziałem ich trochę :D
View attachment 4544

Pozdrawiam
Moja jest ładniejsza 😉
92365FEF-2F9E-432B-9BEF-53A3FC35C2A8.jpeg
 

Michal

Moderator
Mówię o statystykach które teraz nazywają się podróże, a kiedyś były po prostu cały czas widoczne pod ikoną samochodu w czasie jazdy i nie trzeba się było przebijać przez menu w czasie jazdy aby zobaczyć statystyki aktualnej trasy... Nie mówimy o statystykach ładowania w apce.
Aaaa... ok... Praktycznie z tego nie korzystałem, więc nie potrzebowałem aby wracały... Od początku miałem ustawione obie trasy A i B i mam w nich cały przebieg :p
Używam za to często predykcji zasięgu - tych wykresów - i to w zupełności mi wystarczy, a do tego mam teraz link na dole menu

Swoją drogą od kiedy za pomocą instrukcji z forum zainstalowałem sobie Teslamate, to żadne statystyki z apki nie robią na mnie wrażenia, tam masz naprawdę super dużo informacji. A koszty ładowania są liczone co do grosza :)
Ja używam TezLab ale darmowej wersji z danymi za 7 dni i po prostu doceniam, że pojawiło się coś wbudowanego od producenta. Nie chce mi się bawić w stawianie systemów...

Ps. Śmiesznie w sumie, że ludzie tutaj narzekają na tą funkcjonalność od Tesla, a żaden inny producent nie daje nic nawet trochę podobnego...
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja akurat zgodzę się z Kolegą Cooler.
Zawsze lubiłem mieć podgląd na statystykę jazdy, łatwo dostępną. Mam to na wyswietlaczu przed nosem w MB i taki dostęp do tych danych jak był przed tą aktualizacją był akceptowalny (choć czasem miałem trudność z włączeniem i kręciłem autkiem na widoku 😄), teraz jest to mega upierdliwe. Oczywiście do wszystkiego się człowiek przyzwyczai, ale…. Dobrze że ja nie mam innych problemów z TM3 bo może to by też była ta „czarka goryczy przechylające szalę” jak pewnie u Coolera.
Pozdrawiam
 

Michal

Moderator
No niestety nie czuje tego bólu :p przypomnialem sobie właśnie, że jakiś czas temu chciałem nawet napisać o zużyciu z trasy Warszawa - Słupsk - Warszawa i zresetowałem trip B, ale oczywiście zapomniałem sprawdzić i teraz mam trib A od początku i trip B od jakiegoś czasu z czapy - nie wiadomo o co chodzi ;)
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Porąbało ich z tymi cenami, owszem, samochód robi wrażenie, ale tylko przez pierwszy miesiąc a potem wychodzi masa problemów/niedoróbek/awarii/niebezpiecznych napraw w serwisie.
A którym miesiącu od kupna mam się spodziewać tej masy problemów z autem? Mam auto od 6 miesiecy i doczekałem dwóch "poważnych awarii" z kamerami co rozwiązałem przez zresetowanie komputera
 

MarcinW

Zadomawiam się
Porąbało ich z tymi cenami, owszem, samochód robi wrażenie, ale tylko przez pierwszy miesiąc a potem wychodzi masa problemów/niedoróbek/awarii/niebezpiecznych napraw w serwisie. W tej chwili jakbym miał wydać znów kasę na fajny samochód to bym se kupił jakiegoś classica (MB 123 albo 126/126 SEC) i wydał duuużo mniejsze pieniądze na remont, odpicowanie oraz miałbym dożywotnio kase na paliwo i dbanie aby dalej był classikiem.
I Wam gwarantuję, że bylibyście z nich bardziej zadowoleni i będą się mniej psuć niż te nowe samochody z gównolitu i gównosoftu.
A ładny i zadbany classic robi na wszystkich większe wrażenie niż każda Tesla.
Kurde, dopóki zaślepieni Elonem gówniarze (i nie tylko, też się dałem nabrać) będą to z pocałowaniem w rękę kupować za coraz większy hajs, nigdy nie poprawią jakości... Dlaczego mój bagażnik się otwiera na 3 razy? I gdzie są moje statystyki podróży pod samochodem się pytam? I dlaczego samochód trzeszczy i skrzypi bardziej niż moja Toyota Tercel z 1997 roku? Jakiś obłęd. A ludzie to łykają jak pelikany...
Mi się jeszcze nic nie popsuło i nic nie skrzypi... ;-) A co do klasyków to zamieniłem mojego Mercedesa W124 300D automat po 8 latach posiadania właśnie na Teslę 3LR i nie żałuję. Nie leję już drogiej ropy (mam darmową ładowarkę DC pod Lidlem), nie muszę go naprawiać blacharsko bo nie rdzewieje no i jest szybszy.
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Nie wiem jak to jest, ale czytając FB i to forum dowiedziałem się, że w Polsce jest kilka sztuk TM3, które są idealne, jakby były z innej fabryki i kompletnie nie mają żadnych wad, ani mechanicznych, ani związanych z oprogramowaniem. Ja tyle szczęścia nie miałem. Bagażnik też nieraz otwiera mi się na dwa razy. Podobno aktualizacja ma to naprawić, wymiana siłownika rozwiązuje problem tylko na chwilę.
Z tym silownikiem to potwierdzone info?
Bo w Norwegii jest recall (kolega byl w serwisie tydzien temu z czyms innym i mu wymienili silownik od bagaznika bez pytanie) i sie zastanawiam czy warto czy niewarto.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Z tym silownikiem to potwierdzone info?
Bo w Norwegii jest recall (kolega byl w serwisie tydzien temu z czyms innym i mu wymienili silownik od bagaznika bez pytanie) i sie zastanawiam czy warto czy niewarto.
Ja bylem juz raz z tym na serwisie, teraz umowiony jestem jeszcze raz. Poprzednio twierdzili ze zmienili jakis oring w silowniku, ale gosc powiedzial ze pewnie bedzie do wymiany.
 
Top