Rozszerzona gwarancja; Przedłużenie gwarancji; Extended warranty TESLA; Helvetia

cooler

Pionier e-mobilności
I co rok później zrobiłeś z tym fantem?
Miałem dyskusje z @skyactivwalker, który twierdzi że mechanicznie samochód jest prosty w robocie i części nie są jakoś szczególnie drogie, więc nie ma co się bać braku gwarancji, na tą chwilę trochę inaczej użytkuje swoje samochody (dalsze trasy ICE) i jest szansa że do końca leasingu będę na pełnej gwarancji. A potem to już raczej się zdecydowałem i będę sprzedawał TM3 i albo wystarczy mi to co mam, albo kupię coś lepiej mi pasującego na trasy. Pisałem że podczas naprawy szyby (auto cały czas w body shop, również z innymi tematami) jeździłem różnymi ice i wyciszenie Audi najbardziej mi pasuje, więc może w tym kierunku. W tej chwili raczej nie elektryk (ale ciągle chętnie kupię małego BEV na miasto)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Miałem dyskusje z @skyactivwalker, który twierdzi że mechanicznie samochód jest prosty w robocie i części nie są jakoś szczególnie drogie, więc nie ma co się bać braku gwarancji, na tą chwilę trochę inaczej użytkuje swoje samochody (dalsze trasy ICE) i jest szansa że do końca leasingu będę na pełnej gwarancji. A potem to już raczej się zdecydowałem i będę sprzedawał TM3 i albo wystarczy mi to co mam, albo kupię coś lepiej mi pasującego na trasy. Pisałem że podczas naprawy szyby (auto cały czas w body shop, również z innymi tematami) jeździłem różnymi ice i wyciszenie Audi najbardziej mi pasuje, więc może w tym kierunku. W tej chwili raczej nie elektryk (ale ciągle chętnie kupię małego BEV na miasto)
No prosze… zostawisz BEV ?
HL podobno dobrze wyciszony jest… moze nowsza ? ;)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
W tej chwili raczej nie elektryk (ale ciągle chętnie kupię małego BEV na miasto)
Może Twingo? Mamy przemyślenia nad ID.Buzzem, ale coś trzeba sprzedać, z dwójki Niro/Twingo raczej padnie na Twingo :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
No prosze… zostawisz BEV ?
HL podobno dobrze wyciszony jest… moze nowsza ? ;)
Na trasę ciągle potrzebuję do komfortu 2x tyle zasięgu co daje Tesla (i lepsze wyciszenie), a na miasto M3HL jest dla mnie za duża. Niestety w moim przypadku wejście w elektromobilnosc było ekstycujacym, ale jednak falstartem. Komfort zamiast wzrosnąć - spadł, stress zamiast spaść - wzrósł. Ponad miesiąc stania samochodu i czekania na szybę zadał ostateczny cios moim nadziejom że Tesla się nadaje do normalnej jazdy.
To jest ciągle eksperyment na klientach.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Na trasę ciągle potrzebuję do komfortu 2x tyle zasięgu co daje Tesla (i lepsze wyciszenie), a na miasto M3HL jest dla mnie za duża. Niestety w moim przypadku wejście w elektromobilnosc było ekstycujacym, ale jednak falstartem. Komfort zamiast wzrosnąć - spadł, stress zamiast spaść - wzrósł. Ponad miesiąc stania samochodu i czekania na szybę zadał ostateczny cios moim nadziejom że Tesla się nadaje do normalnej jazdy.
To jest ciągle eksperyment na klientach.
Jak tesla jest eksperymentem to co powiedziec o innych BEV 😂
Ja tez miewam gorsze chwile, i tez na miasto mi tm3 jest za duza, ale cala reszta jakos przechodzi.
Kluczem jest gniazdko w garazu.
Bez swobodnego dostepu do gniazdka w garazu posiadanie BEV to duza nieprzyjemnosc, przez rok mieszkalem w mieszkaniu i do Wola Parku w Wawie gdzie jest stacja GW mialem niby tylko 500m ale to nic jie ulatwialo, stacja albo miala awarie, albo byla zajeta… ladowanie kosztowalo drozej albo tyle samo co benzyna, myslalem nawet o cesji leasingu, ale na rynku wszystko tak podrozalo a ja mam tm3 na stalej racie wiec zmiana auta sie nie oplacala.

Na szczescie to juz za mna i latwiej bylo wymienic mieszkanie na dom, niz auto 🤪
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Jak tesla jest eksperymentem to co powiedziec o innych BEV
Powiem przewrotnie, że jeżeli Tesla jako najlepszy BEV zawodzi mnie aż tak bardzo, to generalnie muszę się trzymać z dala od BEV.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Oczywiście mówimy o trasie, na miasto BEV jak najbardziej.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Jest na grupie ktoś, kto już być może wykupował tytułowe rozszerzenie gwarancji? Może nawet z niego korzystał? Może się podzielić soim doświadczeniem czy warto? Czy w apce Tesli wyświetlany termin wygaśnięcia gwarancji zostaje przedłużony? Czy ewentualne naprawy pokrywane z tej rozszerzonej gwarancji są realizowane równie transparentnie jak w przypadku zwykłej gwarancji czy są jakieś dodatkowe sprawy do załatwiania w tym przypadku?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jest na grupie ktoś, kto już być może wykupował tytułowe rozszerzenie gwarancji? Może nawet z niego korzystał? Może się podzielić soim doświadczeniem czy warto? Czy w apce Tesli wyświetlany termin wygaśnięcia gwarancji zostaje przedłużony? Czy ewentualne naprawy pokrywane z tej rozszerzonej gwarancji są realizowane równie transparentnie jak w przypadku zwykłej gwarancji czy są jakieś dodatkowe sprawy do załatwiania w tym przypadku?
Ta gwarancja to nie gwarancja a ubezpieczenie gwarancyjne.
Przeczytaj jej zakres zanim kupisz.
Ogolnie glowne zastosowanie tej gwarancji to moze byc naprawa klimatyzacji.
 

nabrU

Moderator
Top