Super, gratuluję!Mam Ci ją 😁...
Niestety w PL upały, a u nas zwyczajna brytyjska pogoda (czytaj lało jak z cebra), więc nie miałem szansy się za bardzo rozwinąć ze sprawdzaniem 'czeklisty'. Koła są, drzwi się otwierają, akcesoria (z jakimiś chlapaczami) są, więc phone key ustawiony i w drogę do domu, bo ID.3 czeka na przyjazd gościa co go odbierze.
Mimo wcześniejszego info, że SOC będzie poniżej 50%, auto było naładowane do 90%. Miło, ale do domu miałem z 10 mil więc to nie gejmczeńdżer.
View attachment 12670
Jak Pan myślisz, że teraz będę wychwalał Teslę i napieprzał na VW to się mylisz . I jedni i drudzy mają 'za uszami' i jeden i drugi EV mają dobre i złe strony.
P.S. Jak tylko dodałem domowe WiFi, załadował mi się soft 2023.26.8
Też jestem bardzo ciekaw tej wersji Long Range RWD, jak efektywność podobna do SR+ RWD i zasięg większy od LR to super sprawa.Czekam na Twoje pierwsze wrażenia
@nabrU jak nic musisz się poświęcić dla dobra nauki, uprzedzić Bjorna i zrobić test 100%-0%, wrzuć na YT i na pewno zarobisz na prąd. Mnóstwo osób (w tym ja) chciałby mieć baterie LR a efektywność RWD. Zawsze to z 50-70km więcej, a tego zasięgu nigdy mi za mało.Też jestem bardzo ciekaw tej wersji Long Range RWD, jak efektywność podobna do SR+ RWD i zasięg większy od LR to super sprawa.
Jesteś pierwszy na forum z tym wynalazkiem, więc czuj się zobowiązany
Poproszę (poprosimy) info o zużyciu energii we wszystkich warunkach, średnim zasięgu na 1%, o odczucia z jazdy przy połączeniu cięższej baterii z napędem na tył i co tylko ciekawego zauważysz
Oczywiście nie od razu 😋
Tesla musi być biała, ta obok jakaś taka myszowata.
Gratulacje
To są tylko wizualizacje - komputer do FSD ma każdy samochód, a ta opcja do wizualizacji włącza wizualizację ludków i samochodów na drodze. Ja mam jeszcze włączone ostrzeżenia o pieszych i samochodach, czasami raportuje nadmiarowo "tak widzę", ale miałem już kilka sytuacji gdy się przydały.Coś tam będę raportował.
A propos baterii. To nie jest tak czasem, że NMC z LR wcale nie jest cięższa, bo ta chemia ma większą gęstość energii niż LFP z RWD? Wskazywałoby na to przyspieszenie do setki, które dla RWD wynosi 6,1 sek, a dla LR RWD 5,9 sek. Nie dostałem kompletnie nic papierów, więc nawet nie wiem jaka masa tego pojazdu itp.
Biała jest niczego sobie szczególnie jak pisał @cooler w wersji z czarnymi elementami. Ale ogólnie to Tesla ma kiepską ofertę kolorów, no może poza QS ale ten jest wyłącznie dla tych jeżdżących po prawicy
Pierwsze pytanie:
Czy ja mam jakiś gratisowy FSD na zachętę?
View attachment 12673
View attachment 12674