Skoda Elroq - ZAKUP GRUPOWY z dobrym rabatem w Polsce - sprzedaż rozpoczęta!

liet

Fachowiec
Jest do tego jeszcze rabat za fotowoltaike? 7% było jak dobrze kojarzę z ogłoszeń?
Jeśli tak to pod koniec roku albo początkiem przyszłego powinny być ceny do kupowania.
Wydaje mi się, że tak, ale dopytam, jak będę rozmawiał za Dealer'em pod koniec tygodnia.
Pytanie czy poluzowanie dyrektywy o normach emisji spalin, o których mówi Przewodnicząca KE, nie zniechęci producentów do obniżek cen na EV.
 

Nestor

Fachowiec
Bylem dzisiaj obejrzec Elroq u dealera. Mieli dwa, obydwa w wersji 60. Jezdzic jeszcze nie mozna bylo.
Siedzi sie przyjemnie, na lekki minus 'rączka' od drzwi z plastiku, niespecjalnie ergonomiczna i lekko utrudniajca korzystanie z przyrządów.

Sprzedawca nie probowal mi go wcisnac jakos mocno, wstepna wycena miala rabat 5k i "moze cos jeszcze".

85 z lakierem, hakiem i pakietem advanced to 221k. TMY LR Juniper z hakiem 225k. W tej chwili mocno sie zastanawiam w którą strone pojsc. Cenowo to Skoda powinna kosztowac kolo 200k w tej konfiguracji aby byla konkurencyjna do tesli.

Zastanawiam sie, ktory z samochodow bedzie mial dluzsza zywotnosc i potencjal odsprzedazy.
 

liet

Fachowiec
Bylem dzisiaj obejrzec Elroq u dealera. Mieli dwa, obydwa w wersji 60. Jezdzic jeszcze nie mozna bylo.
Siedzi sie przyjemnie, na lekki minus 'rączka' od drzwi z plastiku, niespecjalnie ergonomiczna i lekko utrudniajca korzystanie z przyrządów.

Sprzedawca nie probowal mi go wcisnac jakos mocno, wstepna wycena miala rabat 5k i "moze cos jeszcze".

85 z lakierem, hakiem i pakietem advanced to 221k. TMY LR Juniper z hakiem 225k. W tej chwili mocno sie zastanawiam w którą strone pojsc. Cenowo to Skoda powinna kosztowac kolo 200k w tej konfiguracji aby byla konkurencyjna do tesli.

Zastanawiam sie, ktory z samochodow bedzie mial dluzsza zywotnosc i potencjal odsprzedazy.
Ja też stoję przed podobnym dylematem. Na mojej short liście były: Kia EV3, Renault Scenic E-Tech, Skoda Elroq, Hyundai Ioniq 5 i Tesla Model Y.
Z tesli zrezygnowałem po jeździe próbnej (przed lift, ale źle wspominam jazdę testówką). Dodatkowy minus zbiera u mnie za głupoty które wygaduje główny akcjonariusz, więc wypadła z mojego rankingu.
Ioniq 5 na papierze wydaje się drugim najlepszym wyborem, ale na rocznik 2025 dostałem pożal się boże ofertę. Dodatkowo jest mimo wszystko sporym, autem, co ze względu na moje wymagania, jest minusem, więc spadł na ostatnią pozycję.
Elroqiem miałem jeździć dzisiaj, ale dealer nie dał rady zarejestrować auta, więc jazdę testową będę mógł odbyć dopiero w przyszłym tygodniu.
EV3 i Scenic są w/g mnie bardzo podobne. Suche dane dają lekkie wskazanie na Scenic'a, ale też ma kilka minusów (obiegowa, nienajlepsza opinia o "francuzach", tylko 2 lata gwarancji na samochód, brak elektryki i regulacji podparcia lędźwiowego w fotelu pasażera, brak podwójnej podłogi (jest akcesoryjna)).
Z rozsądku brałbym EV3, ale za EV3 Kia woła nie przystające do auta pieniądze. Scenic'a mogę dostać w cenie, która moim zdaniem jest już całkiem blisko subiektywnej wartości auta, więc jeżeli nic się nie zmieni (a po wczorajszej rozmowie z dealerem Kia nie sądzę żeby się szybko zmieniło), pewnie zamówię Scenic'a.
O ile Skoda nie okaże się przynajmniej równie dobra, a dealer powiększy rabat o jakieś 15k ;)
 

