Półka bagażnika

poochaty

Posiadacz elektryka
Ale serio serio, po co Wam te półki? Ja miałem w każdym samochodzie i dopiero w moim MY dopiero pojąłem jakie to zbędne. Szyby są dość ciemne, a jak muszę muszę coś ukryć, to chowam pod podłogę bagażnika. Chyba, że wszyscy jeździcie na codzień samochodem wypakowanym złotem i półka ma dla niepoznaki to ukryć.
 

wajatos

Użytkownik EV
Ale serio serio, po co Wam te półki? Ja miałem w każdym samochodzie i dopiero w moim MY dopiero pojąłem jakie to zbędne. Szyby są dość ciemne, a jak muszę muszę coś ukryć, to chowam pod podłogę bagażnika. Chyba, że wszyscy jeździcie na codzień samochodem wypakowanym złotem i półka ma dla niepoznaki to ukryć.
U mnie służy bardziej jako połka na coś (z reguły jakas bluza marynarka etc). Ja mam tą chińska roletę i ona na codzień jest zwinięta, jak potrzebuje coś ukryć to rozwijam, albo jak coś lekkiego musze przewieżć co nie chce żeby się ubrudziło od podłogi bagażnika (np. jakieś ubranie - patrz wyżej) :)
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ale serio serio, po co Wam te półki? Ja miałem w każdym samochodzie i dopiero w moim MY dopiero pojąłem jakie to zbędne. Szyby są dość ciemne, a jak muszę muszę coś ukryć, to chowam pod podłogę bagażnika. Chyba, że wszyscy jeździcie na codzień samochodem wypakowanym złotem i półka ma dla niepoznaki to ukryć.
Czasem jak coś pakuje do bagażnika, to najpierw odkładam na półkę bo tak wygodniej.
Czasem lądują tam jakieś ubrania albo kocyk dziecka.
Ponadto z półką jest ciszej z tyłu, rozbija rezonanse/dudnienie które czasem może się pojawić w zależności od nawierzchni.
Czasem mam ją tylko w połowie rozłożoną, np. na urlop mieliśmy wysoką walizkę która wystawała ponad półkę (przy siedzeniach), a dalej była normalnie rozłożona. Dzięki temu że się łamie jest kilka fajnych konfiguracji ustawienia.
Jak już nauczyłem się jej obsługiwać to ja tam sobie ją chwale.
Mogliby jeszcze wymyśleć tak żeby się sama podnosiła z klapą bagażnika kiedy tego oczekuje.

Warto odnotować fakt że gdzieś w 2023 ta półka dzielona na 3 też uległa zmianom. Nie pamiętam też czy te starsze miały magnesy dzięki którym nawet w połowie rozłożona półka się nie przesuwa i nie hałasuje.
 
Last edited:

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Najważniejszą funkcją - żeby w przypadku awaryjnego hamowania czy wypadku nic po kabinie nie latało.

Pasy, poduszki powietrzne czy strefy zgniotu nic nie dadzą, jak dostaniesz w głowę torebka lecąca kilkadziesiąt km/h.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Najważniejszą funkcją - żeby w przypadku awaryjnego hamowania czy wypadku nic po kabinie nie latało.

Pasy, poduszki powietrzne czy strefy zgniotu nic nie dadzą, jak dostaniesz w głowę torebka lecąca kilkadziesiąt km/h.
No nie wiem. Akurat jej mocowanie jest takie że możesz też dostać samą półką...
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
No tak, wtedy ta półka się ładnie łamie i składa do środka odsłaniając bagażnik, do którego jest dobry dostęp. Potem ciągniesz za końcówkę i się ładnie rozkłada z powrotem. Kwestia przyzwyczajenia i jest w miarę łatwo używalne.

Kwestia co znaczy "ładnie" i co znaczy "dobry dostęp"...

Bo to co dostaję po takim złożeniu to dla mnie ani jedno, ani drugie...
 

Ryszard tesla y

Zadomawiam się
Jak na auto niby klasy premium to badziew straszny. Sam mam ten problem i zastanawiałem się nad jakimś uchwytem do podwieszania tej półki.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Jak na auto niby klasy premium to badziew straszny. Sam mam ten problem i zastanawiałem się nad jakimś uchwytem do podwieszania tej półki.
A Ty jesteś pewien że tesla obecnie to klasa premium, zwłaszcza w tych cenach?
Kilka lat temu można tak było uważać, jak była wyjątkowa, droga i kupowali ją użytkownicy aut premium.
Teraz jest to tanie, poprawne auto BEV, konkurencyjnie może z klasą Toyota. 😉
 

nabrU

Moderator
Jak na auto niby klasy premium to badziew straszny.

Sorry, ale ktoś Cię chyba okłamał albo masz złe postrzeganie tego samochodu. Tesla 3 to taki odpowiednik Mondeo czy Passata, a TMY to będzie chyba Kuga i Tiguan (OK, no może jakiś większy ICE ;))
 
Top