Skandaliczna jakość samochodu

Michal

Moderator
Tak, w Tesli wyglądają zupełnie inaczej od tych z Twojego zdjęcia. Ale oczywiście masz racje, segment D to nie segment F.
Na zdjęciu, które wrzuciłem są przyciski z EQC (takie same w S klasie) i chodziło mi o to, że mają tylko 3 ustawienia pamięci, a ja korzystam z 7 :p
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Właśnie dowiedziałem się, że oprogramowanie mojego samochodu także jest wadliwe, ponieważ jednemu z kolegów tego forum YouTube uruchamia się w 5 sekund, a mi pomimo wielu prób nie udało się nawet zbliżyć do tego rezultatu. Internet w aucie przez Wi-Fi, silny sygnał, pasmo gwarantowane 200Mbps w obu kierunkach. Pomijając już fakt jakości samego rozwiązania, gdzie na przykład podczas oglądania filmu nie można otworzyć schowka samochodu. Oczywiście jak zwykle załączam materiał to dokumentujący, ponieważ mówić, to każdy może co chce.

Ogólnie oprogramowanie miało być mocną stroną tego samochodu, bo jeżeli nie ono i nie jakość tego co namacalne to co pozostanie. W ogóle oprogramowania jest ciekawym tematem na kolejnych 20 stron tego wątku. Niemniej trudniej udokumentować jego cechy, które nie pozwolą nudzić się właścicielowi, gdy już oswoi się z materialną stroną tego pojazdu. Postaram się co jakiś czas coś tutaj podrzucić.

Na początek, dwie fajne cechy zapewniające rozrywkę podczas przebywania wewnątrz pojazdu. Pierwsza to wartownik, który działa kiedy chce i jak chce, tworząc na przykład jednosekundowe filmy, które z odpowiednim podkładem muzycznym stają się całkiem fajnym klipem na TikToka. Nieraz wideo nie jest w ogóle rejestrowane, a innym razem jest zarejestrowane, ale nie da się go odtworzyć. Załączam taki klip, warto oglądać z dźwiękiem.

Inną atrakcją jest brak widoczności w jednej z kamer cofania, gdy wyjeżdżamy z włączonym kierunkowskazem po zmroku. Widzimy fajną iluminację świetlną w kolorze różowym zamiast drogi.
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
tu się nie zgodze. Wszystkie egzemplarze któe widziałem mają tylne klamki lekko schowane, przednie zlicowane. Wszystkie tak samo mniej więcej. Wec to nie jest bug, to feature
Też tak myślałem, ale auta sprzed 2020 roku wszystkie klamki mają zlicowane i z tego co przeczytałem obecne wersje z Chin, także. Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
 
Last edited:

v460

Fachowiec
„W ogóle oprogramowania jest ciekawym tematem na kolejnych 20 stron tego wątku.”
Myślę Kolego @supczinskib że zbyt skromny jesteś. Minimum 40 stron! Jestem przekonany, że bez trudu dasz radę! 😂🙈
A mówiąc nieco poważnej, chyba bałbym się sprzedać Ci cokolwiek, wykonać jakąś usługę lub nawet wyświadczyć przysługę 🙁 Już ktoś tutaj pisał: szkoda czasu na umartwianie się. Lepiej sprzedać to auto, wrócić do tego co Ci odpowiadało i być szczęśliwym a nie katować się (i otoczenie) Teslą.
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Ogólnie oprogramowanie miało być mocną stroną tego samochodu, bo jeżeli nie ono i nie jakość tego co namacalne to co pozostanie. W ogóle oprogramowania jest ciekawym tematem na kolejnych 20 stron tego wątku. Niemniej trudniej udokumentować jego cechy, które nie pozwolą nudzić się właścicielowi, gdy już oswoi się z materialną stroną tego pojazdu. Postaram się co jakiś czas coś tutaj podrzucić.
Mysle, ze zawsze warto odnosic sie do konkurencji w porownywalnej cenie.
Sprawdz jak wyglada/dziala youtube/netlix w BMW 3-er, Audi A4 czy C-klasie.
Sprawdz jak wygladaja i dzialaja wbudowane recordery (sentry) w tych autach (szczegolnie polecam recenzje z bmw, tylko dla ludzi o mocnych nerwach)

PS. Fajnych czasow dozylismy, nasi dziadkowie biegali z karabinami po lesie walczac z hitlerowcami a my dyskutujemy/narzekamy w internecie na to, ze youtube w Tesli nie odpala sie w 5s a 15s, jak zyc? ;)
 

Tad

Zadomawiam się
Właśnie dowiedziałem się, że oprogramowanie mojego samochodu także jest wadliwe, ponieważ jednemu z kolegów tego forum YouTube uruchamia się w 5 sekund, a mi pomimo wielu prób nie udało się nawet zbliżyć do tego rezultatu. Internet w aucie przez Wi-Fi, silny sygnał, pasmo gwarantowane 200Mbps w obu kierunkach. Pomijając już fakt jakości samego rozwiązania, gdzie na przykład podczas oglądania filmu nie można otworzyć schowka samochodu. Oczywiście jak zwykle załączam materiał to dokumentujący, ponieważ mówić, to każdy może co chce.

Ogólnie oprogramowanie miało być mocną stroną tego samochodu, bo jeżeli nie ono i nie jakość tego co namacalne to co pozostanie. W ogóle oprogramowania jest ciekawym tematem na kolejnych 20 stron tego wątku. Niemniej trudniej udokumentować jego cechy, które nie pozwolą nudzić się właścicielowi, gdy już oswoi się z materialną stroną tego pojazdu. Postaram się co jakiś czas coś tutaj podrzucić.

Na początek, dwie fajne cechy zapewniające rozrywkę podczas przebywania wewnątrz pojazdu. Pierwsza to wartownik, który działa kiedy chce i jak chce, tworząc na przykład jednosekundowe filmy, które z odpowiednim podkładem muzycznym stają się całkiem fajnym klipem na TikToka. Nieraz wideo nie jest w ogóle rejestrowane, a innym razem jest zarejestrowane, ale nie da się go odtworzyć. Załączam taki klip, warto oglądać z dźwiękiem.

Inną atrakcją jest brak widoczności w jednej z kamer cofania, gdy wyjeżdżamy z włączonym kierunkowskazem po zmroku. Widzimy fajną iluminację świetlną w kolorze różowym zamiast drogi.
nic nie wiemy o jakości Twojego łącza. Silny sygnał nic nie mówi o opóźnieniach, poza tym to jest silny sygnał od routera do Tesli, a nie łącza internetowego. Zrób pomiary połączenia w miejscu gdzie stoi Tesla i potem wnioskuj dalej.
Boczne kamerki nie filtrują światła kierunkowskazu tylko pokazują wprost co widzą i to Ci się nie podoba? Serio?
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
To że się w IT pracuje to nie znaczy, że się zna na sieciach :). Może klasycznie jak to było kiedyś na pewnym forum dla elektroników "router z czarnej listy"
Teraz niepotrzebnie będziemy ciągnąć tamat, gdzie będę opowiadał o swoich kompetencjach zawodowych, zaangażowaniu kolegów po fachu z firmy oraz testach, które wykonałem w różnych warunkach technicznych.
 
Top