Skoda Elroq

Ferrari95

Fachowiec
Różnica w zasięgu zależy od warunków jazdy i umiejętności kierowcy (świadomości jazdy samochodem elektrycznym i odpowiednim korzystaniu z rekuperacji).
 

tomaszs131

Erloq 85/ pakiet plus, transport/ hak holowniczy
Czy zamawiając Erloq-a dopłaciliście za ich (Skody) ładowarkę? Czy może znaleźliście na rynku inny tańszy odpowiednik?
 
Last edited:

nocomment

Zadomawiam się
jest cała masa innych kabli (evse), choćby Green Cell Habu dość popularny, w Kii dodawany do każdej EV3. Będę miał okazję wypróbować ten model z samochodem i wtedy będę się decydował na ładowarkę (najpewniej tą), "markowej" za niemal 3k nie biere (a mam info, że kupiona "poza zestawem" będzie droższa)
 

planzero

Fachowiec
Czy zamawiając Erloq-a dopłaciliście za ich (Skody) ładowarkę? Czy może znaleźliście na rynku inny tańszy odpowiednik?
tyle to nie dam ;) w ID3 kosztowała koło 900. Odpuściłem i kupię coś z rynku, tak jak pisze nocomment
 

planzero

Fachowiec
Czy w Elroq'u istnieje możliwość ograniczenia (z poziomu auta bądź apki) mocy ładowania AC ?
w sumie nie wiem, ale w ID3 jest - skoro to ta sama platforma to też powinno być
 

nocomment

Zadomawiam się
A ma podobne menu jak tutaj? (od 25:20)


Wygląda mi tylko na opcję limitowania do % naładowania... Nie ma też "harmonogramu", bo ja bym chciał żeby samochód nawet podłączony nie ładował się od razu, czekał do taryfy nocnej... (chyba mogę to teraz zrealizować przez evse?)
 

Euronymous

Fachowiec
Wg instrukcji Elroq obsługuje również ładowanie nadwyżek z fotowoltaiki, czyli wychodziłoby, że już nawet nie trzeba kombinować ze specjalnym evse, które to obsługuje. Testował już ktoś, jak to działa ?
 
Top