Cena w Niemczech od 29990 euro przy 19% VAT. U nas 23% i cena 129900 zł to różnica w cenie tylko o VATJeżeli potwierdzą się plotki odnośnie ceny, czyli u nas ok 10k drożej niż w Niemczech, to niech spadają na drzewo.
Cena w Niemczech od 29990 euro przy 19% VAT. U nas 23% i cena 129900 zł to różnica w cenie tylko o VATJeżeli potwierdzą się plotki odnośnie ceny, czyli u nas ok 10k drożej niż w Niemczech, to niech spadają na drzewo.
A może oni nie zamierzają zwojować UE elektrykami, a ICE i PHEV? Więc po co się uśmiechać do kanałów EV, skoro one o wszystkim napiszą bez płaceniaMyślę, że to mój błąd i problem. Elektrowóz jest za skromny. Nie mówimy o sobie, że jesteśmy największym portalem o elektrykach w Polsce. A jesteśmy.
Po części pewnie tak - na elektryki są cła, na ICE / hybrydy nie ma ceł.A może oni nie zamierzają zwojować UE elektrykami, a ICE i PHEV? Więc po co się uśmiechać do kanałów EV, skoro one o wszystkim napiszą bez płacenia![]()
Mnie nadal jednak zastanawia Zlomnik. On zmienił profil kanału czy dalej siedzi w złomach / gratach? Jak to się ma do reklamowania nówek z salonu?Po części pewnie tak - na elektryki są cła, na ICE / hybrydy nie ma ceł.
Ale on nie reklamuje. Nadal jest dziennikarzem motoryzacyjnym wiec musi testowac co sie da.Mnie nadal jednak zastanawia Zlomnik. On zmienił profil kanału czy dalej siedzi w złomach / gratach? Jak to się ma do reklamowania nówek z salonu?![]()
Na stronie www jest już cennik - podstawowa wersja 129 999 zł, wyższa 141 000 zł.Testowałem dzisiaj Atto 2 i naprawdę fajne autko.
Jeśli spojrzysz na to jak na samochód do jazdy po mieście i bliskiej okolicy, ważne żeby "na rano był naładowany".Testowałem dzisiaj Atto 2 i naprawdę fajne autko.
Rewelacyjnie wykończone i wyposażone jak na tę klase. Naprawde przepaść w porownaniu do MG4.
Największe wady to mala bateria i ekstremalnie wolne ładowanie DC. Jak wprowadzą ta większą baterie i zwiększą prędkość ładowania, a tylko trochę podniosą cenę to naprawdę może być tego sporo na drogach.
Natomiast po zrobieniu rundki miejsko podmiejskiej uzyskałem najniższe w historii zużycie 7,5 kwh/100km. Fakt, że odcinek raptem 10km ale i tak zuzycie szokująco niskie.
Średnie w demowce od nowości (500km) wynosiło 16kwh, a z ostatnich 50 km 13,5kwh.
A może oni nie zamierzają zwojować UE elektrykami, a ICE i PHEV? Więc po co się uśmiechać do kanałów EV, skoro one o wszystkim napiszą bez płacenia![]()