Skandaliczna jakość samochodu

Michal

Moderator
Ech jak milo popatrzec jak malkontenci sie denerwuja gdy ktos chwali swoje TM3.
Ogolnie na swiecie podobnie - na kilkadziesiat osob zadowolonych z zakupu TM3 trafia sie jeden pan maruda ktory marudzi - a to ze nie premium, a to ze milimetr szyba nierowna, a to ze reflektor zaparowal ^^

Zycie jest za krotkie na jazde autem ktore rozczarowuje - na szczescie mamy niemieckie premium i legendy pokroju M3 czy inne RS, dla kazdego cos dobrego jak TM3 nie spelnia oczekiwan.
Ja mam na to wspaniałą metodę - zablokowałem typa i dla mnie tak jakby nie istniał :)
"krist said:
You are ignoring content by this member."
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Po co się blokować nawzajem, bez sensu. Panie @krist jak wypadły testy głośności M3? Inni kierowcy, piesi i rowerzyści zadowoleni? W środku za to ciszej?

Wczoraj odwoziłem w Krakowie żonę do fryzjera i okazało się że jest jakiś zlot supersamochodów w okolicy Jubilatu, poszedłem sobie pooglądać i specjalnie zwróciłem uwagę na spasowanie. Niestety to w przypadku wszystkich aut oprócz mercedesa pozostawiało wiele do życzenia, widziałem tez duże problemy z praktycznością takich pojazdów, cały tył wypchany jakimś takim metalowym blokiem do którego podłączone są dziwne rurki, z tego bloku podczas jazdy wydobywa się okropny jazgot jakby człowiek miał eksplozywną biegunkę. Wiele aut było oklejonych więc podejrzewam, że mogły być problemy z farbą.
 
Last edited:

v460

Fachowiec
My tu gadu gadu o lakierze, ale bez faktów i liczb. A tymczasem zmierzyłem powłokę lakierniczą. Dane z pamięci. Powłoka jest różna na różnych elementach, ale nigdzie nie mniejsza niż 120-140 mikronów. Na progach ponad 200, ale na dolnej części progów jest coś w rodzaju naklejki (!?), widać wyraźne zgrubienie przez całą długość progu i tam jest ponad 400. Mówię o modelu z Ameryki, wersja LR, lakier biała perła, produkcja 2021.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
No, ale regulacji podudzi brak, wentylacji brak :/ a przyciski brzydkie niemożebnie.
Regulacji podudzi rzeczywiście mi brakuje, wentylacji foteli... nie wiem które samochody w tej klasie mają, chyba że za sporą dopłatą.
A przyciski 🤔 o które ci chodzi? Te do ustawienia foteli?
 

krist

Posiadacz elektryka
Po co się blokować nawzajem, bez sensu. Panie @krist jak wypadły testy głośności M3? Inni kierowcy, piesi i rowerzyści zadowoleni? W środku za to ciszej?

Wczoraj odwoziłem w Krakowie żonę do fryzjera i okazało się że jest jakiś zlot supersamochodów w okolicy Jubilatu, poszedłem sobie pooglądać i specjalnie zwróciłem uwagę na spasowanie. Niestety to w przypadku wszystkich aut oprócz mercedesa pozostawiało wiele do życzenia, widziałem tez duże problemy z praktycznością takich pojazdów, cały tył wypchany jakimś takim metalowym blokiem do którego podłączone są dziwne rurki, z tego bloku podczas jazdy wydobywa się okropny jazgot jakby człowiek miał eksplozywną biegunkę. Wiele aut było oklejonych więc podejrzewam, że mogły być problemy z farbą.
od paru dni mam okazję jeździć jeszcze innym autem, co prawda ma nienagannie spasowane nadwozie, i wykończone alcantara i carbonem wnętrze, ale niech nas to nie zmyli, ma okropny metalowy przedmiot z tyłu który warczy i strzela (głośniej niż tesla podgrzewająca swoje baterie) Ludzie się oglądają, robią zdjęcia, zapewnie żeby zaprotestestować w prasie przeciwko istnieniu takich okropnych aut. W środku jest głośno a zawieszenie twarde, coś okropnego po prostu, to nie może być premium.
 

Attachments

  • 201417382_824758168163960_7790691920727286924_n.jpg
    201417382_824758168163960_7790691920727286924_n.jpg
    426,2 KB · Liczba wyświetleń: 184

Relevant

Fachowiec
Regulacji podudzi rzeczywiście mi brakuje, wentylacji foteli... nie wiem które samochody w tej klasie mają, chyba że za sporą dopłatą.
A przyciski 🤔 o które ci chodzi? Te do ustawienia foteli?
Tak, w Tesli wyglądają zupełnie inaczej od tych z Twojego zdjęcia. Ale oczywiście masz racje, segment D to nie segment F.
 
Top