K
konto_skasowane_na_zyczenie_2022-10-27
Guest
Wychodzi sporo taniej, bo auto tańsze + dopłata, a Tesla droższa (mniej praktyczna) i brak dopłaty, realnie dla mnie jakieś 20% taniej niż Tesla. Wystarczający argument, za praktyczniejsze na co dzień auto i tańsze. Większej mocy niż te 270KM też nie potrzebuję (i AWD jest). No i serwis na miejscu. Jak zamawiałem tesle to nie było w ofercie ID4 AWD, a tym bardziej z dobrymi rabatami pod "mój elektryk" (lampy matrix led, pompa ciepła).O matko z deszczu pod rynne.
Elektryczny VW musial by kosztowac chyba z 40% mniej zeby mnie zainteresowal.
Przeciez oni ciagle jeszcze testuja ta swoja platforme. I jak ID3 jako kompakt mi sie bardzo podobal to ilosc irytujacych bledow mnie odstrecza. 3x bardziej wolal bym nowe eNiro.
A EV6 sie nie lapie w twoich zainteresowaniach ?
Niro EV rozważałem... bo była tania i pewne braki można było olać
EV6, myślałem o niej, trochę nie w moim guście, może po prostu umówię się na jazdę próbną.
Dzięki, wyniki wydają się okPrzy wersji RWD 149KM i pompie ciepła:
13-15kWh/100km w mieście i na wiejskich drogach,
17kWh/100km w trybie mieszanym,
22-25kWh/100km na autostradzie.