1250 nowych stacji ładowania (650 w trakcie budowy + 600 zaplanowanych) do końca 2025r.
src
EDIT: można nawet zostać partnerem:
https://powerdot.pl/kontakt/
src
EDIT: można nawet zostać partnerem:
https://powerdot.pl/kontakt/
Ale programy lojalnościowe nie powstały po to aby oddawać back-end-rabat - oczekujesz ca. 15%.Generalnie gdyby któraś sieć (Lidl, Kauf, Biedra, etc.) pozwoliła się ładować z sensownymi prędkościami dzięki kartom lojalnościowym i przeliczniku nawet 10PLN wydane:1kWh załadowany (bardzo optymistyczne założenie) to zostałbym fanem jednej sieci. Patrząc na domowy budżet na takie podstawowe potrzeby wychodzi między 2.5-3.5k PLN i gdybym dzięki temu mógł załadować 250-350kWh to nie praktycznie nie ładuję się w domu bo średnie zużycie miesięczne po pełnym roku wyszło 326kWh.
A to AC nie podlega UDT?I taka refleksja mnie naszła, że przecież instalacja 4 ładowarek AC przy każdym Lidlu to kosztowo i logistycznie dużo łatwiejsza sprawa niż stawianie takiego klocka DC podlegającego UDT
Dlatego piszę, że zostałbym fanem jednej sieci, ale raczej tak nie będzie. Zobaczymy. A jak to jest "na Zachodzie" czy UK? Ładowarki są tam już płatne, czy są jakieś bonusy za lojalność względem sieci?Ale programy lojalnościowe nie powstały po to aby oddawać back-end-rabat - oczekujesz ca. 15%.
One są po to aby:
1. tanio budować lojalność (bo dla zdrowia psychicznego nie przeliczasz nigdy ile kosztuje Cię w zakupie 1 punkt)
2. oraz prać kasę (wyobraź sobie że np chrześniak orlena który dostaje w prezencie kartę z 7cyfrową punktacją, która idzie w koszt marketingu - tak kiedyś jeździło z losami w loterii 3 słonie)
Konkludując, nie ma takiej opcji na stały 15% upust w FMCG, chyba że ceny zakupu będą dynamicznie rosły.
W Lidlu jest płatne. Można w aplikacji zmienić na chwilę język/kraj i pokaże ceny np w Niemczech.Dlatego piszę, że zostałbym fanem jednej sieci, ale raczej tak nie będzie. Zobaczymy. A jak to jest "na Zachodzie" czy UK? Ładowarki są tam już płatne, czy są jakieś bonusy za lojalność względem sieci?
Też podlega, jako publiczna stacja. Hotel (tylko dla gości) chyba (?) nie musi zgłaszac do UDT. 4 słupki AC pewnie wychodzą taniej niż jedna DC.A to AC nie podlega UDT?
A jak to jest "na Zachodzie" czy UK? Ładowarki są tam już płatne, czy są jakieś bonusy za lojalność względem sieci?