Pulled the trigger ;)

nabrU

Pionier e-mobilności
Takie predkosci ładowania to mam jak sumuję trzy ładowania na Green Wayu 😀

Ja wciąż mam nadzieję na te prawie 250kW tyle, że pewnie muszę się pojawić z SOC poniżej 10%. Ale myślę, że muszę się spieszyć bo im zimniej, tym trudniej będzie to osiągnąć, nawet przy podgrzanej baterii.
 
Mało autostrad, jedynie dojazdowo między miastami, miałem tylko 2 trasy gdzie jechałem non stop 120 autostradą jakieś 200 km, no i powrót 200 km z odbioru z Warszawy :) Normalna lokalna jazda bez jakiegoś oszczędzania to jest u mnie zazwyczaj między 95 a 105 wh w taką (idealną) pogodę jak dzisiaj. Teren bardziej płaski z lekkimi wzniesieniami.
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Niestety ACC jest daleki od ideału w porównaniu do ID.3 (n)
Mógłbyś rozwinąć? Jeżdżę teraz Seatem i na trasie używam dużo ACC - nie ma tu żadnego zwalniania przed zakrętem i korzystania z GPS, ale działa bardzo przyzwoicie.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Mógłbyś rozwinąć? Jeżdżę teraz Seatem i na trasie używam dużo ACC - nie ma tu żadnego zwalniania przed zakrętem i korzystania z GPS, ale działa bardzo przyzwoicie.
Większość producentów używa do ACC systemu firmy MobilEye (są różne wersje i edycje) - dokonują jego wdrożenia, to jest tak naprawdę ten sam system, ale jest zintegrowany z konkretną platformą.

Większość tych systemów używa do ACC jednej kamery umieszczonej na wysokości lusterka, miałem taki system w BMW.

Bjorn Nyland jeździ dosyć dużo różnymi samochodami i uważa, że AutoPilot najlepszy, ja mam porównanie jedynie z BMW (też MobilEye) i jest duża różnica na korzyść AutoPilota - system BMW potrafił "wypaść" z pasa ruchu na ostrzejszych zakrętach i nie dawał się aktywować w wielu miejscach m.in. na drogach bez oznakowania pasa.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Mógłbyś rozwinąć? Jeżdżę teraz Seatem i na trasie używam dużo ACC - nie ma tu żadnego zwalniania przed zakrętem i korzystania z GPS, ale działa bardzo przyzwoicie.
A co to jest ACC?
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Większość producentów używa do ACC systemu firmy MobilEye (są różne wersje i edycje) - dokonują jego wdrożenia, to jest tak naprawdę ten sam system, ale jest zintegrowany z konkretną platformą.

Większość tych systemów używa do ACC jednej kamery umieszczonej na wysokości lusterka, miałem taki system w BMW.

Bjorn Nyland jeździ dosyć dużo różnymi samochodami i uważa, że AutoPilot najlepszy, ja mam porównanie jedynie z BMW (też MobilEye) i jest duża różnica na korzyść AutoPilota - system BMW potrafił "wypaść" z pasa ruchu na ostrzejszych zakrętach i nie dawał się aktywować w wielu miejscach m.in. na drogach bez oznakowania pasa.
Autopilota pewnie bym użył parę razy jako ciekawostkę, ale jeśli ACC by działał kiepsko to dla mnie spora wada... Co ekspert to inna opinia :)
Chyba jednak będę musiał odżałować trochę grosza i wypożyczyć Teslę przed zakupem na kilka dni, bo człowiek napalony, a w sumie obecnemu autu nic nie brakuje :)
A tak wyjdzie w praniu co na plus a co na minus, a minusów pewnie więcej niż się człowiek spodziewa.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Autopilota pewnie bym użył parę razy jako ciekawostkę, ale jeśli ACC by działał kiepsko to dla mnie spora wada... Co ekspert to inna opinia :)
Chyba jednak będę musiał odżałować trochę grosza i wypożyczyć Teslę przed zakupem na kilka dni, bo człowiek napalony, a w sumie obecnemu autu nic nie brakuje :)
A tak wyjdzie w praniu co na plus a co na minus, a minusów pewnie więcej niż się człowiek spodziewa.
Na długie trasy AutoPilot ważna rzecz wg mnie, większość tras szybkiego ruchu robię na AP.
 
Top