Ciężko się zgodzić - ładowanie to max pół godziny, a nie średnio pół godzinyCo prawda dotyczy Kostomłotów ale wrzucam Tutaj. Trudno sie z autorem nie zgodzić
A złodzieje to wiedza?? Ja nie wiedziałem, a jakbym kradł po nocy to koloru i tak nie widać...Superchargery V4 Tesli nie zawierają miedzi – zastosowano w nich aluminium. To jeden ze sposobów Tesli na obniżenie kosztów, który jednocześnie zmniejsza atrakcyjność tych ładowarek dla złodziei. W Niemczech okazuje się to skuteczne – większość przypadków kradzieży dotyczy starszych ładowarek V3, gdzie stosowano miedziane przewody.
Przykładowo, w Lipsku doszło w 2024 do próby kradzieży na Superchargerze V4 – złodzieje przecięli tylko jeden kabel, po czym zrezygnowali z dalszego działania.
Ciężko się zgodzić - ładowanie to max pół godziny, a nie średnio pół godziny
A w ogóle co to za typ? Wymyślił sobie epitety, że komuś czekanie nie przeszkadza
Tesla monitoruje ile które stanowisko ładuje i bardzo szybko widzą, jak któraś końcówka niedomaga.Aż dziw że brak kabla nie wysyła sygnału o niedostępności
Mnie tam już nic nie dziwi - u mnie śmierdziel przelazł przez płot żeby ukraść torbę z cateringiem. Nie przejął się w ogóle kamerą, wlazł i wylazł jak po swoje. Młody, sprawny, dobrze ubrany nie żaden głodny bezdomny.Co za kraj ...
Aż dziw że brak kabla nie wysyła sygnału o niedostępności
Jedna z cienkich żył w przewodzie (PP) wykrywa obecność wtyczki. Powinna ona być we wtyczce polaczona z PE. Po przecięciu kabla zniknie połączenie. Przy ładowaniu AC opór pomiędzy PP a PE określa ile Amperów obsługuje kabel. Także ładowarka powinna odrazu wiedzieć że kabel został przecięty.Tesla monitoruje ile które stanowisko ładuje i bardzo szybko widzą, jak któraś końcówka niedomaga.