Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!

ELuk

Pionier e-mobilności
Zaraz od kur… wyzywacie, a przecież „każdy orze jak może” 😀🤣
Ja już dawno przestałem Go oglądać, bo takie płytkie i naiwne te jego produkcje jednak są.
Co innego kilka lat temu jak BEV to była nowość i mało kto o tym mówił.
Zresztą inni nie lepsi…
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Czasem oglądam DG, ale test BYD już zakrawa na kpinę. Sam nie wie co powiedzieć dobrego, o tym samochodzie. A z miny widać, że wlazł w gów.....
Jak by go zjebał od góry do dołu to kolejnej testówki nie dostanie. Ja też już nie oglądam większości jego filmów bo po prostu nie są dla mnie ciekawe.
 

MisiekFisiek

Zadomawiam się
a tak z ciekawości @MisiekFisiek możesz napisać jak wygląda zużycie? W samochodzie testowym średnie zużycie było 24.5kWh, a chwilowe pokazywał dość spore wartości (ale wiadomo, jak się testuje).
Wszystko zależy od nogi użytkownika. Chwilowym bym się nie przejmował bo widziałem i 150. Jak ktoś będzie cisnął szybko po autostradzie (czytaj zdrowo powyżej limitów) to zrobi więcej niż 25 kwh/100 km). Srednio miałem 14,9 i miałem też 20.
Jedyna wiarygodne źródło to testy WLTP i wynika z nich około 10% wyższe zużycie niż w przypadku TM3. Ale nie wiem czy TM3 ma testy robione ma felgach 18 czy 19. Seal ma na 19tkach a to ma istotne znaczenie. Tym niemniej wierzę, że tesla jest generalnie oszczedniejsza.

Przy okazji dyskusji o bezpieczeństwie baterii lfp/nmc to chyba felgi uberturbine z TM3 performance?
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Top