Prawie mam ID4

matsik

Nowy na Forum
Ja chyba postawie na ID5 GTX, ID4 mógłbym mieć w tej samej cenie ze szklanym dachem, ale bez niego przeżyje za fajniejszy wygląd auta. Jeżeli rabat wyjdzie conajmniej 2,5% to złapię się na mojego elektryka na firmę :) Ale jeszcze nie jeździłem, czekam na weekend z ID4 i zobaczymy
 

art

Zadomawiam się
To dziś mogę kontynuować historię z moim GTX. Trwało to jak przeciętna ciąża. I zamiast chłopca jest dziewczynka. Miał być ID4, a jest finalnie ID5.
Wybór był taki "ID4 zniknął z harmonogramu produkcji i nie można w ogóle zaplanować" - komunikat od dealera, "ale jest ID5 z sensownym terminem". To wziąłem, "lepszy wróbel w garści " . Kolor obowiązkowo czerwony z czarnym dachem. Wyczekałem się, ufff. Ale na wakacje zdążył. Będzie zabawa - świeży użytkownik w gąszczu ładowarek na trasie do HR :). Dorzucam fotkę jeszcze z maskowaniem.20220728_112907.jpg
 

nabrU

Moderator
Gratulacje 👍
Jak już będziesz miał samochód sprawdź czy soft masz 3.0 czy może już 3.1
 

solik

Pionier e-mobilności
Id5 ladniejsze i coupe maja mniejsze zuzycie :) szkoda ze nie ma mamba green jak enyaq coupe
 

art

Zadomawiam się
Gratulacje 👍
Jak już będziesz miał samochód sprawdź czy soft masz 3.0 czy może już 3.1
Cześć, jestem również ciekaw, ale jak to sprawdzić? Jest gdzieś w menu taka informacja? Póki co, nie mam obd jeszcze kupionego.
 

nabrU

Moderator
Żadnego OBD do tego nie trzeba. Zobacz poniżej jak to się robi:

 

art

Zadomawiam się
Żadnego OBD do tego nie trzeba. Zobacz poniżej jak to się robi:

Sprawdziłem. I smutek. Jest 3.0.0 i tyle. Myślę, że to kwestia regionu, bo samochód jest z 2 połowy czerwca. U nas jak to u nas - zadupie i aktualizacje będą za pół roku pewnie. Zawsze mogę spróbować zmienić country na bardziej zaawansowane :)
 

nabrU

Moderator
Nie ma co się smucić bo ja właśnie czekam na OTA z 3.0.
A aktualizacje są tak samo w PL jaki i UK czy DE więc nie będzie tak źle
 

art

Zadomawiam się
Dobra, przejechałem (licząc przejażdżkę z sąsiadem po osiedlowych uliczkach) ok 85 km. Wrażenia - super w porównaniu z jazdami próbnymi ID4 w ub. roku. Przede wszystkim głośność - grubo lepiej, oczywiście jakieś tam "zbrojone" szyby plus DCC pewnie pomagają.
Zawód - moja wina, żal mi było na siedzenia, a wub. roku siedziałem na "niewypasionych" fotelach w ID 4 GTX, pokrytych alcantara czy czymś podobnym - były super (nie była to wersja top, kubełki gtx). Po prostej i niekontrolowanej konwersji z ID 4 na ID 5 dostałem fotele, co najmniej takie sobie z ręczną regulacją podstawowych ustawień. Teraz żałuję, że żal mi było 13,5 k na fotele, ale nie zdawałem sobie sprawy z perfidnej polityki koncernu. Ok, nie będę pluł po moim super autku, jeździłem bardziej wypasionymi z gorszym standardem. Ale trochę głupio, że w pojeździe za prawie 300k siedzenia są gorsze niż w samochodach po 50k. Moja wina, że nie sprawdziłem tego tricku.
 
Top