Dla mnie, to podłącz i zapomnij to jakaś tam wygoda, ale konieczność użycia karty na GW też nie jest specjalnym bólem. To również nie wygląda tak, że Tesla ma wyłączność na autoryzację przez wtyczkę, chociaż faktycznie ma to aktualnie najbardziej rozpowszechnione, bo instalujesz apkę, podpinasz kartę, dodajesz samochód i "działa". Osobiście mam nadzieję, że UE wprowadzi jakieś zatwierdzone, centralne rozszerzenie standardu CCS i znormalizuje płatności, chociaż wymóg akceptowania kart płatniczych na publicznych też jest dla mnie OK.ale jednak ładowanie na nim to jest wyższy level z plug&charge
I przez to nie zajmowanie się etapami pośrednimi będzie coraz więcej klientów tracić. Zresztą etapy pośrednie konieczne są do testowania pewnych rozwiązań. A FSD LV5 - jestem skłonny się założyć o dobrą Whisky, że do roku 2030 takie rozwiązanie nie wejdzie do sprzedaży, a już na pewno nie w EU. A do tej pory konkurencja będzie sprzedać LVL3 i być może 4 - zresztą mercedes już sprzedaje zdaje się LVL3 ? Co do wygody SuC, to w pełni się zgadam, i gdybyśmy mieli takie nasycenie SuC jak Niemcy czy Holandia, to bym nie marudził wcale. Ale nie mamy i bardzo nam jest potrzebny etap pośredni.Jak już pisałem raz Tesla ma obraz tego jak coś ma działac docelowo i nie zajmuje sie etapami pośrednimi. Nie zajmujesie FSD lvl 3-4 tylko LV5 tak samo z ładowarkami, nie zajmuje się jakimiś obcymi sieciami choć jak baaaardzo ludzie narzekają to ugina się i cos tam zrobi jak uwzględnienie innych ładowarek na mapie ale tez nie tak bezmyslnie tylko na pewnych zasadach:
https://www.tesla.com/pl_PL/support/improving-access-third-party-fast-charging
Jak będą stację co 200 km będzie komfortowoPoczekajcie postawią jeszcze 5-6 SuC takich jak w Szczecinie i problem się skończy. Będziemy mieli zasięg w całej Polsce do ładowania się na SuC.
A to u mnie wyświetla - oczywiście na odpowiednim poziomie zooma. Choćby moja okolica - na dużym oddaleniu nie widzę żadnego POI, a jak zbliżam to pojawia się kilka POI obok siebie - np. Orlen (jako stacja paliw i z "piorunkiem" jako ładowarka), KFC, a na parkingu KFC kolejna pinezka POI "z piorunkiem" - klikam i widzę, że to Greenway.Ona co gorsza ich sama z siebie nie wyświetli na mapie, choć wyświetla milion innych POI. Tutaj ewidentnie jest pole do poprawy, przynajmniej w krajach o mizernym nasyceniu SuC.
No właśnie POI mnóstwo wyświetla a Elocity 180kW kolo Kostrzynia nie wyświetlała w niedziele. Google też zresztą nie wyświetla.A to u mnie wyświetla - oczywiście na odpowiednim poziomie zooma. Choćby moja okolica - na dużym oddaleniu nie widzę żadnego POI, a jak zbliżam to pojawia się kilka POI obok siebie - np. Orlen (jako stacja paliw i z "piorunkiem" jako ładowarka), KFC, a na parkingu KFC kolejna pinezka POI "z piorunkiem" - klikam i widzę, że to Greenway.
No jak Google nie wyświetla to i Tesla nie wyświetli - informacje o POI idą ponoć właśnie z Google API.No właśnie POI mnóstwo wyświetla a Elocity 180kW kolo Kostrzynia nie wyświetlała w niedziele. Google też zresztą nie wyświetla.