Bronek
Pionier e-mobilności
No i fakt a się dawało. Specjalnie teraz pojechałem i świata jako tako wycieraczki w automacie nie do ruszenia na off tylko na poziomy. Odszczekuje te wycieraczki.Przy aktywnym AP nie da się wyłączyć automatycznych wycieraczek, ale da się wyłączyć automatyczne światła (do czasu wyłączenia i ponownego włączenia AP) - przynajmniej wydaje mi się, że u mnie to tak wygląda.
Dążą do tej autonomii i jak gdyby uproszczenia korzystania z samochodu. Do tego dochodzi chęć optymalizacji wyposażenia. A ma to zrobić oprogramowanie opierające się na jednym jak gdyby zmyśle? To tak jakbym miał być głuchy a w okularach noktowizyjnych z oczami pająka. O ile póki co jedzie dobrze, to co raz więcej mieszają w funkcjach istotnych acz pobocznych.
Chyba to ślepa uliczka? Jedyny ratunek, to że cały czas kombinują zdalnie
Ciekawe jak w Becie? Moim zdaniem nie powinni ruszać już tej naszej Europejskiej wersji, była ograniczona i OK Dało radę z tym jechać na luzie. Teraz Chgw co dalej?