Pulled the trigger ;)

nabrU

Pionier e-mobilności
@ciastek wszystko OK, tylko co to oznacza brak 'dźwięku premium'? Brak głośników z tyłu jak w ID.3 :p
Bo do reszty to widzę w swojej specyfikacji np. światła przeciwmgłowe i grzane tylne siedzenia tak jak w AWD
 
@ciastek wszystko OK, tylko co to oznacza brak 'dźwięku premium'? Brak głośników z tyłu jak w ID.3 :p
Bo do reszty to widzę w swojej specyfikacji np. światła przeciwmgłowe i grzane tylne siedzenia tak jak w AWD
Brak subwoofera z tyłu i jeden wzmacniacz mniej. Sam dźwięk i jego czystość się nie różni, jest po prostu mniej dudnienia, będziesz zadowolony.
 

Michal

Moderator
Pisałem już gdzieś, że jeździłem zastępczym TM3RWD i gdyby nie brak plakietki z tyłu, to nie zauważył bym różnicy ;)
 
Last edited:

nabrU

Pionier e-mobilności
Jako, że nie pasują mi te ramki na rejestrację w Tesli (i w UK zasadniczo ramek się nie używa bo tablice nie są metalowe tylko ze odblaskowego szkła akrylowego Perspex plus numery są na całe 'życie' samochodu) to pierwszy 'mod' jaki zrobię to naklejka z numerem rejestracyjnym z przodu (podobnie jak na zdjęciu niżej), a z tyłu tablica pójdzie bez ramki na taśmę dwustronną 3M jak mam oryginalnie w ID.3

img_0032-jpeg.179179
 

ciastek

Pionier e-mobilności
tylko co to oznacza brak 'dźwięku premium'? Brak głośników z tyłu jak w ID.3
Dźwięk niepremium to wzmacniacz wbudowany i głośniki:
3 głośniki pod przednią szybą, pełnozakresowe 100 mm
2 głośniki w przednich drzwiach, niskotonowe (?) 200 mm
2 głośniki w tylnych drzwiach, pełnozakresowe 100 mm
W sumie 7 głośników napędzanych jednym wzmacniaczem.

Dźwięk premium to dodatkowy, zewnętrzny wzmacniacz i dodatkowe głośniki:
2 tweetery w przednich drzwiach, wysokotonowe 25 mm
2 głośniki nad przednimi drzwiami, pełnozakresowe 60 mm
2 głośniki na tylnej półce, pełnozakresowe 100 mm
1 subwoofer
W sumie 14 głośników napędzanych dwoma wzmacniaczami.

Ciekawostka: w premium wbudowany wzmacniacz napędza 3 głośniki pod przednią szybą, 2 tweetery w przednich drzwiach i 2 głośniki nad przednimi drzwiami, a zewnętrzny wzmacniacz napędza 2 głośniki w przednich drzwiach, 2 głośniki w tylnych drzwiach, 2 głośniki na tylnej półce i 1 subwoofer.
 
Last edited:

mgapinski

Posiadacz elektryka
Dźwięk niepremium to wzmacniacz wbudowany w MCU i głośniki:
3 głośniki pod przednią szybą, pełnozakresowe 100 mm
2 głośniki w przednich drzwiach, niskotonowe (?) 200 mm
2 głośniki w tylnych drzwiach, pełnozakresowe 100 mm
W sumie 7 głośników napędzanych jednym wzmacniaczem.

Dźwięk premium to dodatkowy, zewnętrzny wzmacniacz i dodatkowe głośniki:
2 tweetery w przednich drzwiach, wysokotonowe 25 mm
2 głośniki nad przednimi drzwiami, pełnozakresowe 60 mm
2 głośniki na tylnej półce, pełnozakresowe 100 mm
1 subwoofer
W sumie 14 głośników napędzanych dwoma wzmacniaczami.

Ciekawostka: w premium wbudowany wzmacniacz napędza 3 głośniki pod przednią szybą, 2 tweetery w przednich drzwiach i 2 głośniki nad przednimi drzwiami, a zewnętrzny wzmacniacz napędza 2 głośniki w przednich drzwiach, 2 głośniki w tylnych drzwiach, 2 głośniki na tylnej półce i 1 subwoofer.
Wzmacniacz w MCU? Jesteś pewnien? Tam się przecież nie schodzą kable do głośników. Jak próbowałem odpalić na test benchu audio to mi powiedzieli, że muszę pół auta do tego podłączyć żeby to zadziałało i w logach alsa bez przerwy krzyczy, że brakuje interfejsu audio. Kodowanie na M3 Standard, ale to bez różnicy
 

Michal

Moderator

nabrU

Pionier e-mobilności
Robię się niecierpliwy i deczko wkurzony.
Samochód zarezerwowany w czwartek, Tesla UK wreszcie wczoraj rano uporała się z działaniem (a raczej 'niedziałaniem') wniosku online o kredyt, więc mogłem złożyć wniosek. Do dzisiaj nie ma decyzji kredytowej (tłumaczą się dużym zainteresowaniem - no nie dziwne: ceny OK, referale, kredyt 0%), a już mi przysyłają maila i każą samochód odbierać 4 sierpnia.

Dzwonię więc i pytam czy da się przesunąć odbiór na później. No da się, ale tylko o tydzień czyli maks 11 sierpnia, a ja 10-tego lecę na chrzciny do PL. Powiecie 'dziwak nie chce Tesli wcześniej' ;), no akurat 'nie chcem' ale wyjdzie chyba, 'ze muszem'. Po prostu chciałem najpierw załatwić oddanie ID.3 najlepiej po powrocie z PL...

Poza tym dzisiaj namieszali z ofertą kredytową, która już nie wygląda tak atrakcyjnie jak parę dni temu, więc trochę 'robię w portki' czy mi się uda na starych warunkach zakupić TM3

Jak na razie Tesla ma u mnie 'na minusie' za taki start (niestety). Mam nadzieje, że wszystko się dobrze skończy w najbliższym czasie i potem już będzie tylko z górki. Kumpel który też jak ja czeka z podobnymi problemami na LR RWD napisał:

This messing around on a hourly basis with the finance and figures is actually quite disgraceful behaviour by Tesla, I've never seen anything quite so unprofessional and amateurish when buying a car.
 
Last edited:
Top