S3XY - commander, buttons czy knob?

inter

Pionier e-mobilności
Kickdown?
Jeżdzisz w trybie Chill, ustawiasz w aplikacji od ilu procent np 95% naciśnięcia pedału gazu, ma sie włączyc w tryb standard.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Kickdown?
Ustawiasz że gdy wciskasz pedał do pewnego stopnia (zazwyczaj do końca) to przełacza tryb w Standard/Sport/Plaid. W VW miałem taki wyczuwalny na pedale gazu skok na samym końcu który tez robił rózne magiczne sprawy:
- w trybie eco dawał maks moc
- w automacie redukował bardziej bieg
- w przypadku ustawienia ogranicznika predkości pozwalał go ominąć
 
Last edited:

spietrza

Zadomawiam się
Do tego co piszesz wystarczy Ci całkowicie Commander.
Kilka akcji może zostać uruchomione automatycznie jak jazda prawie autonomiczna czy też ręczne jak podgrzewanie baterii :)
 

refi1234

Posiadacz elektryka
Mam pytanie do uzytkowników S3XY.

Ilu z Was wjechało do serwisu Tesli z zainstalowanym (nie wypietym) commanderem lub ekranem tylnym (nie fabrycznym) i nie miało z tym problemu ze strony obsługi ? Chodzi o gwarancje i jej zasady.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Co masz na myśli w tym watku ? Nie do końca rozumiem.
Można sobie ustawić żby po zmianie pasa uruchamiał ponownie autopilota
Mam pytanie do uzytkowników S3XY.

Ilu z Was wjechało do serwisu Tesli z zainstalowanym (nie wypietym) commanderem lub ekranem tylnym (nie fabrycznym) i nie miało z tym problemu ze strony obsługi ? Chodzi o gwarancje i jej zasady.
Podobno we wtyczki można się wpinać. Nie robią o to afery
 

inter

Pionier e-mobilności
Podobno - to troche za mało.
Czy ktos na własnej skórze to przeszedł?
Mozna się wpinać, jedynie nie tolerują, domoróbki w instalacji.
Odszukaj @Bronek on miał serwis, a ma sporo powpinane..
 

Slaww

Fachowiec
Czy commander ma funkcję automatycznego wyłączania powiadomienia o przekroczeniu prędkości?
 

inter

Pionier e-mobilności

Najnowsze dyskusje

Top