Brak subwoofera z tyłu i jeden wzmacniacz mniej. Sam dźwięk i jego czystość się nie różni, jest po prostu mniej dudnienia, będziesz zadowolony.@ciastek wszystko OK, tylko co to oznacza brak 'dźwięku premium'? Brak głośników z tyłu jak w ID.3
Bo do reszty to widzę w swojej specyfikacji np. światła przeciwmgłowe i grzane tylne siedzenia tak jak w AWD
Dźwięk niepremium to wzmacniacz wbudowany i głośniki:tylko co to oznacza brak 'dźwięku premium'? Brak głośników z tyłu jak w ID.3
Wzmacniacz w MCU? Jesteś pewnien? Tam się przecież nie schodzą kable do głośników. Jak próbowałem odpalić na test benchu audio to mi powiedzieli, że muszę pół auta do tego podłączyć żeby to zadziałało i w logach alsa bez przerwy krzyczy, że brakuje interfejsu audio. Kodowanie na M3 Standard, ale to bez różnicyDźwięk niepremium to wzmacniacz wbudowany w MCU i głośniki:
3 głośniki pod przednią szybą, pełnozakresowe 100 mm
2 głośniki w przednich drzwiach, niskotonowe (?) 200 mm
2 głośniki w tylnych drzwiach, pełnozakresowe 100 mm
W sumie 7 głośników napędzanych jednym wzmacniaczem.
Dźwięk premium to dodatkowy, zewnętrzny wzmacniacz i dodatkowe głośniki:
2 tweetery w przednich drzwiach, wysokotonowe 25 mm
2 głośniki nad przednimi drzwiami, pełnozakresowe 60 mm
2 głośniki na tylnej półce, pełnozakresowe 100 mm
1 subwoofer
W sumie 14 głośników napędzanych dwoma wzmacniaczami.
Ciekawostka: w premium wbudowany wzmacniacz napędza 3 głośniki pod przednią szybą, 2 tweetery w przednich drzwiach i 2 głośniki nad przednimi drzwiami, a zewnętrzny wzmacniacz napędza 2 głośniki w przednich drzwiach, 2 głośniki w tylnych drzwiach, 2 głośniki na tylnej półce i 1 subwoofer.
Nie jestem pewien. Poprawię.Wzmacniacz w MCU? Jesteś pewnien?
This messing around on a hourly basis with the finance and figures is actually quite disgraceful behaviour by Tesla, I've never seen anything quite so unprofessional and amateurish when buying a car.