Pulled the trigger ;)

daniel

Señor Meme Officer
Y do 3 trójki też wychodzi gorzej - pewnie podobne różnice przez bryłę pojazdu.
Ciekawe kiedy Tesla wypuści małego bus/vana coś mniejszego niż id buzz a bardziej w stylu Caddy.
Witam, chyba nigdy.

W Ameryce takich nie ma za bardzo.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
w tym roku cybertruck,
w 2025 mała Tesla (na obrazku 700M)
Tesla Van/delivery/minibus (na obrazku 300M) szacuje że w 2027 może zjechac pierwszy z lini
1694500904857.png

1694501086850.png
 

nabrU

Moderator
Dzisiaj miałem małą traskę więc podładowałem pierwszy raz do 100% (nie to aby mi było tyle potrzeba). Po naładowaniu samochód pokazał 343 mile (czyli jakieś 552 km).

Po trasie takie statystyki z TeslaFi:

1694633390004.png


Jak dla mnie jest super zwłaszcza, że TACC był ustawiony dzisiaj na 80mph (jakieś 128 km/h), a bywało i szybciej :eek:
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dzisiaj miałem małą traskę więc podładowałem pierwszy raz do 100% (nie to aby mi było tyle potrzeba). Po naładowaniu samochód pokazał 343 mile (czyli jakieś 552 km).

Po trasie takie statystyki z TeslaFi:

View attachment 13266

Jak dla mnie jest super zwłaszcza, że TACC był ustawiony dzisiaj na 80mph (jakieś 128 km/h), a bywało i szybciej :eek:
A pokazał te mile tam u góry przy baterii czy za ostatnie 19/25/50 km (czy co Wy tam wyspiarze tam macie)?
Bo jeśli tam na górze to moje pewne zdziwienie, ja ładując do pełna po 60kkm mam czasem jeszcze 556 lub więcej km.
A przecież Ty masz nówkę z taką samą baterią i RWD więc jeden silnik odpada...
 

nabrU

Moderator
Te mile to były z 'tej góry' gdzie masz albo zasięg albo SOC. Nie wchodziłem w żadne menu.

Jak podładuję kilka razy w przyszłości do 100% to się okaże jaki będzie zasięg, bo mam wrażenie, że pierwsze ładowanie 'do pełna' to może być taki test dla BMS więc wartości mogą być różne. Plus nie wiem czy Tesla bierze pod uwagę styl jazdy z poprzednich jazd do takiego wyliczenia (ID.3 brał)

Niby oficjalnie WLTP na LR RWD jest u nas 385 mil czyli jakieś 617 km więc jest do czego równać (w teorii) ;)
 

Michal

Moderator
W tym wskazaniu obok baterii Tesla nie bierze pod uwagę niczego oprócz danych z baterii i z tego co pamiętam to pokazuje tam wartość EPA, a nie WLPT.
Styl jazdy jest uwzględniany w aplikacji energia.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
W tym liczniku u góry nie jest brany styl jazdy. Ale w moim Y Performance licznik rósł do 10k przebiegu, teraz juz spada ale na poczatku bateria się regenerowąła a nie degradowała:)
 

nabrU

Moderator
Ale w moim Y Performance licznik rósł do 10k przebiegu, teraz juz spada ale na poczatku bateria się regenerowąła a nie degradowała:)

To jest chyba to o czym pisałem wyżej: BMS się dopiero 'uczy' baterii. Plus nie wiem kiedy odbywa się właściwe balansowanie baterii, bo w ID.3 odbywało się ono na koniec ładowania 100%. Więc być może od czasu do czasu jest nawet wskazane ładować do 100%
 

cooler

Pionier e-mobilności
Te mile to były z 'tej góry' gdzie masz albo zasięg albo SOC. Nie wchodziłem w żadne menu.

Jak podładuję kilka razy w przyszłości do 100% to się okaże jaki będzie zasięg, bo mam wrażenie, że pierwsze ładowanie 'do pełna' to może być taki test dla BMS więc wartości mogą być różne. Plus nie wiem czy Tesla bierze pod uwagę styl jazdy z poprzednich jazd do takiego wyliczenia (ID.3 brał)

Niby oficjalnie WLTP na LR RWD jest u nas 385 mil czyli jakieś 617 km więc jest do czego równać (w teorii) ;)
OK, to też ciekawe, mój ma w homologacji 614km WLTP (82kWh ale Panasonic).
Czyli RWD ma tylko 617? Tego się nie spodziewałem...
Jakiś gratis dali w tej mojej wersji (jako dodatek do poskładania wszystkiego na odpierdol i nadzwyczajnej awaryjności przez pierwsze 1.5 roku eksploatacji)?
 

nabrU

Moderator
Chyba robi się ze mnie Tesla fanboi :ROFLMAO: bo z poprzednimi samochodami tak nie miałem.

IMG_20230916_190055.jpg


IMG_20230916_190037.jpg


IMG_20230916_190327.jpg
 
Top