Wojciech.Kaminski

Zadomawiam się
Sprzedam Teslę Model X Plaid w kolorze czarnym, na felgach 19.
519 tys zł netto

A736683B-13E2-4666-B4BF-97ECC01C8137.jpeg
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Przebijam 130 tys ,kolejce komiksów o kaczorze Donaldzie i 20kg karmy dla gekona.

A tak naprawdę to co to jest za oferta? Ani rocznika, przebiegu, zdjęć? Wygląda jak jakość spam.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ktoś zamówił pewnie nie chce odebrać i chce zrobić interes.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Interes o ile zamówił po starej cenie i ok, w USA też są podobne oferty. Dla mnie to normalka, jak jest towar i jest Kupiec to proszę bardzo .
Tylko za te pieniądze można sobie kupić normalnie klikając na stronie.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Jakby nie te durne otwierane szpanersko drzwi to może i było by to fajne auta ale z tego co oglądałem na YouTube to i prądożerne i psuje się najwiecej. Nie ma jak Tesla 3 lub Y. no chyba że S z 2020 roku z normalna kierownicą.
 

Doktor

Posiadacz elektryka
Jakby nie te durne otwierane szpanersko drzwi to może i było by to fajne auta ale z tego co oglądałem na YouTube to i prądożerne i psuje się najwiecej. Nie ma jak Tesla 3 lub Y. no chyba że S z 2020 roku z normalna kierownicą.
Durne, szpanerskie drzwi rzekomo były robione z myślą o dzieciach w foteliku. Czy rzeczywiście? Nie wiem, co ich autor miał na myśli. Faktycznie ja muszę się gimnastykować, żeby wkładając i wyjmując dziecko z fotelika nie uderzyć jego głową w dach, ani drzwiami w auto sąsiada na parkingu. Mi to pasuje
Prądożerne? Porównywalnie do innych SUV EV. Podobno „polift” jest wyjątkowo mało prądożernym samochodem tego typu.
Psuje się najwiecej? Niestety chyba tak. Wszystkie relacje na to wskazują. Pozostaje łudzić się, że po lifcie chociaż trochę mniej :)
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Te drzwi niestety ale dla mnie osobiście tak jak w Lambo są nie do przyjęcia ,co innego model Y otwierany normalnie.Podobno najmniej awaryjne są modele 3 i Y.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam Trójkę jedna z pierwszych w Polsce nie awaryjną, stuningowaną z boostem i mi się zaczyna nudzić. (i tak dłużej to trwało).
Jeżdżę sam lub we dwoje więc drzwi z tyłu będą dla reklamówek, psa lub szpanu. 👀👀👁️

Po Trójce kupować Ygreka jest bez sensu, jak się nie ma pasażerów na stanie lub nie wozi np towarów z Macro do stołówki. Ni pies ni wydra dla mnie, jakbym siedział u siebie w aucie któremu walnieto kwas jak Ibiszowi w wargi . Samochód pakowny i dla rodziny ok. Na urlopy. Można powiedzieć że od sedana jakim jest Tm3 z krótkim kufreem wszystko jest praktyczniejsze

Ske, LR nawet zamówiłem ze względu na komfort, bo Tm3 i Y to taczki twarde, co nie jest zarzutem ale tak mają co by dobrze jechały z tymi parametrami i nie kosztowały jeszcze więcej niż kosztują .
Trójki i Yki , to auta nie licząc napędu i elektroniki, poniżej średniego komfortu jazdy . ICE bym o takim zawieszenie raczej nie kupił lub szybko sprzedał. Ykiem jechałem krótko i bez emocji, wolę 3.

Ale jak nam w Europie przywrócono możliwość zakupu S IX Plaid i to niemal od zaraz, jak za czasów gdy ja kupowalem Teslę, czyli w ok 2 miesięcy to robi się inna optyka zakupowa. !
To są sporo pozmieniane samochody w stosunku do poprzednich.

Czy S czy X? Obie rakiety, 3 silniki podniesiony komfort i wykonanie, .
X większy, a lubię/my wysoko wsiadać. Jeździliśmy oddzielnie terenówkami pełną gębą po mieście i to było mega wygodne, tylko Smart ma lepiej w takim Kołobrzegu.

Xp jest więcej napakowany a cena niewiele wyższa od Sp. Już nie żrą tak prądu, ale moja Trójka też żarła, zależy jak się jeździ.
100 kWh bateria 3 nowe silniki ok 2,6 sek do stówy, pneumatyka zawieszenia z bajerami pamięciowymi drogi, dupa wentylowana, wrota się otwierają i zamykają same jak Pan/Pani wsiada... nie trzeba lokaja. 22 głośniki z funkcją anty halasową ( zobaczymy jak to działa). Fajny układ siedzeń, może zaczniemy jeździć dalej?
Tylne drzwi dla zadania szyku pod Biedronką i jak znam życie będą bardziej spektakularne od pierdzenia czy pokazu świetlnego.
Tesla tak ma, że szaleństwo w postaci wysłnia jej w kosmos przenosi też na ziemię.
Nie wszystko musi być super praktyczne, bo wszyscy by chodzili np w dresach z wypchanymi kieszeniami.
.
Czy się psuje? Teoretycznie przy tyłu dodatkach, to powinna Statystyka i historia potwierdza.wzrost takiego ryzyka. RR też nawalają tylko po cichu. Skomplikowali kilka elementów i dodali nowe, więc tym samym sprawa oczywista.
Ale tego nikt jeszcze nie wie.
Moja Trójka jest udana, a inni mieli pecha,. A jako w "czopku" urodzony, mam nadzieję na kolejny fart. W ogóle mam szczęście, że mogę się o tym osobiście przekonać a nie dowiedzieć tylko z internetu.
 
Last edited:

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Tak jak pisałem ,dla mnie dyskwalifikacja X za te śmieszne drzwi nie lubię szpanu ale wiem że są ludzie którzy maja wszystko na kredyt i muszą szpanować,model S fajny ale cena kosmos ,dlatego jeżdżę Tesla 3 SR+ i podoba mi się.
 
Top