SQ6 - już w garażu

TomiB

Fachowiec
Moje SQ6 postanowiło dziś zredukować moc ładowania AC do 3,6 KW. Próbowałem na 2 wallboxach, w dwóch różnych lokalizacjach. Wszędzie 3,6 KW zamiast 11. Redukcja prądu wyłączona. Napisałem do Audi support. Zobaczymy co odpiszą.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Moje SQ6 postanowiło dziś zredukować moc ładowania AC do 3,6 KW. Próbowałem na 2 wallboxach, w dwóch różnych lokalizacjach. Wszędzie 3,6 KW zamiast 11. Redukcja prądu wyłączona. Napisałem do Audi support. Zobaczymy co odpiszą.
Takie 2 tematy mi przyszły do sprawdzenia:
- A jak z kablem type2 na płatnym słupku?
- Na pewno w apce nie zredukowałeś niechcący (jeżeli działa toto jak w Tesli)?
Wygląda na wykorzystanie tylko 1 fazy 16A...
 
Last edited:

TomiB

Fachowiec
Po konsultacjach z serwisem Audi, prawdopodobnie jakieś uszkodzenie sprzętowe. Umówiony serwis za 3 tygodnie. Ładowanie na DC działa normalnie. Trochę przegięcie z terminem serwisu. 3 tygodnie czekania na serwis w kompletnie nowym samochodzie....
 

Robin_1

Zadomawiam się
Po konsultacjach z serwisem Audi, prawdopodobnie jakieś uszkodzenie sprzętowe. Umówiony serwis za 3 tygodnie. Ładowanie na DC działa normalnie. Trochę przegięcie z terminem serwisu. 3 tygodnie czekania na serwis w kompletnie nowym samochodzie....
Witaj w klubie
 

cooler

Pionier e-mobilności
Po konsultacjach z serwisem Audi, prawdopodobnie jakieś uszkodzenie sprzętowe. Umówiony serwis za 3 tygodnie. Ładowanie na DC działa normalnie. Trochę przegięcie z terminem serwisu. 3 tygodnie czekania na serwis w kompletnie nowym samochodzie....
Już nawet u tradycyjnych producentów są kosmiczne terminy... Brakuje ludzi? Słabo płacą? Przecież jeżeli auto lata w firmie i ma na siebie zarabiać to 3 tygodnie oczekiwania na naprawę to masakryczne koszty... A ja myślałem że takie numery to tylko w Tesli.
 

TomiB

Fachowiec
Na szczęście autem da się jeździć. Tylko na AC ładuje się 3 x wolniej niż powinien. Ciekawe jest to, że system nie pokazuje żadnych błędów. Tak jakby po prostu był ładowany 1- fazową ładowarką. Nie zdziwię się, jeśli to jest błąd softowy.
 
Po konsultacjach z serwisem Audi, prawdopodobnie jakieś uszkodzenie sprzętowe. Umówiony serwis za 3 tygodnie. Ładowanie na DC działa normalnie. Trochę przegięcie z terminem serwisu. 3 tygodnie czekania na serwis w kompletnie nowym samochodzie....
Serwis jak serwis, potem czekanie na części...
Jak zamówiłem wywalenie pakietu dla palących to 3 tygodnie czekałem na nową gumkę - ale było warto, no i cena 40zł też uczciwa :)

PS. Pewnie sprawdzałeś, ale na wszelki wypadek - z obu stron auta tak samo?
 

TomiB

Fachowiec
@Przemeq a plug&charge udało Ci się włączyć ? Ja mam błąd w momencie generowania certyfikatu. Zgłosiłem to do Audi support, przekazali info do producenta i cisza. Z tego co czytałem na innych forach jest z tym problem. Próbowałem na Androidzie, iPhonie i nie idzie.
 
@Przemeq a plug&charge udało Ci się włączyć ? Ja mam błąd w momencie generowania certyfikatu. Zgłosiłem to do Audi support, przekazali info do producenta i cisza. Z tego co czytałem na innych forach jest z tym problem. Próbowałem na Androidzie, iPhonie i nie idzie.
Tak, działa. Chociaż minimalnie szybciej jest z kartą RFID, więc jak już ją masz to nic nie tracisz. Działa tylko na IONITY, na Greenway i tak kartą trzeba
 
Top