skyactivwalker
Pionier e-mobilności
już prawie 80 tysi sie zbliża
O matko to głupie pytanie z mojej strony, jakoś zupełnie o tym zapomniałem. Sam takich przebiegów nie robię i pewnie dlatego.już prawie 80 tysi sie zbliża
Oj tam zaraz głupio, nie każdy spędza tyle czasu w samochodzie Ja trasę z Gorzowa do Warszawy mogę pokonywać z zamkniętymi oczami bez autopilotaO matko to głupie pytanie z mojej strony, jakoś zupełnie o tym zapomniałem. Sam takich przebiegów nie robię i pewnie dlatego.
Przedłużasz a'la gwarancję w Helvetica? Nie boisz się braku gwarancji? Ja już mniej jeżdżę bo chciałbym do końca leasingu mieć gwarancję i choć w momencie sprzedaży, bo lepiej brzmi że na gwarancji.Oj tam zaraz głupio, nie każdy spędza tyle czasu w samochodzie Ja trasę z Gorzowa do Warszawy mogę pokonywać z zamkniętymi oczami bez autopilota
Wydaje mi się dość drogie to przedłużenie, za rok oddam to auto żonie i chyba kupię S. Mazda też ma pokazać prawdziwego elektryka w przyszłym roku, widziałem go na razie na zdjęciach i wygląda objecująco.Przedłużasz a'la gwarancję w Helvetica? Nie boisz się braku gwarancji? Ja już mniej jeżdżę bo chciałbym do końca leasingu mieć gwarancję i choć w momencie sprzedaży, bo lepiej brzmi że na gwarancji.
No właśnie, ja też się zastanawiam czy M3 nie oddać żonie, ale jeżeli zacznie się sypać to mnie przeklnie i czeka mnie oficjalnie celibat...Wydaje mi się dość drogie to przedłużenie, za rok oddam to auto żonie i chyba kupię S. Mazda też ma pokazać prawdziwego elektryka w przyszłym roku, widziałem go na razie na zdjęciach i wygląda objecująco.
Żona jeździ mx-30 i już ostrzy zęby na teslę co do niezawodności poczytałem na amerykańskich forach i poza kompresorem klimy i supermanifoldem nie ma większych wpadek. Przyświrowałem w zgłoszeniu do serwisu że klima się dziwnie zachowuje licząc na profilaktyczną wymianę ale nie dali się przekonać ceny części są zaskakująco normalne a nawet przystępne w porównaniu do innych marek a ogarnięty serwis poradzi sobie ze wszystkim bo to przecież tylko samochód. No chyba że coś stanie się z układem wysokiego napięcia.No właśnie, ja też się zastanawiam czy M3 nie oddać żonie, ale jeżeli zacznie się sypać to mnie przeklnie i czeka mnie oficjalnie celibat...
Jako człowiek z branży napiszesz parę słów co do perspektyw niezawodności czy kosztów napraw pogwarancyjnych? Czy zwykły warsztat to ogarnie? Bo głupi pad ogrzewania wyliczyłem na ok 12k PLN w Tesli oczywiście...
Dzięki, chyba mnie przekonałeś żeby nie martwić się końcem pełnej gwarancji, Układ jezdny + bateriw, a więc HV mam gwarancje do 192k km, a kompresor + supermanifold już mam wymieniony, więc chyba zgodnie z prawem na naprawę mam znów 2 lata gwarancji.Żona jeździ mx-30 i już ostrzy zęby na teslę co do niezawodności poczytałem na amerykańskich forach i poza kompresorem klimy i supermanifoldem nie ma większych wpadek. Przyświrowałem w zgłoszeniu do serwisu że klima się dziwnie zachowuje licząc na profilaktyczną wymianę ale nie dali się przekonać ceny części są zaskakująco normalne a nawet przystępne w porównaniu do innych marek a ogarnięty serwis poradzi sobie ze wszystkim bo to przecież tylko samochód. No chyba że coś stanie się z układem wysokiego napięcia.
Myślałem że wymienią mi ten kompresor, ściemniałem że warczy i temperatura skacze w kabinie… 😜Dzięki, chyba mnie przekonałeś żeby nie martwić się końcem pełnej gwarancji, Układ jezdny + bateriw, a więc HV mam gwarancje do 192k km, a kompresor + supermanifold już mam wymieniony, więc chyba zgodnie z prawem na naprawę mam znów 2 lata gwarancji.
@krzyss - jak Twoje doświadczenia z Teslą po gwarancji? Coś wymyśliłeś (ubezpieczenie) czy odpuściłeś?