Słabe zabezpieczenie antykorozyjne w modelu 3?

krist

Posiadacz elektryka
166467370_241733354298904_2160311387089184092_n.jpg
166386184_776572579931055_6351360397569393265_n.jpg
166578252_1807944116041097_6131957742144007293_n.jpg
166519232_169418335012723_1328374996837953724_n.jpg
 

danielm

Pionier e-mobilności
z ciekawości sprawdziłem dzisiaj profesjonalnym sprzętem. Rzeczywiście aluminiowe są 4 drzwi i klapa przednia, reszta jest z ocynkowanej stali. Zderzaki z plastiku ;) grubość lakieru od 70-80 mikronów, do 120-140 na dole progow i błotników. Lakier jest nałożony mocno tak sobie, no i są passkudne wypływy lakieru na rogach wielu elementów. Raze, ze słabym spasowaniem paneli sprawie to wrażenia jakby auto było naprawiane już, sle nie jest :D Lakieru myślałem że mało, ale teraz podobno wszyscy tak dają, VW i inni nawet do 50 mikronów potrafią zejść. nie bardzo jest co polerować :)
taka ekologia niestety. kalifornia ma jedno z bardziej restrykcyjnych praw ekologicznych więc te lakiery są bardzo delikatne. podobno chinskie tesle są duuuuzo lepiej wykonane więc oby Berlinskie były podobne
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Po trzech latach jedyne ślady korozji jakie miałem to na gwintach od lamp bagażnika, przeczyściłem dremelem i zarobiłem specjalnym preparatem antykorozyjnym i spokój od tego czasu. Poza tym warto raz do roku otworzyć nadkola przednie i wypłukać piach a potem nałożyć preparat zabezpieczający ALE ja to robię i nic się nie dzieje i nie wiem co by było jak bym tego nie zrobił :).
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ktoś może po czasie powiedzieć jak wygląda podłoga i jakie jest te zabezpieczenie antykorozyjne w tesla 3/Y?
Na podlodze brak zabezpieczenia, ale po 3,5roku brak oznak.
Najgorsze miejsce to doly blotnikow przednich i progi, bo sie uszkadzaja od kamieni. Zbiera sie tam tez piach, ja to plucze przy myciu i tyle.
 
Top