Pulled the trigger ;)

6a8

Posiadacz elektryka
To trzymamy co trzeba za Twój nowy nabytek :)
Oby Ci się dobrze sprawował i szerokie drogi bez wybojów i dziur były zawsze przed Tobą !
 
Mam Ci ją 😁...
Niestety w PL upały, a u nas zwyczajna brytyjska pogoda (czytaj lało jak z cebra), więc nie miałem szansy się za bardzo rozwinąć ze sprawdzaniem 'czeklisty'. Koła są, drzwi się otwierają, akcesoria (z jakimiś chlapaczami) są, więc phone key ustawiony i w drogę do domu, bo ID.3 czeka na przyjazd gościa co go odbierze.
Mimo wcześniejszego info, że SOC będzie poniżej 50%, auto było naładowane do 90%. Miło, ale do domu miałem z 10 mil więc to nie gejmczeńdżer.

View attachment 12670



Jak Pan myślisz, że teraz będę wychwalał Teslę i napieprzał na VW to się mylisz ;). I jedni i drudzy mają 'za uszami' i jeden i drugi EV mają dobre i złe strony.

P.S. Jak tylko dodałem domowe WiFi, załadował mi się soft 2023.26.8
Super, gratuluję!
Jesteś pierwszy na forum z tym wynalazkiem, więc czuj się zobowiązany :)
Poproszę (poprosimy) info o zużyciu energii we wszystkich warunkach, średnim zasięgu na 1%, o odczucia z jazdy przy połączeniu cięższej baterii z napędem na tył i co tylko ciekawego zauważysz :)
Oczywiście nie od razu 😋
 

cooler

Pionier e-mobilności
Też jestem bardzo ciekaw tej wersji Long Range RWD, jak efektywność podobna do SR+ RWD i zasięg większy od LR to super sprawa.
@nabrU jak nic musisz się poświęcić dla dobra nauki, uprzedzić Bjorna i zrobić test 100%-0%, wrzuć na YT i na pewno zarobisz na prąd. Mnóstwo osób (w tym ja) chciałby mieć baterie LR a efektywność RWD. Zawsze to z 50-70km więcej, a tego zasięgu nigdy mi za mało.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Jesteś pierwszy na forum z tym wynalazkiem, więc czuj się zobowiązany :)
Poproszę (poprosimy) info o zużyciu energii we wszystkich warunkach, średnim zasięgu na 1%, o odczucia z jazdy przy połączeniu cięższej baterii z napędem na tył i co tylko ciekawego zauważysz :)
Oczywiście nie od razu 😋

Coś tam będę raportował.
A propos baterii. To nie jest tak czasem, że NMC z LR wcale nie jest cięższa, bo ta chemia ma większą gęstość energii niż LFP z RWD? Wskazywałoby na to przyspieszenie do setki, które dla RWD wynosi 6,1 sek, a dla LR RWD 5,9 sek. Nie dostałem kompletnie nic papierów, więc nawet nie wiem jaka masa tego pojazdu itp.
Tesla musi być biała, ta obok jakaś taka myszowata.
Gratulacje

Biała jest niczego sobie szczególnie jak pisał @cooler w wersji z czarnymi elementami. Ale ogólnie to Tesla ma kiepską ofertę kolorów, no może poza QS ale ten jest wyłącznie dla tych jeżdżących po prawicy ;)

Pierwsze pytanie:
Czy ja mam jakiś gratisowy FSD na zachętę?

IMG_20230818_170047.jpg


IMG_20230818_170321.jpg
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Coś tam będę raportował.
A propos baterii. To nie jest tak czasem, że NMC z LR wcale nie jest cięższa, bo ta chemia ma większą gęstość energii niż LFP z RWD? Wskazywałoby na to przyspieszenie do setki, które dla RWD wynosi 6,1 sek, a dla LR RWD 5,9 sek. Nie dostałem kompletnie nic papierów, więc nawet nie wiem jaka masa tego pojazdu itp.


Biała jest niczego sobie szczególnie jak pisał @cooler w wersji z czarnymi elementami. Ale ogólnie to Tesla ma kiepską ofertę kolorów, no może poza QS ale ten jest wyłącznie dla tych jeżdżących po prawicy ;)

Pierwsze pytanie:
Czy ja mam jakiś gratisowy FSD na zachętę?

View attachment 12673

View attachment 12674
To są tylko wizualizacje - komputer do FSD ma każdy samochód, a ta opcja do wizualizacji włącza wizualizację ludków i samochodów na drodze. Ja mam jeszcze włączone ostrzeżenia o pieszych i samochodach, czasami raportuje nadmiarowo "tak widzę", ale miałem już kilka sytuacji gdy się przydały.
 
Top