Prawie mam ID4

art

Zadomawiam się
Fotele nie są złe, ale brak manualnej regulacji wysokości siedziska na miejscu pasażera w wersji podstawowej to trochę skąpstwo ze strony VW.
Ok, odniosę się ponownie do sprawy jak przejadę planowane 3k km za tydzień. Drugie spojrzenie - siedzenia nie wyglądają źle, tylko dlaczego, powtórzę w aucie za prawie 300k jakieś nędzne manuale. To woła o pomstę do nieba. Mam nadzieję, że kolejny prezes VW też zostanie odwołany, właśnie za to, za niezadowolenie nabywców. Jako konsument będę sypał kamieniami.
 
K

konto_skasowane_na_zyczenie_2022-10-27

Gość
Jak z zasięgiem na krajówkach i autostradzie "przy 120"?
Byłem blisko zakupu KIA Niro, niestety po kilku dniach od otrzymania wyceny dostałem info, że już rabatu nie ma + podwyżki, dlatego uznałem, że w aktualnej (nowej) cenie to żart. Mam zamówioną Tesle 3 LR, ale raczej odpuszczę sobie ją (już po nowej cenie, wcześniej z dostawą na czerwiec 2023, a teraz na bliżej nieokreśloną przyszłość... no i na dodatek naczytałem się na forum o podejściu do klienta, dostępie do części itp). W salonie VW zaoferowano mi ID4 AWD z kilkoma dodatkami, łapiący się na dopłaty, wygląda, że byłaby to najlepsza opcja (no i znacznie praktyczniejsze auto niż Tesla, która jest sedanem).
 

marcinsz

Zadomawiam się
Jak z zasięgiem na krajówkach i autostradzie "przy 120"?
Byłem blisko zakupu KIA Niro, niestety po kilku dniach od otrzymania wyceny dostałem info, że już rabatu nie ma + podwyżki, dlatego uznałem, że w aktualnej (nowej) cenie to żart. Mam zamówioną Tesle 3 LR, ale raczej odpuszczę sobie ją (już po nowej cenie, wcześniej z dostawą na czerwiec 2023, a teraz na bliżej nieokreśloną przyszłość... no i na dodatek naczytałem się na forum o podejściu do klienta, dostępie do części itp). W salonie VW zaoferowano mi ID4 AWD z kilkoma dodatkami, łapiący się na dopłaty, wygląda, że byłaby to najlepsza opcja (no i znacznie praktyczniejsze auto niż Tesla, która jest sedanem).
Przy wersji RWD 149KM i pompie ciepła:
13-15kWh/100km w mieście i na wiejskich drogach,
17kWh/100km w trybie mieszanym,
22-25kWh/100km na autostradzie.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak z zasięgiem na krajówkach i autostradzie "przy 120"?
Byłem blisko zakupu KIA Niro, niestety po kilku dniach od otrzymania wyceny dostałem info, że już rabatu nie ma + podwyżki, dlatego uznałem, że w aktualnej (nowej) cenie to żart. Mam zamówioną Tesle 3 LR, ale raczej odpuszczę sobie ją (już po nowej cenie, wcześniej z dostawą na czerwiec 2023, a teraz na bliżej nieokreśloną przyszłość... no i na dodatek naczytałem się na forum o podejściu do klienta, dostępie do części itp). W salonie VW zaoferowano mi ID4 AWD z kilkoma dodatkami, łapiący się na dopłaty, wygląda, że byłaby to najlepsza opcja (no i znacznie praktyczniejsze auto niż Tesla, która jest sedanem).
O matko z deszczu pod rynne.
Elektryczny VW musial by kosztowac chyba z 40% mniej zeby mnie zainteresowal.
Przeciez oni ciagle jeszcze testuja ta swoja platforme. I jak ID3 jako kompakt mi sie bardzo podobal to ilosc irytujacych bledow mnie odstrecza. 3x bardziej wolal bym nowe eNiro.
A EV6 sie nie lapie w twoich zainteresowaniach ?
 

solik

Pionier e-mobilności
Elektryczny VW musial by kosztowac chyba z 40% mniej zeby mnie zainteresowal.

ja z kolei przejechalem jako kierowca 900km w TMY i wolalbym ID5 - VW jest cichszy, wygodniejszy (zawieszenie i fotele).. multimedia to nie wszystko po pewnym czasie :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
O jakich błędach piszesz?
Nie chcę być odebrany jako obrońca VW tylko lubię dyskutować w oparciu o fakty.
Ja sam mialem tylko trzy bledy systemu i poduszki. Jezdzilem na dwoch jazdach probnych w sumie 6h jazdy wiec nie jestem zadna wyrocznia, ale smieszy mnie jak auto demo wali bledami.
Ale wystarczy tutaj poczytac, koledzy ciagle czekaja na poprawki w sofcie, wymiany akumulatorow itp. To auto jest w fazie testow na uzytkownikach.
Zwyczajnie nie zdecydowal bym sie na ta platforme.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
ja z kolei przejechalem jako kierowca 900km w TMY i wolalbym ID5 - VW jest cichszy, wygodniejszy (zawieszenie i fotele).. multimedia to nie wszystko po pewnym czasie :)
Nie jezdzilem jeszcze, ale o dziwo ID5 mi sie nawet podoba ;)
Musze podskoczyc do salonu, moze cos dadza na test.
 

solik

Pionier e-mobilności
No warto, ja po jezdzie ID5 nie rozumiem fenomenu TMY i to moje osobiste zdanie. Jechalem zwyklym ID5 wiec GTX musi byc jeszcze fajniejszy (albo Enyaq Coupe Mamba Green :))

ID3 jechalem rok temu i tez mial dziwne bledy na demo ale miesiac czy tam dwa temu jechalem elBornem, bledow nie bylo a tez pare rzeczy do TM3 bym przeniosl mimo, ze to kompakt.

No i w Tesli wozimy adaptacyjne swiatla w VW je ma dzialajace.
 
Top