Esiak

Fachowiec
Ioniq 5 na papierze wydaje się drugim najlepszym wyborem, ale na rocznik 2025 dostałem pożal się boże ofertę.
Dostałeś kiepską ofertę cenową czy kiepską ofertę finansowania?
Ioniq 5 Dynamiq 63 kWh, 170KM jest teraz w cenie 164900 zł
 

liet

Fachowiec
Dostałeś kiepską ofertę cenową czy kiepską ofertę finansowania?
Ioniq 5 Dynamiq 63 kWh, 170KM jest teraz w cenie 164900 zł
Nie jestem zainteresowany "golasem" bez pompy ciepła, itd. Informacja w moim poście dotyczyła wersji N-Line RWD w bazowym kolorze, która w konfiguratorze wyceniana jest na 219 900 zł. Dealer zaproponował mi "ekstra" 900 5000 zł rabatu.
W Kia jest niewiele lepiej. Wersję GT-Line z pakietem COM i lakierem mógłbym dostać za 202 900 zł (cena jako taka), ale tylko pod warunkiem, że będzie to auto z 2024 roku, a ja będę właścicielem instalacji PV i należał do jednej z grup zawodowych.
W Renault, jeden z dealer'ów (informację potwierdziłem u dwóch kolejnych) zaproponował mi maksymalny możliwe rabat, po którym Scenic E-Tech w wersji Long Range Iconic + Solarbay + Vision, wyniósłby mnie 207 400 zł. I to póki co jest najlepsza oferta.
Pewnie poczekam do przyszłej środy na jazdę Elroq'iem (niestety testówka to 50'tka) i jeżeli samochód spełni moje oczekiwania to przedstawię moją kontrofertę, bo póki co za 85 + Max + Winter + HP + Hak, dealer zawołał 218 900 zł.
Nie jestem zainteresowany finansowaniem.
Edit: Dostałem ciut lepszą ofertę na Ioniq'a 5 w wersji N-Line, tj. 214 900 zł.
 
Last edited:

Rexsio

Nowy na Forum
Bylem dzisiaj obejrzec Elroq u dealera. Mieli dwa, obydwa w wersji 60. Jezdzic jeszcze nie mozna bylo.
Siedzi sie przyjemnie, na lekki minus 'rączka' od drzwi z plastiku, niespecjalnie ergonomiczna i lekko utrudniajca korzystanie z przyrządów.

Sprzedawca nie probowal mi go wcisnac jakos mocno, wstepna wycena miala rabat 5k i "moze cos jeszcze".

85 z lakierem, hakiem i pakietem advanced to 221k. TMY LR Juniper z hakiem 225k. W tej chwili mocno sie zastanawiam w którą strone pojsc. Cenowo to Skoda powinna kosztowac kolo 200k w tej konfiguracji aby byla konkurencyjna do tesli.

Zastanawiam sie, ktory z samochodow bedzie mial dluzsza zywotnosc i potencjal odsprzedazy.
W którym salonie byłeś?
Miało nie być auto stockowych tylko jakaś sprzedaż agencyjna a widzę że jednak stocki już są:)
 

jarry

Zadomawiam się
Miało nie być auto stockowych tylko jakaś sprzedaż agencyjna a widzę że jednak stocki już są:)

VAG się wycofał ze sprzedaży elektryków w systemie agencyjnym jakieś 2-3 tygodnie temu, dowiedziałem się z tydzień temu i zapomniałem napisać.
 
Top