Power Dot

kubatar

Pionier e-mobilności
Dziwi mnie to uparte instalowanie chademo które nie ma żadnej przyszłości. Biedronka, Lidl, Kaufland. Muszą być dużo tańsze takie ładowarki i wcale nie widzą biznesu a jedynie wypełniają obowiązek ustawowy.
Nawet jeśli moc nie jest współdzielona to przyszła wymiana chademo na ccs daje jakiś back-up na wypadek zajętości stanowiska 120 kW. Sądząc jednak po tym jak wygląda to w Norwegii za kilka lat pies z kulawą nogą nie zerknie na 50 kW które stoją puste.
 

nabrU

Moderator
Perspektywa przełomu 2024/25 kilkuset tysięcy punktów 120 kW w małych miejscowościach w całej Polsce napawa optymizmem że już za rok nie będzie problemu z podróżowaniem po całej Polsce.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Nie rozpędzajmy się, do Prima Aprilis jeszcze daleko
 

luki

Pionier e-mobilności
Oni każdy punkt liczą x3, więc jest szansa... Chociaż nie wiem czy mają takie moce przerobowe, żeby chociaż jedną dziennie stawiać
 
Top