S3XY - commander, buttons czy knob?

Bronek

Pionier e-mobilności
Potwierdzam, nie działa narazie
Tu pod koniec ostatniego ich filmu Facet twierdzi to co Ty podejrzewaleś ale ja naprawdę delikatnie zwiększałem prędkość i lipa. Dziwne bo mi wyłączała AP do końca jazdy ale bana nie mam w statystyce ?
Może gdyby dla X obniżyli do np 137 to by było więcej czasu na reakcje commandera?
Ok 15 minuta+
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Mówi że jak się przyspiesza spokojnie z 130 do 145 to działa. Ciężko często takie testy robić;) Ja narazie raz przyspieszyłem bardzo bardzo spokojnie ale dopiero z 140 do 144 i lipa. Ale jeszcze nie skonfigurowałem tego nowego API bo nie miałem czasu
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zasugerowałem. , ale raczej to nie przejdzie bo S i X nie są w nurcie, żeby ustawić możliwość obniżenia granicy . Np do 137km/h to by dało yen ułamek sek . I nie narażało na bana podczas testowania
Kwestia druga czy ja to dobrze rozumiem ? Bo może to tylko działa na AP ale bez ustawienia nawigacji ? Czyli poronionym FSD ?
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Zasugerowałem. , ale raczej to nie przejdzie bo S i X nie są w nurcie, żeby ustawić możliwość obniżenia granicy . Np do 137km/h to by dało yen ułamek sek . I nie narażało na bana podczas testowania
Kwestia druga czy ja to dobrze rozumiem ? Bo może to tylko działa na AP ale bez ustawienia nawigacji ? Czyli poronionym FSD ?
W Y niezależnie jak szybko się przyśpiesza, zawsze zdąży wyłączyć. Co ciekawe na grafice widać, że wyłącza powyżej 140 (ok. 143), ale bana nie ma.
Wiem, wiem Y tak nie przyśpiesza jak S czy X.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Facet gada , że są różnice w samochodach i pewnie w ich użytkowaniu. Trzy razy mi dało bana na resztę trasy , ale bez wpisu "w akta".
Tak mi sie nasunęło , że może nie działa jak jadę z "fsd" czyli (cel i AP i jedna niebieska linia) , bo wtedy wszystko jest niby robione autonomicznie a każda ingerencja to błąd ?
Szkoda testować no nożna zrobić karę a tak naprawdę to z tego i tak bym nie korzystal .Zawsze jak chcę dać w palnik to muskam hamulec i po sprawie. Odpalenie ponowne wolę tez miec pod kontrolą, szczególnie w ruchu i jak zapindalam, co nie oznacza ze przekraczam ale jadę dynamicznie
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Za przekroczenie prędkości na AP nigdy nie wpisywał kary w akta. Tylko za brak uwagi nabija licznik. Wyłącznie przy 137 trochę bez sensu bo co gdy chce jechać równe 140?
 

nabrU

Moderator
Ja jak ostatnio trochę po Europie pojeździłem to miałem w sumie z 5 banów za przekroczenie 140 na AP we Francji (ja do takiej prędkości w UK niezwyczajny, więc nie wiedziałem nawet że taki ban istnieje ;)). Oczywiście ban tylko na AP do końca danej jazdy. Definitywnie ban leciał mi przy jakichś 143 - 144 bo często leciałem równe 140 na AP i nie było problemu i dopiero jak kogoś wyprzedzałem i zapomniałem AP wyłączyć to leciał ban.

A mówią, że EV to jeżdżą wolno za ciężarówkami :ROFLMAO:
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Ja jak ostatnio trochę po Europie pojeździłem to miałem w sumie z 5 banów za przekroczenie 140 na AP we Francji (ja do takiej prędkości w UK niezwyczajny, więc nie wiedziałem nawet że taki ban istnieje ;)). Oczywiście ban tylko na AP do końca danej jazdy. Definitywnie ban leciał mi przy jakichś 143 - 144 bo często leciałem równe 140 na AP i nie było problemu i dopiero jak kogoś wyprzedzałem i zapomniałem AP wyłączyć to leciał ban.

A mówią, że EV to jeżdżą wolno za ciężarówkami :ROFLMAO:
W sumie jaka jest logika za tym banem stojąca? I dlaczego po prostu AP się nie wyłącza i nie można go włączyć ponownie?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W sumie jaka jest logika za tym banem stojąca? I dlaczego po prostu AP się nie wyłącza i nie można go włączyć ponownie?
Stara sprawa ale teraz sie zmienilo z 2x z banowaniem za niesubordynację.
Włączyć się da jak zatrzymasz się, to znika .
 
Top