Power Dot

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Jakiś użyszkodnik zeznawał, że w Miechowie kartą Shell Recharge uruchamiał.
ZTCP apka Shella ceny pokazuje (godne...)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Skopali to jakiś czas temu. Nie wiem o co chodzi, ale przestało działać. Ja akurat odpalam tą ładowarkę kartą FordPass, ale z tego co mi wiadomo nie potrzebujesz apki. Podobno najlepiej skorzystać z kodu QR na ładowarce i on umożliwia płatność (nie próbowałem).
Jeśli kod QR jest nalepiony na ładowarkę to trzeba uważać bo to doskonała okazja na phishing.

PS. Nawet nie wiedziałem że ma to swoją nazwę QRishing wg https://www.cashless.pl/14295-qrishing
 

nabrU

Moderator
Jasne, tylko najpierw muszą się pojawić ich ładowarki, a z tego co czytam na Biedronkowym wątku, to różowo nie jest...
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Dla zai tresowanych Link do artykułu dot. wypowiedzi szefa Powerdot co do rozwoju sieci ładowarek w szczególności tych którą budują.
Perspektywa przełomu 2024/25 kilkuset tysięcy punktów 120 kW w małych miejscowościach w całej Polsce napawa optymizmem że już za rok nie będzie problemu z podróżowaniem po całej Polsce.
Wg mnie duży minus to złącze chadmo 50kW. Lepiej gdyby były 2xccs że współdzielona łączna mocą tj 170 kW. Mam nadzieję że docelowo wymienia chademo na ccs po pierwsze żeby nie było sytuacji że ktoś musi czekać w kolejce bo jedyny punkt zajęty a po drugie to za parę lat 120 kW może być mało atrakcyjne.
 

luki

Pionier e-mobilności
Prawdopodobnie to 120kW na CCS nie sumuje się z 50kW na chademo. Nie wiem (trzeba spojrzeć na tabliczkę znamionową), ale może być tak jak na niektórych ładowarkach GW, że jest to, albo to - jeden "prostownik" AC->DC.
Jeszcze jest pytanie, czy zmiana chademo -> CCS to tylko zmiana wtyczki.
Dla nas (użytkowników/klientów) zawsze jest plus jak tych punktów ładowania jest dużo. I są czynne całą dobę, na ogólnodostępnym parkingu, a nie gdzieś pochowane w krzakach, za szlabanem, albo innym terenie zamkniętym
 

Najnowsze dyskusje

Top