Skoda Elroq - ZAKUP GRUPOWY z dobrym rabatem w Polsce - sprzedaż rozpoczęta!

tlisek

Tomek
Faktycznie, wykup przy tym produkcie jest możliwy po zakończeniu najmu czy tylko zwrot auta?
Przy najmie długoterminowym nie ma wykupu, przy kredycie niskich rat tak.
Robiłem jedną symulację na tych samych parametrach, kredyt niskich rat wyszedł 300zł/msc taniej, czyli 3600zł/rok - więc w sumie cena ubezpieczenia.
 

tlisek

Tomek
Co do złomowania na JDG to mam oficjalną informację że auto musi być co najmniej 3 lata wpisane w ewidencji środków trwałych. Niestety ja mam auto prywatne użytkowane w działalności - jak wiele ludzi z tego co się orientowałem - więc nici z dodatku.
Informacyjnie - ja też dostałem takie potwierdzenie bezpośrednio z funduszu
 

Rexsio

Nowy na Forum
Co się bardziej opłaca wersja 50 czy 60? Jakoś tam logicznie wydaje mi sie ze 9k za 7kwh to chyba za dużo. Co myślicie?
60ka ma vs 50ka jeszcze dodatkowe wyciszenie i szyby dźwiękochłonne i podciemnione.
Ciekawe jaką różnicę akustyczną robią te elementy przy jeździe przy prędkości np 110kmh.
 

Nestor

Fachowiec
60tka oprocz dodatkowego wyposazenia ma tez mocniejszy silnik i inna max moc ladowania.

Jezdzilem dzisiaj 50tka (tylko takie maja w salonach) i bylo naprawde przyjemnie. Fakt ze to moja pierwsza samodzielna jazda elektrykiem, ale nie moglem na nic narzekac. Dobre przyspieszenie, jedzie jak po masle.
Do tej nawigacji trzeba sie bedzie przyzwyczaic, albo dalej trzymac sie android auto.

W chwili obecnej jednak zastanawiam sie czy nie doplacic 10-15k do enyaq, ktory wewnetrznie i zewnetrznie jest praktycznie identyczny, bagaznik jednak prawie 2x wiekszy.
 

Esiak

Fachowiec
Skoda nie podaje danych homologacji tak jak volkswagen, który przy aku 59k Wh i mocy 200KM ma możliwość podniesienia jej do 233KM i 310Nm momentu poprzez wykupienie takiej opcji...
może skoda w przyszłości też na to pozwoli w modelu 60....?
 

bumar2000

Nowy na Forum
60tka oprocz dodatkowego wyposazenia ma tez mocniejszy silnik i inna max moc ladowania.

Jezdzilem dzisiaj 50tka (tylko takie maja w salonach) i bylo naprawde przyjemnie. Fakt ze to moja pierwsza samodzielna jazda elektrykiem, ale nie moglem na nic narzekac. Dobre przyspieszenie, jedzie jak po masle.
Do tej nawigacji trzeba sie bedzie przyzwyczaic, albo dalej trzymac sie android auto.

W chwili obecnej jednak zastanawiam sie czy nie doplacic 10-15k do enyaq, ktory wewnetrznie i zewnetrznie jest praktycznie identyczny, bagaznik jednak prawie 2x wiekszy.
Baza z lakierem 193 tys - ale ma smart i loft i felgi w cenie. Elroq w tej konfiguracji kosztuje 176,5 tys czyli tańszy o 16,5 tys. Oczywiście nie biorę pod uwagę rabatów.
 

tlisek

Tomek
Po jeździe testowej (testówki to chyba zwykle 50 + loft + clever) - bardzo przyjemnie się jeździło, do pełni szczęścia brakuje jedynie elektrycznych foteli i klapy bagażnika, ale to już sporo wyżej by trzeba doposażyć.
Decyzja już na 95% podjęta: będzie 60 + lakier + loft + clever + transport
 

bumar2000

Nowy na Forum
Po jeździe testowej (testówki to chyba zwykle 50 + loft + clever) - bardzo przyjemnie się jeździło, do pełni szczęścia brakuje jedynie elektrycznych foteli i klapy bagażnika, ale to już sporo wyżej by trzeba doposażyć.
Decyzja już na 95% podjęta: będzie 60 + lakier + loft + clever + transport
Ile ci wyszło na godowo? Możesz powiedzieć?
 
Top