S3XY - commander, buttons czy knob?

kaktus

Posiadacz elektryka
Stara sprawa ale teraz sie zmienilo z 2x z banowaniem za niesubordynację.
Włączyć się da jak zatrzymasz się, to znika .
Jasne czaje, ale w sumie za co jest kara - manualnie przyspieszasz, wyłącza się AP wracam do 130 i dlaczego nie mogę ponownie włączyć po prostu. Zastanawiam się nad tym jaki jest powód tego bana który wymaga zatrzymania. Bo rozumiem banowanie za brak trzymania kierownicy czy braku skupienia na drodze, ale interesuje mnie jaki jest powód bana za to przyspieszenie bo pewnie jakaś logika za tym stoi.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Łamiesz zasady . Jest do 140 bylo do 150 . Wyłącz jak bierzesz odpowiedzialność świadomie .
Kara musi boleć. Inaczej jak z zabraniem prawka , nie ma refleksji :)
PS pamietam że w dawnych czasach niektóre amerykańce np ASP miały też do 140. Taka karma
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Już mogliby zrobić twarde ograniczenie jak w trybie przyczepy(tam jest 155). Dopóki nie wyłaczysz AP to nie przyspiesza ponad te 140-143
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Czy to początek końca zabawy w tak szerokim zakresie?
Mail od Enhace

Otrzymaliśmy e-maile od niektórych z Was, informujące, że niektóre funkcje nie działają od czasu ostatniej aktualizacji Tesli 2024.32.x.

Dzięki tej aktualizacji Tesla wprowadziła funkcję, która wyłącza akumulator 12 V, gdy tylko opuścisz samochód. Uważamy, że Tesla dodała tę funkcję, aby akumulator był bardziej ekonomiczny, ale do czasu dalszych wyjaśnień nie możemy być pewni. Oznacza to, że nie będzie żadnego zasilania przepływającego przez Commander, gdy będziesz poza pojazdem, a niektóre automatyzacje mogą być z tego powodu dotknięte, takie jak:
Otwórz drzwi (od zewnątrz)
Otwórz port ładowania (od zewnątrz)
Otwórz bagażnik (od zewnątrz)
Klamki do drzwi
Prezentacja drzwi
Prezentacja bagażnika
Ponadto, ponieważ Commander zasypia, gdy wracasz do samochodu, może zaistnieć potrzeba zresetowania funkcji pokrętła i przycisków S3XY, które wybrałeś wcześniej.

Jednak nie ma powodu do obaw, ponieważ pracujemy nad rozwiązaniem, a Commander będzie działał tak jak wcześniej. Chcemy po prostu poczekać do następnej aktualizacji Tesli, ponieważ mogli to zrobić nieumyślnie, ponieważ na forach wiele osób zgłosiło liczne błędy, które pojawiły się w ich samochodach po zainstalowaniu aktualizacji 2024.32.3. Być może naprawią to wszystko w swojej następnej wersji.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie to może spowodować. Wiemy, że dla większości z Was nie jest to problem, ale nadal chcemy się tym zająć.
 

inter

Pionier e-mobilności
Czy to początek końca zabawy w tak szerokim zakresie?
Mail od Enhace
U mnie nie działa AP, włączenie po zmianie pasa - 2024.26.8
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Ciekawe. Ja takiej wiadomości nie dostałem. Jednocześnie rzeczywiście odłączenie kabla "na klamkę" zajmuje teraz kilka sekund wiecej, co może potwierdzać, że commander musi dostać zasilanie, wystartować i dopiero działa.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zalogowałem sie na ich stronie pisałem do nich , dawałem komentarz w Sklepie Play i posłem via sklep na support. Tez na YT , sporo maili.
Mam ich cuda od kilku lat jak jeszcze nie byli popularni.
Może mają mnie w bazie jako marudę?
 

Pepek

Posiadacz elektryka
A ja tego maila też dostałem, mam 2024.32.3 od czwartku, zrobiłem na tym już >2000 km (wyjazd Gdańsk->Hamburg->Gdańsk + drobne jazdy) i auto enable AP po zmianie pasa działa ok, tak samo wsio inne co używałem. Nie testowałem auto-presenting trunk, więc tutaj nie wiem, może faktycznie przestało działać ok, ale tego nie potrzebuję (na razie).
 
Top